

source eka dapan fake link dan nethuwa
පොඩ්ඩක් හොයල බලන්න වෙයි මුන් කෆීර් තියං ඉන්නවා කියන්නේ කෝටි වගේ උඩින් ඇවිත් ගහයි ද ?![]()




ඇයි බන් මුන් මුස්ලිම් න්ම් සින්හලෙන් ෆෙස්බුක් එකෙ චැට් කරන්නෙ

ammata huka ganna kiyapan kari anthawadi adahas darana kari thambinta.mama fb na nattan mn gema adinawa kari wesawongen mama sinhala man marry karala inne muslim girl kenek matath oya prashna awa gedara ayagen neme pita ponna hukannalagen hukaganin kiyla mn awe muslim gamatama gihin thaniyen giye hutto baya nathuwa kariyo agama witharai uda dagena inne minissunwa saththu wage hira karala tyena jarama jathiyak.sathutin innawanm dennek mona agame unath echcharane wenna ona.
