subwork shop එකට සිංහල ලියන්න බෑ, sub file එක notepad වලින් ඕපන් කරලා ලියන්න
ow maath eka eka software hevva
anthimedi harima simple plan ekak eka
notepad eken open kala liyagena giya
නෝට් පැඩ් එකේ සිංහලෙන් ලියන්න බෑනේ බං පොන්ට් එක වෙනස් කරාම ඔක්කෝම වෙනස් වෙනවනේ....
Notepad එකෙන් තමා ලේසිම.... ඒත් අපිට ඒ වෙලාවෙම Movie එක බලන්න අමාරුයිනේ. මොකද සමහර වෙලාවට සබ් වැරදි. හොදම Software එක තමා SubtitleEdit.
මෙන්න මෙතනින් බාගන්න.
http://www.nikse.dk/SubtitleEdit
Notepad එකෙන් තමා ලේසිම.... ඒත් අපිට ඒ වෙලාවෙම Movie එක බලන්න අමාරුයිනේ. මොකද සමහර වෙලාවට සබ් වැරදි. හොදම Software එක තමා SubtitleEdit.
මෙන්න මෙතනින් බාගන්න.
http://www.nikse.dk/SubtitleEdit