ස්පා මැනේජරයෙක් සමග කතා කලෙමි!

nul

Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,762
    5,006
    113
    ඔය පොන්නයා මේකේ ත්‍රෙඩ් එකකුත් දාලා මටත් බැනලා එළකිරි එකෙන් ගියා.

    දැන් ආයේ බල්ලා වගේ ඇවිත් ඉන්නවා.

    දුටු තැන ගූ ගහන්න ඕනි.
    ආ මෙන්න කිරියෙ හැකර් පොන්නයා ඇවිත් . කෝ පොන්නයෝ තවම මාව හොයාගත්තෙ නෑනෙ :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:.
     

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    ඔන්න කතාව එහෙනම්.. සමහර එව්වා නම් ඉතින් කොමන් සෙන්ස්..

    මේ ඩයල් එක වියළි කලාපේ ඩයල් එකක්. ආමි එකේ වැඩ කරලා අයින් වෙච්ච ඩයල් එකක්. සපා එකේ අයිතිකාරයත් වියළි කලාපේ. පොර ජොබට ඇවිල්ලා තියෙන්නේ පත්තරේ ඇඩ් එකක් දැකලා. අයිතිකාරයට වියළි කලාපෙත් එකක් තියෙනවලු. ඒකෙත් මේ ඩයල් එක වැඩ කරලා ඊට පස්සේ තමා මෙහෙ එකට ඇවිල්ල තියෙන්නේ. පොරගේ පඩිය 75ක් කිව්වා. හැබැයි ඉතින් 75ට කන්න වෙන කටු ඊට වැඩියි කිව්වා.

    ගොඩක්ම පොලිස් කේස්. හැබැයි එව්ව්ව අයිතිකාරයා එහෙ ඉඳන්ම මෙහේ පොලිසියට කෝල් කරලා සෙට්ල් කරනවලු. තව ඉතින් අයිතිකාරයා වෙනම කුට්ටියක් පොලිසියටත් යවනවා ඇති කිව්වා එව්වා හරියටම පොර දන්නේ නෑ කිව්වා. පොරගේ එකේ ෆුල් සර්විස් තියෙනව කිව්වා. ගාන 5,500ලු. එතනින් 3000ක් දෙනවලු කෙල්ලට. සමහර උන් දවසට 10 දෙනෙක් එක්ක ඉන්නවලු. ඒ කියන්නේ දවසට 30,000ක් නතින්.

    මම ඇහුව උඹට එහෙනම් ෆ්‍රී ගහන්න පුළුවන් නේද කියලා. එහෙම හිතාගේනලු ආවේ, හැබැයි ආවට පස්සේ මෙතන බත් කන්න හිතෙන්නේ නෑ කිව්වා. ඒ තරම් අප්පිරියයි කිව්වා. මාසෙකට පාරක් ගෙදර ගිහිල්ලා ගෑනි එක්ක ෆක් කරන දාහකින් සම්පතක් කිව්වා. ඒ තරම්ම මේකේ එකීලා පිරිමි එක්ක බුදියනවලු.

    කවදාවත් හවස් වෙලා ස්පා යන්න හොඳ නැහැල්ලු. එකක් තමා එතකොට සෑහෙන්න උන් එක්ක බුදියගෙන ඉඳලා තමා උඹලත් එක්කත් බුදියගන්නේ. ඒක නිසා පුළුවන් තරම් උදෙන් යනකොට ෆ්‍රෙෂ් පිට එකක් තෝරගන්න පුළුවන් කිව්වා. අනික තමා හවස 4 - 6 අතර වගේ තමා කිව්වා පොලිස් රේඩ් වෙන්නේ.

    තව එකක් තමා ලස්සනම එකත් තෝරගන්න එපා කිව්වා. ඒක තමා වැඩියෙන්ම ඩීල් වෙන බඩුව නිසා.

    එතන ඉන්නවලු 48 ගෑනියෙක්. දුවල දෙන්නෙක් ඉන්නවලු ඒ ගෑනිට. මිනිහා මැරිලා. දුවල දෙන්නම ඉන්ටර්නැෂනල් ස්කුල් කිව්වා යන්නේ මේකෙන් හම්බ කරන ගානෙන්. දවසක් ඇර දවසක් කිව්වා හැබැයි මෙහෙ එන්නේ.

    එතනට එනවලු රෑ වෙද්දී බීපු ඩයල් වැනි වැනි. කන්ට්‍රෝල් නැති උන්ව එහෙම නම් ඇතුලට දාන්නේ නෑ කිව්වා. කන්ට්‍රෝල් කරන්න පුළුවන් ටයිප් උන්ව නම් ඇතුලට දානවා කිව්වා. අනිකැ තමා සමහර උන් බඩුවක් කියල ගානක් නැහැල්ලු දිව පවා දානවලු බඩුවට. තොල දානවලු. ඔව්ව එතන ඉන්න ගෑනු කතා වෙනවලු. අපෝ අරුගේ නම් ඉක්මනට යනවා. අරුගේ නම් දාර සයිස් එකක් තියෙනවා. අරූ නම් හනුමා දර පලනවා වගේ කරනවා කියල උන් උන් සෙට් වෙලා කතා වෙනවලු. ඒත් උන්ට හැමදාම මේ දේ කරන නිසා අමුතු ෆීලින් එකක් නැහැල්ලු. උන් සල්ලි නිසා බුදියගන්නවා විතරලු එක එකා එක්ක. අනික තමා එතන ඉන්න උන් මාසෙකට පාරක් සමාජ රෝග මෙඩිකල් චෙකප් එකක් කරගන්න එක අනිවාර්යයිලු.

    තව ෆොරින් උනුත් එනවලු. ඒ අහළ පහල ලොකු ටුවරිස්ට් හොටෙල් එකක් තියෙනවා. එතන ත්‍රීවීල් පාක් එකෙක් ඉන්නවලු. ඌ තමාලු සුද්දෝ සෙට් කරන්නේ. උගේ ගාන විතරක් එක සුද්දෙක්ගෙන් 25,000ක් ලු. හැබැයි ස්පා එකේ ගාන 10,000ලු. ඒ කියන්නේ අරුගේ 25,000 එක්කහු කරලලු අරුන් ගණන් කියන්නෙ. ඒ කියන්නේ 35,000 පැයකට.

    අනික තමා එතන රෙන්ට් එක. බැලු බැල්මට රෙන්ට් එක එතන 50-75ක් අතරේ වගේ තමා වටින්නේ. හැබැයි මුන් ගෙවනවලු මාසෙකට ලක්ෂ 2ක්. ටවුන් එකක් මැද්දේවත්, හොඳ පාරක් අයිනේවත් නෙමෙයි. හෙනම අස්සක.

    හැබැයි මැනේජර් වුනාට ජීවිතේට සල්ලි දීලා බඩු ගහලා නෑ කිව්වා ඌ. ටෝක් කරලා ගහල තියෙනවා විතරලු.

    ඔන්න ඕකයි තත්වේ... 🥴
    @Tramadol මෙන්න උබට බඳිනව නම් කෙල්ලො. ලෝකල් පෝර්න්ස්ටාර්ස්ල
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,373
    26,906
    113
    Kandy
    SPAR-111.jpg
     
    • Haha
    Reactions: Heshan Daminda

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,635
    100,888
    113
    ඔන්න කතාව එහෙනම්.. සමහර එව්වා නම් ඉතින් කොමන් සෙන්ස්..

    මේ ඩයල් එක වියළි කලාපේ ඩයල් එකක්. ආමි එකේ වැඩ කරලා අයින් වෙච්ච ඩයල් එකක්. සපා එකේ අයිතිකාරයත් වියළි කලාපේ. පොර ජොබට ඇවිල්ලා තියෙන්නේ පත්තරේ ඇඩ් එකක් දැකලා. අයිතිකාරයට වියළි කලාපෙත් එකක් තියෙනවලු. ඒකෙත් මේ ඩයල් එක වැඩ කරලා ඊට පස්සේ තමා මෙහෙ එකට ඇවිල්ල තියෙන්නේ. පොරගේ පඩිය 75ක් කිව්වා. හැබැයි ඉතින් 75ට කන්න වෙන කටු ඊට වැඩියි කිව්වා.

    ගොඩක්ම පොලිස් කේස්. හැබැයි එව්ව්ව අයිතිකාරයා එහෙ ඉඳන්ම මෙහේ පොලිසියට කෝල් කරලා සෙට්ල් කරනවලු. තව ඉතින් අයිතිකාරයා වෙනම කුට්ටියක් පොලිසියටත් යවනවා ඇති කිව්වා එව්වා හරියටම පොර දන්නේ නෑ කිව්වා. පොරගේ එකේ ෆුල් සර්විස් තියෙනව කිව්වා. ගාන 5,500ලු. එතනින් 3000ක් දෙනවලු කෙල්ලට. සමහර උන් දවසට 10 දෙනෙක් එක්ක ඉන්නවලු. ඒ කියන්නේ දවසට 30,000ක් නතින්.

    මම ඇහුව උඹට එහෙනම් ෆ්‍රී ගහන්න පුළුවන් නේද කියලා. එහෙම හිතාගේනලු ආවේ, හැබැයි ආවට පස්සේ මෙතන බත් කන්න හිතෙන්නේ නෑ කිව්වා. ඒ තරම් අප්පිරියයි කිව්වා. මාසෙකට පාරක් ගෙදර ගිහිල්ලා ගෑනි එක්ක ෆක් කරන දාහකින් සම්පතක් කිව්වා. ඒ තරම්ම මේකේ එකීලා පිරිමි එක්ක බුදියනවලු.

    කවදාවත් හවස් වෙලා ස්පා යන්න හොඳ නැහැල්ලු. එකක් තමා එතකොට සෑහෙන්න උන් එක්ක බුදියගෙන ඉඳලා තමා උඹලත් එක්කත් බුදියගන්නේ. ඒක නිසා පුළුවන් තරම් උදෙන් යනකොට ෆ්‍රෙෂ් පිට එකක් තෝරගන්න පුළුවන් කිව්වා. අනික තමා හවස 4 - 6 අතර වගේ තමා කිව්වා පොලිස් රේඩ් වෙන්නේ.

    තව එකක් තමා ලස්සනම එකත් තෝරගන්න එපා කිව්වා. ඒක තමා වැඩියෙන්ම ඩීල් වෙන බඩුව නිසා.

    එතන ඉන්නවලු 48 ගෑනියෙක්. දුවල දෙන්නෙක් ඉන්නවලු ඒ ගෑනිට. මිනිහා මැරිලා. දුවල දෙන්නම ඉන්ටර්නැෂනල් ස්කුල් කිව්වා යන්නේ මේකෙන් හම්බ කරන ගානෙන්. දවසක් ඇර දවසක් කිව්වා හැබැයි මෙහෙ එන්නේ.

    එතනට එනවලු රෑ වෙද්දී බීපු ඩයල් වැනි වැනි. කන්ට්‍රෝල් නැති උන්ව එහෙම නම් ඇතුලට දාන්නේ නෑ කිව්වා. කන්ට්‍රෝල් කරන්න පුළුවන් ටයිප් උන්ව නම් ඇතුලට දානවා කිව්වා. අනිකැ තමා සමහර උන් බඩුවක් කියල ගානක් නැහැල්ලු දිව පවා දානවලු බඩුවට. තොල දානවලු. ඔව්ව එතන ඉන්න ගෑනු කතා වෙනවලු. අපෝ අරුගේ නම් ඉක්මනට යනවා. අරුගේ නම් දාර සයිස් එකක් තියෙනවා. අරූ නම් හනුමා දර පලනවා වගේ කරනවා කියල උන් උන් සෙට් වෙලා කතා වෙනවලු. ඒත් උන්ට හැමදාම මේ දේ කරන නිසා අමුතු ෆීලින් එකක් නැහැල්ලු. උන් සල්ලි නිසා බුදියගන්නවා විතරලු එක එකා එක්ක. අනික තමා එතන ඉන්න උන් මාසෙකට පාරක් සමාජ රෝග මෙඩිකල් චෙකප් එකක් කරගන්න එක අනිවාර්යයිලු.

    තව ෆොරින් උනුත් එනවලු. ඒ අහළ පහල ලොකු ටුවරිස්ට් හොටෙල් එකක් තියෙනවා. එතන ත්‍රීවීල් පාක් එකෙක් ඉන්නවලු. ඌ තමාලු සුද්දෝ සෙට් කරන්නේ. උගේ ගාන විතරක් එක සුද්දෙක්ගෙන් 25,000ක් ලු. හැබැයි ස්පා එකේ ගාන 10,000ලු. ඒ කියන්නේ අරුගේ 25,000 එක්කහු කරලලු අරුන් ගණන් කියන්නෙ. ඒ කියන්නේ 35,000 පැයකට.

    අනික තමා එතන රෙන්ට් එක. බැලු බැල්මට රෙන්ට් එක එතන 50-75ක් අතරේ වගේ තමා වටින්නේ. හැබැයි මුන් ගෙවනවලු මාසෙකට ලක්ෂ 2ක්. ටවුන් එකක් මැද්දේවත්, හොඳ පාරක් අයිනේවත් නෙමෙයි. හෙනම අස්සක.

    හැබැයි මැනේජර් වුනාට ජීවිතේට සල්ලි දීලා බඩු ගහලා නෑ කිව්වා ඌ. ටෝක් කරලා ගහල තියෙනවා විතරලු.

    ඔන්න ඕකයි තත්වේ... 🥴
    මේ මොනවද මේ chatgpt එකත් එක්කද chat කරේ. ඌත් මීට වඩා ඒව දන්නවද කොහෙද
     

    Bam

    Well-known member
  • Apr 6, 2025
    5,014
    11
    3,562
    113
    අනිකැ තමා සමහර උන් බඩුවක් කියල ගානක් නැහැල්ලු දිව පවා දානවලු බඩුවට. තොල දානවලු. ඔව්ව එතන ඉන්න ගෑනු කතා වෙනවලු. අපෝ අරුගේ නම් ඉක්මනට යනවා.
    හිනා වෙන්න එපා බං.
    තව ටික දවසකින් ඔයාටත් ඕවෑ පිහිට තමයි. :lol:
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    ඔන්න කතාව එහෙනම්.. සමහර එව්වා නම් ඉතින් කොමන් සෙන්ස්..

    මේ ඩයල් එක වියළි කලාපේ ඩයල් එකක්. ආමි එකේ වැඩ කරලා අයින් වෙච්ච ඩයල් එකක්. සපා එකේ අයිතිකාරයත් වියළි කලාපේ. පොර ජොබට ඇවිල්ලා තියෙන්නේ පත්තරේ ඇඩ් එකක් දැකලා. අයිතිකාරයට වියළි කලාපෙත් එකක් තියෙනවලු. ඒකෙත් මේ ඩයල් එක වැඩ කරලා ඊට පස්සේ තමා මෙහෙ එකට ඇවිල්ල තියෙන්නේ. පොරගේ පඩිය 75ක් කිව්වා. හැබැයි ඉතින් 75ට කන්න වෙන කටු ඊට වැඩියි කිව්වා.

    ගොඩක්ම පොලිස් කේස්. හැබැයි එව්ව්ව අයිතිකාරයා එහෙ ඉඳන්ම මෙහේ පොලිසියට කෝල් කරලා සෙට්ල් කරනවලු. තව ඉතින් අයිතිකාරයා වෙනම කුට්ටියක් පොලිසියටත් යවනවා ඇති කිව්වා එව්වා හරියටම පොර දන්නේ නෑ කිව්වා. පොරගේ එකේ ෆුල් සර්විස් තියෙනව කිව්වා. ගාන 5,500ලු. එතනින් 3000ක් දෙනවලු කෙල්ලට. සමහර උන් දවසට 10 දෙනෙක් එක්ක ඉන්නවලු. ඒ කියන්නේ දවසට 30,000ක් නතින්.

    මම ඇහුව උඹට එහෙනම් ෆ්‍රී ගහන්න පුළුවන් නේද කියලා. එහෙම හිතාගේනලු ආවේ, හැබැයි ආවට පස්සේ මෙතන බත් කන්න හිතෙන්නේ නෑ කිව්වා. ඒ තරම් අප්පිරියයි කිව්වා. මාසෙකට පාරක් ගෙදර ගිහිල්ලා ගෑනි එක්ක ෆක් කරන දාහකින් සම්පතක් කිව්වා. ඒ තරම්ම මේකේ එකීලා පිරිමි එක්ක බුදියනවලු.

    කවදාවත් හවස් වෙලා ස්පා යන්න හොඳ නැහැල්ලු. එකක් තමා එතකොට සෑහෙන්න උන් එක්ක බුදියගෙන ඉඳලා තමා උඹලත් එක්කත් බුදියගන්නේ. ඒක නිසා පුළුවන් තරම් උදෙන් යනකොට ෆ්‍රෙෂ් පිට එකක් තෝරගන්න පුළුවන් කිව්වා. අනික තමා හවස 4 - 6 අතර වගේ තමා කිව්වා පොලිස් රේඩ් වෙන්නේ.

    තව එකක් තමා ලස්සනම එකත් තෝරගන්න එපා කිව්වා. ඒක තමා වැඩියෙන්ම ඩීල් වෙන බඩුව නිසා.

    එතන ඉන්නවලු 48 ගෑනියෙක්. දුවල දෙන්නෙක් ඉන්නවලු ඒ ගෑනිට. මිනිහා මැරිලා. දුවල දෙන්නම ඉන්ටර්නැෂනල් ස්කුල් කිව්වා යන්නේ මේකෙන් හම්බ කරන ගානෙන්. දවසක් ඇර දවසක් කිව්වා හැබැයි මෙහෙ එන්නේ.

    එතනට එනවලු රෑ වෙද්දී බීපු ඩයල් වැනි වැනි. කන්ට්‍රෝල් නැති උන්ව එහෙම නම් ඇතුලට දාන්නේ නෑ කිව්වා. කන්ට්‍රෝල් කරන්න පුළුවන් ටයිප් උන්ව නම් ඇතුලට දානවා කිව්වා. අනිකැ තමා සමහර උන් බඩුවක් කියල ගානක් නැහැල්ලු දිව පවා දානවලු බඩුවට. තොල දානවලු. ඔව්ව එතන ඉන්න ගෑනු කතා වෙනවලු. අපෝ අරුගේ නම් ඉක්මනට යනවා. අරුගේ නම් දාර සයිස් එකක් තියෙනවා. අරූ නම් හනුමා දර පලනවා වගේ කරනවා කියල උන් උන් සෙට් වෙලා කතා වෙනවලු. ඒත් උන්ට හැමදාම මේ දේ කරන නිසා අමුතු ෆීලින් එකක් නැහැල්ලු. උන් සල්ලි නිසා බුදියගන්නවා විතරලු එක එකා එක්ක. අනික තමා එතන ඉන්න උන් මාසෙකට පාරක් සමාජ රෝග මෙඩිකල් චෙකප් එකක් කරගන්න එක අනිවාර්යයිලු.

    තව ෆොරින් උනුත් එනවලු. ඒ අහළ පහල ලොකු ටුවරිස්ට් හොටෙල් එකක් තියෙනවා. එතන ත්‍රීවීල් පාක් එකෙක් ඉන්නවලු. ඌ තමාලු සුද්දෝ සෙට් කරන්නේ. උගේ ගාන විතරක් එක සුද්දෙක්ගෙන් 25,000ක් ලු. හැබැයි ස්පා එකේ ගාන 10,000ලු. ඒ කියන්නේ අරුගේ 25,000 එක්කහු කරලලු අරුන් ගණන් කියන්නෙ. ඒ කියන්නේ 35,000 පැයකට.

    අනික තමා එතන රෙන්ට් එක. බැලු බැල්මට රෙන්ට් එක එතන 50-75ක් අතරේ වගේ තමා වටින්නේ. හැබැයි මුන් ගෙවනවලු මාසෙකට ලක්ෂ 2ක්. ටවුන් එකක් මැද්දේවත්, හොඳ පාරක් අයිනේවත් නෙමෙයි. හෙනම අස්සක.

    හැබැයි මැනේජර් වුනාට ජීවිතේට සල්ලි දීලා බඩු ගහලා නෑ කිව්වා ඌ. ටෝක් කරලා ගහල තියෙනවා විතරලු.

    ඔන්න ඕකයි තත්වේ... 🥴
    කන්දක් තටමලා මී බෙට්ටක් දාලා 😅
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,016
    18,936
    113
    උදේම ගිය ඔය ටික තමා යකු. මහ රෑ පාන්දර බීල ඕවගෙ රින්ගන උන් ඉන්නවනෙ
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,117
    113
    උදේම ගිය ඔය ටික තමා යකු. මහ රෑ පාන්දර බීල ඕවගෙ රින්ගන උන් ඉන්නවනෙ
    මේක ඇත්ත, මැනේජර් නම් කියන්න ඕන මේ වෙලාවට තමයි ශිෆ්ට් මාරු වෙන්නෙ මේ වෙලාවට වරෙන් කියල.මේ පැත්තෙ එකක් තියෙනව රෑ ශිෆ්ට් එක කරන උන් උදේ 10ට වගේ යන්නෙ, උදේම වැඩත් අඩු නිසා, සාපේක්ශව හොඳ උදේ 10-11 තමයි
     

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,443
    113
    මේක ඇත්ත, මැනේජර් නම් කියන්න ඕන මේ වෙලාවට තමයි ශිෆ්ට් මාරු වෙන්නෙ මේ වෙලාවට වරෙන් කියල.මේ පැත්තෙ එකක් තියෙනව රෑ ශිෆ්ට් එක කරන උන් උදේ 10ට වගේ යන්නෙ, උදේම වැඩත් අඩු නිසා, සාපේක්ශව හොඳ උදේ 10-11 තමයි
    ලෙබ්බේ හෙට එනවා මීගමු.

    සෙට් වෙමු
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    මේක ඇත්ත, මැනේජර් නම් කියන්න ඕන මේ වෙලාවට තමයි ශිෆ්ට් මාරු වෙන්නෙ මේ වෙලාවට වරෙන් කියල.මේ පැත්තෙ එකක් තියෙනව රෑ ශිෆ්ට් එක කරන උන් උදේ 10ට වගේ යන්නෙ, උදේම වැඩත් අඩු නිසා, සාපේක්ශව හොඳ උදේ 10-11 තමයි
    ස්පා වල හෝල් සේල් වෙන ඒවා ගහන්නෙ මොකටද
    බං? ලංකා ඇඩ්ස් එකෙන් කැම්පස් ඉන්න දුරපලාත් වල
    දුප්පත් කෙල්ලො හොයන් ගගහා හිටියා අපේ එකෙක් කාලයක්. දැන් නම් ඌ රට. ඒවනම් ෆ්‍රෙශ් ඒවා කියලා තමා බුවා කිව්වෙ
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,117
    113
    ලෙබ්බේ හෙට එනවා මීගමු.

    සෙට් වෙමු
    අළුත් වාහනේ ගෙනාවා ගිය සතියෙ. එන්න නෝම්බි ඇරලා අඩියක් ගහන්න

    ස්පා වල හෝල් සේල් වෙන ඒවා ගහන්නෙ මොකටද
    බං? ලංකා ඇඩ්ස් එකෙන් කැම්පස් ඉන්න දුරපලාත් වල
    දුප්පත් කෙල්ලො හොයන් ගගහා හිටියා අපේ එකෙක් කාලයක්. දැන් නම් ඌ රට. ඒවනම් ෆ්‍රෙශ් ඒවා කියලා තමා බුවා කිව්වෙ
    ලංකා ඇඩ්ස් එකෙන් දුප්පත් කෙල්ලො?

    ෆ්‍රෙශ්?

    මම බඩු ගහන්නම යන්නෙ නෑ, ඒත් ලංකා ඇඩ්ස් වල ඉන්න උන්ට වඩා නම් හරිහමන් තැනක තියෙන, නම තියාගෙන ඉන්න ස්පා එකකට යන එක ඇඟට ගුණයි මචන්.
    ------ Post added on Mar 3, 2026 at 6:34 PM
     

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,443
    113
    අළුත් වාහනේ ගෙනාවා ගිය සතියෙ. එන්න නෝම්බි ඇරලා අඩියක් ගහන්න
    ලෙබ්බේ කාටද අර ලඩිය දුන්නේ ? සොන්නලුන්ටද?
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    අළුත් වාහනේ ගෙනාවා ගිය සතියෙ. එන්න නෝම්බි ඇරලා අඩියක් ගහන්න


    ලංකා ඇඩ්ස් එකෙන් දුප්පත් කෙල්ලො?

    ෆ්‍රෙශ්?

    මම බඩු ගහන්නම යන්නෙ නෑ, ඒත් ලංකා ඇඩ්ස් වල ඉන්න උන්ට වඩා නම් හරිහමන් තැනක තියෙන, නම තියාගෙන ඉන්න ස්පා එකකට යන එක ඇඟට ගුණයි මචන්.
    ------ Post added on Mar 3, 2026 at 6:34 PM
    උගේ පොයියක්ද දන්නෙ නෑ. කැරියා අපිට කිව්වෙ නම් එහෙම. සමහර උන් එක්ක ගහපු ෆොටොත් පෙන්නුවා හැබැයි
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,403
    1
    101,296
    113
    34
    Kalutara
    මේ මොනවද මේ chatgpt එකත් එක්කද chat කරේ. ඌත් මීට වඩා ඒව දන්නවද කොහෙද
    කන්දක් තටමලා මී බෙට්ටක් දාලා 😅

    ඇයි තොපි මොනවද බලාපොරොත්තු වුනේ? රටම දන්නා කියන හෙන පොරවල් මේ 6000 බඩු ගහන්න එනව වගේ සීන් එකක් බලාපොරොත්තු වුනාද?


    ස්පා වල හෝල් සේල් වෙන ඒවා ගහන්නෙ මොකටද
    බං? ලංකා ඇඩ්ස් එකෙන් කැම්පස් ඉන්න දුරපලාත් වල
    දුප්පත් කෙල්ලො හොයන් ගගහා හිටියා අපේ එකෙක් කාලයක්. දැන් නම් ඌ රට. ඒවනම් ෆ්‍රෙශ් ඒවා කියලා තමා බුවා කිව්වෙ

    ලංකාඇඩ්ස් එකේ ෆේක් ෆොටෝ දාගෙන එව්වට රැවටිලා ගිහිල්ලා නාකි ගෑනියෙක් හිටියම කොහොමද ආතල් එක. ස්පා වලට ගිහිල්ලා සෙට් නම් සෙට් නෑ කියල හරි එතහැකිනේ. 😪
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,674
    75,747
    113
    ස්පා වල හෝල් සේල් වෙන ඒවා ගහන්නෙ මොකටද
    බං? ලංකා ඇඩ්ස් එකෙන් කැම්පස් ඉන්න දුරපලාත් වල
    දුප්පත් කෙල්ලො හොයන් ගගහා හිටියා අපේ එකෙක් කාලයක්. දැන් නම් ඌ රට. ඒවනම් ෆ්‍රෙශ් ඒවා කියලා තමා බුවා කිව්වෙ
    ලංකා ඇඩ්ස්වල තනිකර බොරු හිල් බන්, එක්කො නාකි කැත ගෑනු, නැත්තන් සල්ලි අරන් මාරුවෙන පිම්පියෝ. ISG ෆෝරම් එකේ බලපන්
     
    • Wow
    Reactions: Mr UNKNOWN