නෑ අනිවාර්යෙන්ම ඌයි මායි දෙන්නම එනවා, උඹ සමහරවිට මාව අඳුරගන්න එකක් නෑ. හැබැයි උඹ කවුද කියලා බලන්න හරි මම එනවා. pace bowling face කරන්න.Haiyo balanna mata una lajjawa... meya mawa expose kala
Uba ta mawa podi wadine... adu gane sir ara ube yaluwata kiapanko mata message ekak danna kiala...
Uba mata thambiya thambiya kiwwane... waren mage thambi set eka penanna this Sunday Thurstan cricket ground nets @ around 10am...
Ekko uba waren mage pace bowling face karala yaman
Ara ube yaluwata update ekak deepan mama dan Div3 cricket gahanwa kiala.. lol
@SLK_sri kotiya mehe wara....Kohe giyada meka?
කවුද බං ගනන් ගන්නෙ? මූ තනියම ඉන්නෙ. ඌ ගේම ඉල්ලනවා මොකද ඌ කොහොමත් මෙන්ටල් අවුට් නිසාමගෙ හොදම යාලුවෙක් ඒ ලගම ඉන්නවත් එක්ක. මම උට කෝල් කරාම ඌත් ගාල්ලෙ රිච්මන්ඩ් ගිය මුගෙ වයසෙ එකෙක්. ඌ ඉතින් මූ කොහොම එකෙක්ද? මූගෙ ජීවිත කතාව මොකක්ද කියලා මට සීන් එකම කියලා ඌ කිව්වා උඹට පිස්සුද මූ වගේ එකෙක් එක්ක ගහගන්න කියලා.
මම මුට ගහලා මොනවා කාට ඔප්පු කරන්නද බං?

awillama balanna wei..uta gahnna one na gehin gedara photo ekak gahala dapan EK eke natham umabta meke aya andumak andan inaa wenne na thread gane oka kiya kiya ei set ekama oya kiyana ekath 2thun denk ekka giyama eliyata enne na hangila janelen ebei ara scurvy kara wage.![]()
![]()
![]()
benum ahuwaInform karapan ube ammata haha LOL
Ado hina wela bokkath embaruna ban
Eka ekagen gema illana ekata ubata ridenna one nane... anunge seeni kiranne nathuwa hitapan wesi




අම්මෝ සේරම ටික එක හුස්මට බැලුවා.. හෙන ලොරි ටෝක් දීලා දස කැරියා වගේ හිටපු කීබෝඩ් වීරයා අරූ ඉන්න තැනයි සේරම කිව්වට පස්සේ මෙන්ටල් කේස් එකක් කියලා බයට ශේප් වෙනවා. මොන ගූ නෝන්ඩියක්ද යකෝ. ඕකට කියන්නේ කයියයි පඩ ගඳයි විතරයි කියලා. ගහන්න බැරි නම් ටෝක් නොදී ඉන්න ඕනේ අන්තිමට නැට්ට පුකේ ගහන් ගෑනියෙක් වගේ අඬනවා![]()
Awe na.Nirangayoo awada mu? Aniwa video one

මූ නම් නන්දසේනටම හරි යනවා, පටන් ගන්නෙ සිංහ නාද කරල, අන්තිමට බලු කෙඳිරි වෙලා නවතින්නේ
