සිංහල නම් දාගෙන seperate states ඉල්ලන් එන වහබ්වාදියෝ

wiky123

Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    Haiyo balanna mata una lajjawa... meya mawa expose kala :(

    Uba ta mawa podi wadine... adu gane sir ara ube yaluwata kiapanko mata message ekak danna kiala... :(


    Uba mata thambiya thambiya kiwwane... waren mage thambi set eka penanna this Sunday Thurstan cricket ground nets @ around 10am...
    Ekko uba waren mage pace bowling face karala yaman

    Ara ube yaluwata update ekak deepan mama dan Div3 cricket gahanwa kiala.. lol
    නෑ අනිවාර්යෙන්ම ඌයි මායි දෙන්නම එනවා, උඹ සමහරවිට මාව අඳුරගන්න එකක් නෑ. හැබැයි උඹ කවුද කියලා බලන්න හරි මම එනවා. pace bowling face කරන්න. 🤣😂🤣😂🤣
     

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක
    කවුද බං ගනන් ගන්නෙ? මූ තනියම ඉන්නෙ. ඌ ගේම ඉල්ලනවා මොකද ඌ කොහොමත් මෙන්ටල් අවුට් නිසා 😆 මගෙ හොදම යාලුවෙක් ඒ ලගම ඉන්නවත් එක්ක. මම උට කෝල් කරාම ඌත් ගාල්ලෙ රිච්මන්ඩ් ගිය මුගෙ වයසෙ එකෙක්. ඌ ඉතින් මූ කොහොම එකෙක්ද? මූගෙ ජීවිත කතාව මොකක්ද කියලා මට සීන් එකම කියලා ඌ කිව්වා උඹට පිස්සුද මූ වගේ එකෙක් එක්ක ගහගන්න කියලා. 😂 මම මුට ගහලා මොනවා කාට ඔප්පු කරන්නද බං?

    uta gahnna one na gehin gedara photo ekak gahala dapan EK eke natham umabta meke aya andumak andan inaa wenne na thread gane oka kiya kiya ei set ekama oya kiyana ekath 2thun denk ekka giyama eliyata enne na hangila janelen ebei ara scurvy kara wage. :rofl: :rofl: :rofl:
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    uta gahnna one na gehin gedara photo ekak gahala dapan EK eke natham umabta meke aya andumak andan inaa wenne na thread gane oka kiya kiya ei set ekama oya kiyana ekath 2thun denk ekka giyama eliyata enne na hangila janelen ebei ara scurvy kara wage. :rofl: :rofl: :rofl:
    awillama balanna wei..

    anyway ada dawase meke ringan idala mata kela una...

    wedata negitinakota peyak parakkui ada nidi marala :( benum ahuwa
     

    Hinna

    Well-known member
  • May 4, 2018
    1,946
    1,036
    113
    Homagama
    අම්මෝ සේරම ටික එක හුස්මට බැලුවා.. හෙන ලොරි ටෝක් දීලා දස කැරියා වගේ හිටපු කීබෝඩ් වීරයා අරූ ඉන්න තැනයි සේරම කිව්වට පස්සේ මෙන්ටල් කේස් එකක් කියලා බයට ශේප් වෙනවා. මොන ගූ නෝන්ඩියක්ද යකෝ. ඕකට කියන්නේ කයියයි පඩ ගඳයි විතරයි කියලා. ගහන්න බැරි නම් ටෝක් නොදී ඉන්න ඕනේ අන්තිමට නැට්ට පුකේ ගහන් ගෑනියෙක් වගේ අඬනවා :lol::lol::lol::lol:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අම්මෝ සේරම ටික එක හුස්මට බැලුවා.. හෙන ලොරි ටෝක් දීලා දස කැරියා වගේ හිටපු කීබෝඩ් වීරයා අරූ ඉන්න තැනයි සේරම කිව්වට පස්සේ මෙන්ටල් කේස් එකක් කියලා බයට ශේප් වෙනවා. මොන ගූ නෝන්ඩියක්ද යකෝ. ඕකට කියන්නේ කයියයි පඩ ගඳයි විතරයි කියලා. ගහන්න බැරි නම් ටෝක් නොදී ඉන්න ඕනේ අන්තිමට නැට්ට පුකේ ගහන් ගෑනියෙක් වගේ අඬනවා :lol::lol::lol::lol:

    oya wagema porak thamai @nicjosh83 kiyanneth.

    oka thawma danne ne uge thaththa kawuda kiyala. mama hithanne LTTE karayek kelala ipaduna ekek wenna athi, hema thread ekema LTTE eka hurathal karanawa
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,303
    1
    59,398
    113
    Kaduwela
    පොර ටෝක් ඉශු කරලා දැන් බල්ලෙක් වගේ හැංගිලා. 🤣🤣🤣
    මේ වගේ ත්‍රෙඩ් දාගෙන රගද්දී තේරුණා ගූ බයේ ඉන්න එකෙක් කියලා.🤣🤣🤣
    අනිත් එවුන්ට මානසික ආබාධ තියෙනවා කියලා බිරුවට කවුද දැන් පිස්සා කියලා ඔප්පු වුනා.
    බය නැතුව address දාපු නිරංග උබ සිරාම පොරක්. මේ වගේ පොන්නයෝන්ගේ රෙදි ගලවනවට.
    @wiky123 මෙහෙ වරෙන් පොන්ස් මැදමුලනේ ගුබ්බෑයමේ හැංගෙන්නේ නැතුව.😅🤣
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,303
    1
    59,398
    113
    Kaduwela
    @wiky123 පොන්නයා කටින් බතල හිටවලා දවස් දෙකක් තිස්සේ මිසින්.
    මැදමුලනේ ගූ අහුලන් කන්න යන්න ඇති.
    පොර ටෝක් දීලා රෙද්දේ රෙවාගෙන දැන් ගූ බයේ හැංගිලා.🤣🤣🤣
    ටිපිකල් කීබෝඩ් වීරයෝ.🤣🤣🤣
    නිරංගගේ ටෝක් වලට චූ යන්න ඇති.