සිම්පල් e-කොමරස් සයිට් එකක් හදාගන්න උපදෙස් ඕනෙ

blackcatcyb

Active member
  • Jun 9, 2007
    649
    162
    43
    New Zealand
    guys, apita XAMPP use karala locally develop, testing karala live danna barida? online ma karanna oneda wordpress account ekakata log wela.
    mama kalin karala nathi nisa live ekema development karanna confidence na.
    Aluth site ekak nisa live eke karath aulak ne. Wade lesi

    Local XAMPP karanawa nam Vhost ekak setup kala nam lesi with your domain name.
     
    • Like
    Reactions: Draco Malfoy

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මොකෝ කරගත්තෙ බන්. ඕව හිතන තරම් සිම්පල් කරන්න බෑ. ලේසියෙන්ම කරන්න ඕනෙ නම් wordpress තමා
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    මොකෝ කරගත්තෙ බන්. ඕව හිතන තරම් සිම්පල් කරන්න බෑ. ලේසියෙන්ම කරන්න ඕනෙ නම් wordpress තමා
    offic eke wadath ekka parakku una bn start karanna. dan thama patan gaththa poddak balanna.
    wordpress thama karanna yanne.
     
    • Like
    Reactions: hasithayad

    mr.h0ydr0

    Well-known member
  • Apr 6, 2021
    2,331
    1,892
    113
    ගායිස්, මගේ හිතවතෙක්ට ලෝකල් මාක්ට් එකට ශොපින් කාට් ෆැසිලිටි එක තියෙන හෙන සිම්පල් විදියෙ සයිට් එකක් හදන්න ඕන කරල තියෙනව.
    දැනට ඩොමේන් එකක් තියෙනව. මේක ලොකු ලෝඩ් එකක් එන සයිට් එකක් නෙමේ. ඒක නිසා ලොකු ප්‍රොෆිට් එන්නෙ නැති නිසා free ටූල්ස්, ෆ්‍රේම්වර්ක්ස් යූස් කරන්න බැලුවෙ (දැනට).
    මම බැක්එන්ඩ් කෝඩින් දන්නව (java, spring) , ඒත් e-කොමරස්, ශොපින් කාට් සයිට්, ෆ්‍රේම්වර්ක්ස් කරල නැ, ඒකයි ඔයාලගෙන් අහන්නෙ.

    දැන් මේකෙ අයිටම් ටික පිලිවෙලට ඩිස්ප්ලේ කරල, ලේසියෙන් පර්චේස් කරන්න පුලුවන් විදියට හදාගන්න හොද free ටූල්ස්, ෆ්‍රේම්වර්ක් මොනාද කියල උපදෙසක් දෙනවද?
    shopify.com
    Meken barida machan oya wade karagana