ekata kamak ne machan. Sinhala kollek me thread eken mona hari wedagath yamak gaththa nam eka thamai mage aramunaරත්තරං;12456308 said:sampurna aththa kathawa machan.. lagadi dunna nisa rep denna balu

එකතමා ඇත්ත. ඊට වඩා සල්ලි හොයන්න පුලුවන් කුඹුරු තියනවා.
කවදාවත් රෑල්ලට වෑඩකරන්න එපා.
තමන් කෑමති දෙයක් කරපන් අනුන්ගේ මගූල් බලන්නෑතුව.
ඒක නිසා ඕන මගුලක් උනත් උත්සහාකරලා ගොඩදාගනින්.උඹට පුලුවන්.

mokada baya unadaado man kiyannekata tharahanam venda epa....ado bussiness kiyanna job eka echara hodha respect job ekak na ban..anika anith ayage bussines kadanna busnes karuwoth divunu venna
man okkotama kiyanne mekai hodhata iganaganapalla eata passe monahari goverman job ekak karapan eka tamai ratatath respect ubalatath respect
denuth godak sinhala kattiya gov.job tamai karanne eka tamai sinhala kama sinha kama meka nemei..hodhata hithala weda karanna...kawadawath earsiyawa thiyagena wede pattangannepa...ubalatai paduwenne..


api umalage business kadai kiala 
. Business kiyana job eka respect ekak nevei kiyana eka nam mama piliganne ne 

. Umbalata karanna puluwan nam ei apita beri 

. 
. Ow ithin muslim aya government jobs walata ganne ne ne. Umbalaya koheda buddhiyak thiyenne 

. Mooda harak wage enga witharak loku unata wedak ne oi mole neththan 
. Api sinhala aya government jobs karanawa e wagema, private sector jobs karanawa. Den ithin business karannath godak sinhala aya patan gaththama umbalata hulan thamaiමම රෙප් වලට නෙවෙයි ඕයි මේක දැම්මේ. සිංහල අයව දැනුවත් කරන්න.moota rep+ ADUI WAGE EKAI hodhata hithala me wage thread ekak daala thiyanne rep+ godak ganna....mage ganen Rep++ to you.. mahansiwunata!!
මචන් මම දන්න වැඩේ පටන් ගන්නවන් මේ දැන් මෙන්න මගේ post එක LED වලින් CFL බුල්බ් එකක් හදමු විදුලි බිල අඩු කර එකක් රුපියල් 800 ඔනම් කියන්න ඔබට පින් මචන්
මේක මම හදනේ



