සිංහල බෙහෙත් කරපු ඩොකෙක්ට වෙච්චි දේ

pitiye.appu

Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    ekgcJo2.jpg


    පිය පදවිය ලැබිලා 😎😎😎
     

    Jagzy

    Well-known member
  • Jul 13, 2021
    284
    364
    63
    Oya wage oni tharam thiyenawa, Ayurvedic treatment hari widihata hadala gaththanm.
    ape thattage prostate enlargement walta doctorsla operate karla ain karnna oni kiwa eka sinhala weda mahathayek 1yr walin hoda kala.
     
    • Love
    Reactions: pitiye.appu

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    Oya wage oni tharam thiyenawa, Ayurvedic treatment hari widihata hadala gaththanm.
    අමුතුවෙන් හරි විදිහට හදන්න ඕන මොනවද ?
    ape thattage prostate enlargement walta doctorsla operate karla ain karnna oni kiwa eka sinhala weda mahathayek 1yr walin hoda kala.
    කවුද වෙද මහත්තයා ?
     

    Jagzy

    Well-known member
  • Jul 13, 2021
    284
    364
    63
    අමුතුවෙන් හරි විදිහට හදන්න ඕන මොනවද ?

    කවුද වෙද මහත්තයා ?
    wellawaye inne, prasidda kenek neme. den godak ayata thiyenawa pirimi ayata Protate enlargment, eka business ekak karagena inne western docala, operation ekata Laksha 2k wage + givitha kalema beheth bonna oni.

    අමුතුවෙන් හරි විදිහට හදන්න ඕන මොනවද ?

    කවුද වෙද මහත්තයා ?
    Godak sinhala doctarsla professional karanna, ekai awula. den balapan SPA Ceylon, anna a level ekata owa genawanm ape un wedagena yanawa.
    ------ Post added on Nov 30, 2023 at 12:13 PM
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113


    Godak sinhala doctarsla professional karanna, ekai awula. den balapan SPA Ceylon, anna a level ekata owa genawanm ape un wedagena yanawa.
    ------ Post added on Nov 30, 2023 at 12:13 PM
    ඒ ලෙවල් එකට ගෙනල්ලා තියෙන්නේ , ඒ ගැන මම කලින් post දාල ඇති.
     
    • Love
    Reactions: Jagzy

    Jagzy

    Well-known member
  • Jul 13, 2021
    284
    364
    63
    ඒ ලෙවල් එකට ගෙනල්ලා තියෙන්නේ , ඒ ගැන මම කලින් post දාල ඇති.
    ehema wenawanm hodai, me lagadi news wala thibba maruna sinhala doctorsla 3000kage death register wela ne kiyala, misuse karana un nisa thama awula. math asa ayurvedic issarhta enawanm munge mafiawa nathara wenna.
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,695
    13,474
    113
    // wife ඔයාට පින් දෙනවා මතක්වෙන හැම සැරේම //

    බබා දීපු දෙයියෝ !!
     
    • Like
    Reactions: pitiye.appu

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,091
    1
    58,416
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ජෝ බයිඩන් උදේ මට කෝල් කරලා කිව්වා මේ විස්තරේ. සැක නම් ඌට කෝල් කරලා අහපන් මාව දන්නවද කියල ☝️ :-D
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    ජෝ බයිඩන් උදේ මට කෝල් කරලා කිව්වා මේ විස්තරේ. සැක නම් ඌට කෝල් කරලා අහපන් මාව දන්නවද කියල ☝️ :-D
    මක් කිව්වා ? 🤔 මොකක්ද ඒ හරුපෙ තේරුම 🙄