ස්ලාම් ගැන කැමති ප්‍රශ්නයක් අහන්න 1

luxmen

Member
Jul 17, 2012
15,961
540
0
Oba Allah gen ahanna, Ayi world eke sahena Muslim pirisak Saranagathain bavata path kaley kiyala? Ayi Muslim ayava bedha karala ekata eka mara ganna salassuve kiyala? Muslim novana America, Russia Bomba valin Muslim varu kali kali valata vinasa karanne kohomadha kiyala ? Meva Allah ta penne natdha kiyala ahanna.
 
Last edited:

luxmen

Member
Jul 17, 2012
15,961
540
0
Ahinsaka Minissunge Asarana kamin , Ahinsaka Minisunva mula karana kapati pirisakata muslim obala hasu vee atha. Obala Buddhiyata mul thana dun davasata sathya vatahevi. Edhata obalata vatahevi, Allah kiyanne letters 5 k pamanak bavath , ethanin ehata kisi kenek nomathi bavath. Miya yamata pera eka davasak hari , boru Allah ge vahal bavayen Nidhas[freedom] vee kondha kelin thiyena saba nidhas Minisek lesa jivath venna.
 

luxmen

Member
Jul 17, 2012
15,961
540
0
Oba tika davaskata hari, Boru Allah venuvata, OBAGE MIND eka adesa karanna. Oba obage mind ekata salakanna, obage mind ekata vadinna, garu karanna, avanka venna, Mind eka merits valin puravanna, Mind eka sakkthimath karanna, Mind ekata pray karanna. Mind ekath ekka connect venna. Mind eka mind ekenma hari gassanna. Obatama vatahevi saba venasaka arumaya.
 
Last edited: