ස්ලැබ් එකක් waterproof කරන්න හොඳම ක්‍රමය

ස්ලැබ් එකක් waterproof කරන්න හොඳම ක්‍රමය

  • TITANIUM

    Votes: 7 30.4%
  • WATERPROOF PAINT

    Votes: 10 43.5%
  • OTHER

    Votes: 6 26.1%

  • Total voters
    23
  • Jul 6, 2012
    10,698
    2,925
    113
    ටිකක් ලොකු වර්ග අඩි ප්‍රමානයක ස්ලැබ් එකක් කරන්න තියන හොඳම ක්‍රමය මොකක් ද?

    මගෙ ඔලුවෙ දැනට වැඩ කර්න්න්නනෙ නම් පොලිශ් කරන්නෙ නැතුව TITANIUM කරන්න
     

    Rasthiyadu padanama

    Well-known member
  • Jan 1, 2016
    8,496
    3,310
    113
    පුංචි රෝමේ
    හොඳම ක්‍රමය වහලයක් ගැසීම.😁වාසි ගොඩයි..😍

    ලංකාවෙ හරියට waterproof කරන කම්පනි තියෙන්නෙ ඵකයි..ඒකෙත් දෙන්නෙ අවුරුදු 25ක වොරන්ටි ඵකක්.ලක්ෂ 10කට වැඩි වෙනව උන්ගෙන් කරගන්න ගියොත්.අනික තමා ලංකාව වගේ තඩි වැහි වහින රටකට සහ පායනකොට පැලෙන්න පායන රටකට waterproof කරන ඵකේ අවධානමක් තිබීම..😌

    වහලයක් ගැහුවොත් වාසියි කිව්වෙ..

    1.පල්ලෙහ තට්ටුව රස්නේ අඩු වෙනවා.

    2.waterproof ඵකකට සාපේක්ෂව වියදම අඩුයි..

    3.වැස්සෙ උනත් අාතල් ඵකේ බාබකියු ඵකක් දාන්න පුළුවන්..😁
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,165
    3
    118,940
    113
    Gampaha
    කෙමිකල් එකක් තියෙනව ඕකට නම මතක නෑ. ලීටර් 10ක් 40000 ක් විතර වෙනව. විස්තරේ හරියට හොයල කියන්න පුලුවන්.
    ඒක ගාල උඩින් කොන්ක්‍රීට් හරි බදාම හරි දාන්න තියෙන්නෙ.

    ටයිටේනියම් එක ලිස්සනව නේද?
     

    salitha22

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    7,060
    1
    12,147
    113
    හොඳම ක්‍රමය වහලයක් ගැසීම.😁වාසි ගොඩයි..😍

    ලංකාවෙ හරියට waterproof කරන කම්පනි තියෙන්නෙ ඵකයි..ඒකෙත් දෙන්නෙ අවුරුදු 25ක වොරන්ටි ඵකක්.ලක්ෂ 10කට වැඩි වෙනව උන්ගෙන් කරගන්න ගියොත්.අනික තමා ලංකාව වගේ තඩි වැහි වහින රටකට සහ පායනකොට පැලෙන්න පායන රටකට waterproof කරන ඵකේ අවධානමක් තිබීම..😌

    වහලයක් ගැහුවොත් වාසියි කිව්වෙ..

    1.පල්ලෙහ තට්ටුව රස්නේ අඩු වෙනවා.

    2.waterproof ඵකකට සාපේක්ෂව වියදම අඩුයි..

    3.වැස්සෙ උනත් අාතල් ඵකේ බාබකියු ඵකක් දාන්න පුළුවන්..😁


    meka hari.habai vahale gahaddi mehe hulan tatve balanna one.huna nemeine enne suli sulan
     

    mr90486

    Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    හොඳම ක්‍රමය වහලයක් ගැසීම.😁වාසි ගොඩයි..😍

    ලංකාවෙ හරියට waterproof කරන කම්පනි තියෙන්නෙ ඵකයි..ඒකෙත් දෙන්නෙ අවුරුදු 25ක වොරන්ටි ඵකක්.ලක්ෂ 10කට වැඩි වෙනව උන්ගෙන් කරගන්න ගියොත්.අනික තමා ලංකාව වගේ තඩි වැහි වහින රටකට සහ පායනකොට පැලෙන්න පායන රටකට waterproof කරන ඵකේ අවධානමක් තිබීම..😌

    වහලයක් ගැහුවොත් වාසියි කිව්වෙ..

    1.පල්ලෙහ තට්ටුව රස්නේ අඩු වෙනවා.

    2.waterproof ඵකකට සාපේක්ෂව වියදම අඩුයි..

    3.වැස්සෙ උනත් අාතල් ඵකේ බාබකියු ඵකක් දාන්න පුළුවන්..😁
    Wadagammakata athi deyak dammamada koheda :P
     

    psmmelectrician

    Active member
  • Sep 17, 2020
    147
    137
    43
    කෙමිකල් එකක් තියෙනව ඕකට නම මතක නෑ. ලීටර් 10ක් 40000 ක් විතර වෙනව. විස්තරේ හරියට හොයල කියන්න පුලුවන්.
    ඒක ගාල උඩින් කොන්ක්‍රීට් හරි බදාම හරි දාන්න තියෙන්නෙ.

    ටයිටේනියම් එක ලිස්සනව නේද?

    baralastic neda?
     

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    හොඳම ක්‍රමය වහලයක් ගැසීම.😁වාසි ගොඩයි..😍

    ලංකාවෙ හරියට waterproof කරන කම්පනි තියෙන්නෙ ඵකයි..ඒකෙත් දෙන්නෙ අවුරුදු 25ක වොරන්ටි ඵකක්.ලක්ෂ 10කට වැඩි වෙනව උන්ගෙන් කරගන්න ගියොත්.අනික තමා ලංකාව වගේ තඩි වැහි වහින රටකට සහ පායනකොට පැලෙන්න පායන රටකට waterproof කරන ඵකේ අවධානමක් තිබීම..😌

    වහලයක් ගැහුවොත් වාසියි කිව්වෙ..

    1.පල්ලෙහ තට්ටුව රස්නේ අඩු වෙනවා.

    2.waterproof ඵකකට සාපේක්ෂව වියදම අඩුයි..

    3.වැස්සෙ උනත් අාතල් ඵකේ බාබකියු ඵකක් දාන්න පුළුවන්..😁

    Full vahalak gahannathuva podi kotasak open thiyanna. Ethakota ira eliya, raeta kamathinam handa, tharu balanna puluvan. Ethana bimata vathura bahinna cement valin podi slope ekak daanna. (Rooftop eka fully vahuvoth ekey value eka adu venava)
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,927
    113
    Black Pearl
    Full vahalak gahannathuva podi kotasak open thiyanna. Ethakota ira eliya, raeta kamathinam handa, tharu balanna puluvan. Ethana bimata vathura bahinna cement valin podi slope ekak daanna. (Rooftop eka fully vahuvoth ekey value eka adu venava)

    Math ohoma scene ekak kale wahalayak natiwa
    Water proof karala udin Tile alluwa ehema leak naha, slope eka hariyata tiyanawanam prashanayak naha
    otana lokuma issue eka patta rasnei dawalta, ekata monawa hari wawanna weanwa. rooftop ekak kiyanne tikak expensive scene ekak