සිංහල බෙහෙත් කරපු ඩොකෙක්ට වෙච්චි දේ

sakilla

Well-known member
  • Nov 12, 2020
    4,182
    6,697
    113
    කොහෙ හරි කනත්තක
    Oya wage oni tharam thiyenawa, Ayurvedic treatment hari widihata hadala gaththanm.
    ape thattage prostate enlargement walta doctorsla operate karla ain karnna oni kiwa eka sinhala weda mahathayek 1yr walin hoda kala.
    Ape thaththatath arshas walata operation karanna ona kiwwa. Passe sinhala beheth karala sathi 3kin wage hoda una. Hari kenek set unoth hodai.
     
    • Love
    Reactions: Jagzy

    Jagzy

    Well-known member
  • Jul 13, 2021
    284
    364
    63
    Marenna lan wela sinhala beheth karnna gihin wedak ne, muladima kalanam godak ewa nittawatma hoda karanwa. ape mama kenekwa Nawaloken ewwa wakugadu wedak ne kiyala, sinhala doctor kenek behth kala, covid hadilath beruna, adatath hodin innawa manussaya. wakugadu akilila kiyala kiwe sinhala doctor, awuruddak wage beheth biwe. hebei tikk wiyadamak giya, samahra beheth india walin gennawa kiwe.
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    Marenna lan wela sinhala beheth karnna gihin wedak ne, muladima kalanam godak ewa nittawatma hoda karanwa. ape mama kenekwa Nawaloken ewwa wakugadu wedak ne kiyala, sinhala doctor kenek behth kala, covid hadilath beruna, adatath hodin innawa manussaya. wakugadu akilila kiyala kiwe sinhala doctor, awuruddak wage beheth biwe. hebei tikk wiyadamak giya, samahra beheth india walin gennawa kiwe.
    කවුද සිංහල වෙද මහත්තයා ?
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    Thana nan danne na bn naa kenek ekka giye. man giye na ahala kiyannan.
    A unata sathi deken dekata wage 12000k dila beheth ganna amarui bn.
    ඩොකෙක් චැනල් කළත් එවගේම ගාණක් යනව නේ.
     

    Inquisitor

    Active member
  • Nov 5, 2008
    228
    69
    28
    Off Kandy
    Wellawaye, mama kalin kiwa kenamai. katahari oninam mama weda mahathaygen ahala dananm number eka. wediya senga genna ganna kemathi ne man hithanne.
    Puluwnnam matath e weda mahattaage number eka denawada? DM hari karanna. mamath TURP sugery karapu kenek. nawatha prostate gland enlarge weyi kiyala bayayi.
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    Puluwnnam matath e weda mahattaage number eka denawada? DM hari karanna. mamath TURP sugery karapu kenek. nawatha prostate gland enlarge weyi kiyala bayayi.
    ඔබතුමා කොහෙද ? ඕනම පාරම්පරික හෝ ආයුර්වේද වෛද්‍යවරයෙක් දන්නවා පුරස්ථ ග්‍රන්ථියට ප්‍රතිකාර කරන්න
     
    • Like
    Reactions: Jagzy

    Jagzy

    Well-known member
  • Jul 13, 2021
    284
    364
    63
    Puluwnnam matath e weda mahattaage number eka denawada? DM hari karanna. mamath TURP sugery karapu kenek. nawatha prostate gland enlarge weyi kiyala bayayi.
    Surgery eken passe puluwan weida danna, mama DM krnam. katha karala balnna. den godak sinhala weda mhathwaru innawa beheth karana, dura prashne thamma oyata.
     
    • Like
    Reactions: Inquisitor