- 1 - written exam eka liyanna oni (to go to this, you have to get medical, fill in the forms without complications) - godak welawata lerners eke dial eka tamai kakka wenne metana. wena un oni na mu karala denawa)
- 2 - then u get a temporary license
- 3 - after 3 months u have to go for trial
oka short karaganna itin kakko innawa. but 90% sure na. kamati nam ahu wiyan