සිංහල කෙල්ලනේ ප්‍රවේසමින්

img-thread-failed-175
 

nvhcc89

Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    උබ කොහොමත් නිර්මාණයට දක්ශයි නේ අනුන්ගේ බයික් එකක් තමන්ගේ වගේ නිර්මානය කරලා දැම්මේ :lol::lol:

    http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=3676098&postcount=4

    http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=6841724&postcount=134
    ඕකට තමයි බන් කියන්නෙ පොන්නයගේ නැට්ටෙ ඉඳන් ගොම කියලා..:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     
    දැක්කා නේ දැන් පටන් ගන්නත් කලින් ම උඹ මාරු වෙනවා..:eek:
    ඉතින් කොහොම ද බං උඹලාත් එක්ක වැඩක් කරන්නේ , වැඩක් කරගෙන ඉන්නවා නම් ඒ දේ කරලා ඉවරයක් කරලා පලයන්,...
    නැත්නම් අන්තිමේදි, ගෑණිත් උඹව දාලා යයි.. උඹ හැම වැඩක් ම කරන්නේ බාගේට කියලා..
    :lol:

    කොහෙවත් ගියේ නැහැ පුතේ මෙන්න අව
    දාල යනවා කෙසේ වෙතත් හොයාගෙන නම් එනවා තොපේ අම්මත් ආවා
    බොරුනම් එයාගේ අහවල් ස්ථානය පොඩ්ඩක් පරීක්ෂා කරලා බලපන්කො අවලම් බල්ලෝ
    :lol::lol::lol::lol::P:P
     

    coollifestyle4u

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    39,931
    2,501
    113
    .:මහනුවර:.
    පිස්සු පුසා;14168225 said:

    කොහෙවත් ගියේ නැහැ පුතේ මෙන්න අව
    දාල යනවා කෙසේ වෙතත් හොයාගෙන නම් එනවා තොපේ අම්මත් ආවා
    බොරුනම් එයාගේ අහවල් ස්ථානය පොඩ්ඩක් පරීක්ෂා කරලා බලපන්කො අවලම් බල්ලෝ

    :lol::lol::lol::lol::P:P

    උඹ නම් අම්මා කෙනෙක්ගේ කුසේ නෙවෙයි වෙන්න ඇති ඉපදිලා තියෙන්නේ... :eek:
    නැත්නම් උඹට ඕය තරම් මානසිකත්වයක් එන්නේ නෑ.. වෙනත් අම්මා කෙනෙක් වෙනුවෙන් හඩක් නගන්න..:no:
    ඔව්, ඉතින් උඹට කොහොමත් පිස්සු කියලා උඹ ම පිළිගන්නවා නේ..:cool:
    ඒක නේ උඹ ගිණුමටත් ඒ දේ දාගෙන ඉන්නේ.. :lol:
    ඉතින් පිස්සෙක් එක්ක මොන කතා ද බං..
    :P
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,428
    2,145
    113
    Leeds, UK
    වදුරන්ට computer අහු උනාම මෙහෙම poster හදනවා. ඊයේ පෙරේද එකෙක් දාල තිබ්බ නබියගේ bday එකට 2013 ඉඳං වෙළද නිවාඩු දෙනවා කියල බලනකොට මේ අවුරුද්දෙත් නිවාඩු කලින් අවුරුද්දෙත් නිවාඩු :lol: දාන හැම පුකකම පිළිගන්න එපා හොඳට හොයල බලපල්ලා
     

    Harry Potter

    Member
    Oct 23, 2012
    1,231
    108
    0
    ඇයි උගේ උරු ලව් එක ඔක්කොම අතේ පැල වෙන බොරු බන්

    :lol::lol:කූල්ගේ වීරක්‍රීයා. ඌම කතාව හදල කියල ඌම සැනසෙනව. ගඳ ගෑණුන්ගෙන් කූල්ට ඇතිම වෙලා දැං මානසිකව වින්දනයක් ලබනව කතන්දර කියල ඒ කතා වල වීරයාට ඇඳගෙන ඌම. :(


    ඒ සිදුවිම වෙනකොට උඹ එළකිරි එකේ ඉපදිලාත් නෑ නේ,. එකෙන් ම තේරුම් යනවා උඹ ෆෙක් එකෙක් කියලා උඹ නුගත් වුනාට හැමෝම එහෙම නෑ බං,
    උඹලා ඉතින් කවුරු හරි බොරුවක් කියලා පොස්ටර් එකක් අල්ලන් හිටියාම උඹ අරූව විශ්වාස කරගෙන කරට අට දාගෙන යන එවුන්නේ බං,
    ඉතින් එහෙව් එකේ උඹලාත් එක්ක මොන කතා ද.. උඹ විශ්වාස කලාත් නැතත් මට කාරි නෑ..

    අහ් මෙන්න හරි උගත් එකෙක් කතා කරනව. අනේ පණ නැති කොකෝ උඹ මෙතන ඔන්ලයින් හොඳ එකා වෙන්න දැඟලුවට උඹේ ජඩ ගති මතු වෙනව උබටත් නොදැනි. පොලීසියට කතා කරල තිබ්බ හැටි දැක්ක ත්‍රේඩ් එකේදි. New thread ගිහින් ටොපික් එකක් දාගෙන ලොකු ටෝක් දෙන්න නම් පුළුවන්, ඔට්ටුයි උඹට ඕක පොලීසියෙදි නෙවෙයි, ග්‍රාමාරක්ෂකයෙක් ඉන්න තැනවත් කියන්න පණ නෑ :(. දැක්කනෙ ඉතින් ඒකෙන්ම කවුද ඔන්ලයින් වීරයා වෙන්න හදන්නෙ කියල. :sorry::sorry:ඒ වුනාට උඹට හොඳ හැකියාවක් තියෙනව කතා ලියන්න. දිගටම ලියන්න සහෝ. අපි ඔබේ ත්‍රේඩ් ඉදිරියට ගන්න ඉන්නව. :පී

    උඹ විශ්වාස කලාත් නැතත් මට ප්‍රශ්නයක් නෑ, මාව ලගින් ආශ්‍රය කරන එවුන් හැමෝම දන්නවා ඒ කතාවේ ඇත්ත නැත්ත. පුලුවන් නම් සාක්ෂි එක්ක ඔප්පු කරපන් එතකොට හැමෝම විශ්වාස කරයි..
    උඹලා නිකන් පම්පොරි ගහන්න විතරයි දන්නේ, සාක්ෂි එක්ක ඉදිරිපත් කරපන්..
    උඹ කියන කතාව ඇත්ත නම්..
    එදාට හැමෝම පිළි ගනි...
    නැත්නම් එක බල්ලෙක් වත් උඹව තඹ සතේට ගණන් ගන්නේ නැති වෙයි..

    මේ ත්‍රේඩ් එකේ මාතෘකාවට අදාලව දෙයක් කතා කරපන්..

    මිනිස්සු නවකතා කෙටි කතා කියෙව්වට කොහෙද කොටෝ ඒව ඔප්පු කරන්න යන්නෙ? දැන් නම් සිහිය විකල් වගේ ඉස්සරටත් වඩා. :confused::confused::confused:

    පිස්සු පුසා;14165338 said:
    පිළිගන්න PIG of The Day
    Cool පී
    ;);););););););)


    උඹලට මතකද මචන් මු අර ස්කයිප් වේසි බලන්න ගියයි කියපු thread එකේ අලුත් similes 1ක් හඳුන්වා දුන්න : පී :lol::lol::lol::lol:

    ඒ මුට මුත්‍රා විසර්ජනය වෙච්ච එක සිහිවීම පිණිස වෙන්න ඇති බං. මෙතන අනංගයා වෙන්න හදල ත්‍රේඩ් වල. කෙල්ලෙක් දැක්කාම මුත්‍රා විසර්ජනය වෙනව. ඉතින් පී පී කියනව. එහෙම වෙන හැම වෙලාවකම වෙන්න ඕන ඔය පී කියන එක ටයිප් වෙන්නෙ මෑන්ට. :shocked::shocked::shocked:
     
    Aug 31, 2011
    399
    43
    0
    Prabakaran marune Sinhalayage tibba hoda gathi gunath aragenamada deviyaneyy..

    Sinhalayo godak sanveedi jathiyak..anunge dukey di..sapey di..ekata unna

    Ganwathura,,Tsunami awa hama sinhalayo anik ayata udawkala...
    anik ayge duka bedagatta,,aduwa,,,welpuna,,,

    Eth ada..31-12-12

    Lankwe district 5 ka Lakshayak anathai,,,

    kanna adinna nathi aya ematai...
    inna hitinna tibba gedara wathurata gihilla...

    wenada ganwathura kiwwama...minissu ekathu wela hama town ekama aadara ekathu kala..genihin dunna

    gewal hadaganna udaw kalaa

    2004 tsunami awa..2004 di 31st party..celebration salli dunna anathu wechchchi asaranayanta

    2004 de Sinhala badudda kama tibba

    ada colombo ekama Chikago ekak wela
    sinhalayo misak muslim aya newei Arakku beela..Drugs pethi beela
    heluwellen dance karanne Hendri Pedirik Ground eke...Galleface eke..Berey

    hama tenama awalan party galle rd digatama

    mehema uney ai sinhalayata????

    Mama hithanne mehema hithak papuwak nathi ewun minissu wenna baha
    me saththu..thirisannu

    munta thawa tsunamiyak wath awilla padamak ugannavi ...
     
    පිස්සු පුසා;14168225 said:

    කොහෙවත් ගියේ නැහැ පුතේ මෙන්න අව
    දාල යනවා කෙසේ වෙතත් හොයාගෙන නම් එනවා තොපේ අම්මත් ආවා
    බොරුනම් එයාගේ අහවල් ස්ථානය පොඩ්ඩක් පරීක්ෂා කරලා බලපන්කො අවලම් බල්ලෝ
    :lol::lol::lol::lol::P:P


    ridila :P