සවර්ණවහිනියේ මුස්ලිම් කෙල්ලෙක්

P o o L

Member
Jun 28, 2018
6,310
500
0
23
in different countries around the world! ...
හැබැයි අපේ සමාජයට වඩා උන් වෙනස්
උන්ට උන්ගේ පල්ලියයි,සමජයයි නොසලකා කින්න බැහැ
හිතන්න මීට අවුරුදු 20 25 කට කලින් උන් හිජාබ් ඇන්දා ද.සාරි සන්වාරි ඇන්දේ
දැන් සාරි සල්වාරි අදින ගෑනු ඉන්නේ කලාතුරකින්
උන්ගේ පල්ලියෙන් තීරණය කලොත් හිජාබ් ඇදපන් කියලා උන්ට අදින්න වෙනවා.
වයසක ආච්චිලත් ඉන්නේ ඔන තරම් හිජාබ් අදින.උන්ට ඉස්සර අදින්න ඇත්තේ සාරි සල්වාරි.දැන් පල්ලියේ බලපෑමට යට වෙලා
අපිට මේ දේවල් අපිට ප්‍රශ්නයක් නොවන තාක් නොසලකා ඉන්න පුලුවන් උන්ගේ ජනගහනය 35-40 % පනිනකන්.ඉට පස්සේ කාෆිර් ල වෙන්නේ අපි

කුරුසයන්ටත් අදාලයි 15% පැන්න ගමන් හරි :P
 
  • Haha
Reactions: Asmodeus

Siyalla dath

Well-known member
  • May 4, 2018
    1,318
    995
    113
    කුරුසයන්ටත් අදාලයි 15% පැන්න ගමන් හරි :P

    අපේ සන්ස්කෘතියට අනුගත වෙන්න බැරි එකේ ප්‍රශ්නයක් මෙතන තියෙන්නේ.ක්‍රිස්තියානි මිනිස්සු අපේ සමජයෙ කොටසක්.මුන් වගේ වෙනම ගමනක් නෑ
     

    riduna pm

    Well-known member
  • Jun 22, 2018
    5,918
    3,421
    113
    සවර්ණවහිනියේ මුස්ලිම්... 01-02-2020 09:04 AM anunge huttawal hoyantuwa hitapan ponnyo. gani wage meke thread dadda kiyawanatuwa. wadakata ati deyak dapan. nattan cheethyak adagennin
     

    riduna pm

    Well-known member
  • Jun 22, 2018
    5,918
    3,421
    113
    සහරනුයි ඉබ්‍රහිම් නානයි coordinate කරපු wirtusa එකේ ඩයල් එක ගැනත් මේකේ ත්‍රෙඩ් එකක් දාල තිබ්බා 2014.බෝම්බ ගැහුවේ 2019
    නිකමට මතක් කලේ
     

    P o o L

    Member
    Jun 28, 2018
    6,310
    500
    0
    23
    in different countries around the world! ...
    අපේ සන්ස්කෘතියට අනුගත වෙන්න බැරි එකේ ප්‍රශ්නයක් මෙතන තියෙන්නේ.ක්‍රිස්තියානි මිනිස්සු අපේ සමජයෙ කොටසක්.මුන් වගේ වෙනම ගමනක් නෑ

    අනේ මේ පලයං යන්ඩ
    උබලා කට වහං ඉන්නෙ උබලගෙ ප්‍රමානය සුලුතරයක් නිසා :lol:
     

    Siyalla dath

    Well-known member
  • May 4, 2018
    1,318
    995
    113
    Date Comment
    සවර්ණවහිනියේ මුස්ලිම්... 01-03-2020 10:15 AM keri wesa balla to hiyuwada toge paka kuta nisa anith unge puka pallanna one kiyala. wesa balla tho maha hukana keriyek . keri pakaya danna wada mama kauda kiyalaa wesi hukola arinne dena ganin ponnaya ai mama kiyanne ne pakayo yo keri balla heta war
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    මේක අල්ලාහ් දෙවියන්ගේ කැමැත්ත.​

    2සවර්ණවහිනියේ මුස්ලිම්... 01-02-2020 07:46 PM post eka ain kara ganin.

    අල්ලාහ් දෙවියන්ට එරෙහිව යන පොන්ස් එකෙන්ක් රේප් කපලා:lol::lol:
     
    Last edited:

    tamil king

    Active member
  • Dec 25, 2018
    256
    62
    28
    මුස්ලිම් කෙල්ලො ලේසි.ඉස්සෙල්ලම බෑ කියනවා යාලු වෙන්න.පස්සේ දිගටම කෝල් කර කර අහනකොට සෙට් වෙනවා

    you are correct...
     

    dhanuka1990

    Well-known member
  • Feb 4, 2018
    2,184
    1,200
    113
    සහරනුයි ඉබ්‍රහිම් නානයි coordinate කරපු wirtusa එකේ ඩයල් එක ගැනත් මේකේ ත්‍රෙඩ් එකක් දාල තිබ්බා 2014.බෝම්බ ගැහුවේ 2019
    නිකමට මතක් කලේ
    May be..
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    සවර්ණවහිනියේ මුස්ලිම් කෙල්ලෙක්

    සවර්ණවහිනියේ මුස්ලිම් කෙල්ලෙක් සිංහල කොල්ලෙක්ව කසාද බැන්ද
    තම්බි ටික මේකට ගේම අදින්න යන්නේ කෙල්ලගේ දෙමාපියන්ට
    ලේසි වෙන්නේ නැහැ ඉස්සරහට

    පැතුම් හෙන ජාතිවාදියෙක් නේ 😮
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    සවර්ණවහිනියේ මුස්ලිම් කෙල්ලෙක්

    සවර්ණවහිනියේ මුස්ලිම් කෙල්ලෙක් සිංහල කොල්ලෙක්ව කසාද බැන්ද
    තම්බි ටික මේකට ගේම අදින්න යන්නේ කෙල්ලගේ දෙමාපියන්ට
    ලේසි වෙන්නේ නැහැ ඉස්සරහට

    dan mokada une, ube ammatath thambi keliyada ponnayo