සිංහල කොල්ලනේ දියුණු වෙන්න මේක කියවපල්ලා

uzi101

Member
Dec 7, 2011
1,677
172
0
රත්තරං;12456308 said:
sampurna aththa kathawa machan.. lagadi dunna nisa rep denna balu
ekata kamak ne machan. Sinhala kollek me thread eken mona hari wedagath yamak gaththa nam eka thamai mage aramuna
thanks
 

-R1-

Member
Apr 3, 2012
71
3
0
Kaduwela
මෙන්න තියනවා කොල්ලෙක් හිතන්න ඕන විදිය.:yes:
අපි හෑමෝටම දොස්තරලා, ඉන්ජිනේරුවෝ, charted accountantsලා වෙන්න බෑ,:no: එකතමා ඇත්ත. ඊට වඩා සල්ලි හොයන්න පුලුවන් කුඹුරු තියනවා.:yes: කවදාවත් රෑල්ලට වෑඩකරන්න එපා.:no: තමන් කෑමති දෙයක් කරපන් අනුන්ගේ මගූල් බලන්නෑතුව.:angry: ඒක නිසා ඕන මගුලක් උනත් උත්සහාකරලා ගොඩදාගනින්.උඹට පුලුවන්.:yes:
බිස්නස් කරද්දි දන්න කුඹුරකට බෑහෑපන්, නොදන්න මගුල් කරලා ගම අනාගන්නෑතුව.

උත්සහය තියනවනම් කරන්න බෑරිදේයක් නෑ!:)
 

azarox

Well-known member
  • Nov 23, 2010
    5,184
    557
    113
    Colombo
    defaa mamath podiyata deyak patan aragena thiyenne...thawa tika kalekin loku peraliyak karanna balaporoththuwen innawa...tx macha post ekata maxxa...
     

    foxrulz99

    Well-known member
  • Sep 23, 2011
    1,405
    119
    63
    man mehe...
    Ek eke Elakiri kollo tikak innawa ape sinhala jathiya bududhama wenuwen kathakarana... E gana godak sathutui... Me thrad eka mama dakina hondama thread ekak...mokada goda emak thiyenne api kriyathmaka unoth witharak nisa...karanna thiyenne sinhala ayage arthikaya shkthimath karana eka.... umbalaa penawane Colombo paththe giyama sinhala vyapara kochchara aduda kiyala? great thread REP +
     

    Nolimit truth

    Banned
    Apr 6, 2012
    300
    13
    0
    moota rep+ ADUI WAGE EKAI hodhata hithala me wage thread ekak daala thiyanne rep+ godak ganna....mage ganen Rep++ to you.. mahansiwunata!!
     

    Nolimit truth

    Banned
    Apr 6, 2012
    300
    13
    0
    ado man kiyannekata tharahanam venda epa....ado bussiness kiyanna job eka echara hodha respect job ekak na ban..anika anith ayage bussines kadanna busnes karuwoth divunu venna
    man okkotama kiyanne mekai hodhata iganaganapalla eata passe monahari goverman job ekak karapan eka tamai ratatath respect ubalatath respect
    denuth godak sinhala kattiya gov.job tamai karanne eka tamai sinhala kama sinha kama meka nemei..hodhata hithala weda karanna...kawadawath earsiyawa thiyagena wede pattangannepa...ubalatai paduwenne..
     

    uzi101

    Member
    Dec 7, 2011
    1,677
    172
    0
    ado man kiyannekata tharahanam venda epa....ado bussiness kiyanna job eka echara hodha respect job ekak na ban..anika anith ayage bussines kadanna busnes karuwoth divunu venna
    man okkotama kiyanne mekai hodhata iganaganapalla eata passe monahari goverman job ekak karapan eka tamai ratatath respect ubalatath respect
    denuth godak sinhala kattiya gov.job tamai karanne eka tamai sinhala kama sinha kama meka nemei..hodhata hithala weda karanna...kawadawath earsiyawa thiyagena wede pattangannepa...ubalatai paduwenne..
    mokada baya unada :lol::lol::lol: api umalage business kadai kiala ;);) . Business kiyana job eka respect ekak nevei kiyana eka nam mama piliganne ne :no::no::no: . Umbalata karanna puluwan nam ei apita beri :growl::growl::growl:.
    Sinhala kama kiyanne government jobs karana ekama nevei :no::no: . Ow ithin muslim aya government jobs walata ganne ne ne. Umbalaya koheda buddhiyak thiyenne :lol::lol::lol: . Mooda harak wage enga witharak loku unata wedak ne oi mole neththan :nerd::nerd: . Api sinhala aya government jobs karanawa e wagema, private sector jobs karanawa. Den ithin business karannath godak sinhala aya patan gaththama umbalata hulan thamai
    Anika mama me thread eka demme Sinhala ayata diyunuvenna kiyanna misak umbalage business kadanna nevei ne. Koheda meke kiyala thiyenne anik ayage business kadanna kiyala
    Umbala thamai anik ayata irisiya karanne. Api diyunu wenawata umbala balai mokada umbalage kada walata sinhala aya enne nethi wei ne.
     

    uzi101

    Member
    Dec 7, 2011
    1,677
    172
    0
    moota rep+ ADUI WAGE EKAI hodhata hithala me wage thread ekak daala thiyanne rep+ godak ganna....mage ganen Rep++ to you.. mahansiwunata!!
    මම රෙප් වලට නෙවෙයි ඕයි මේක දැම්මේ. සිංහල අයව දැනුවත් කරන්න.