සිමින්ති තාප්ප වෙනුවට අඩු වියදම් සොලියුශන්

abhilanka

Well-known member
  • Mar 19, 2020
    2,895
    4,244
    113
    රෑ වෙලා ටවුමෙ තියන බැනරි ටිකක් උස්සලා ගහපන් ගේ වටේ
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,927
    113
    Black Pearl
    me dawas wala nam me wage options :rofl:

    bottle-recycling-plastic-bottles-which-have-been-set-concrete-to-form-bottle-wall-concrete-wall-made-recycled-plastic-108876722.jpg


    issara block wala ganan walatai, yana wiyadam walatai thappeta alternative solutions adui
    thibbath thappe tharam durable naha, awurudu 5kin 10kin replace karanna unoth aparadayak
     

    maticat

    Well-known member
  • Jul 24, 2010
    1,766
    1,423
    113
    pre-cast NERD technology - http://www.thaappa.lk බලන්න, ගම්පහ කිරිඳිවැල පැත්තෙ. වැඩ හොඳයි කිව්වා. විවිධ ඩිසයින් තියනවා දන්න තැනක උන් කලා වර්ග අඩිය 518/- අපි මොනවත්ම දෙන්නෙ නැතුව හැබැයි මේ බඩු ගන්නං නගින්න ඉස්සෙල්ලා. සෙට් උනොත් පොටෝ කෑලි කීපයක් දාන්න බලන්නං
     

    ElaBaba

    Well-known member
  • Jun 8, 2018
    7,225
    10,889
    113
    NWP
    අඩු වියදම් - අඩු කාලයකින් කරන්න පුලුවන් ක්‍රමයක් තියෙනව..
    NERD - ජා-අැල / ඒ්කල
    video clip ඒකක් තිබුණ හෙව්වට හම්බවුණේ නෑ..
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Rankira

    Rambo5

    Active member
  • Jun 22, 2014
    277
    205
    43
    me Concrete pati bassala tynne. ape gedarat gahuwa. main kanuwata bassanna one. me tappe ona welawaka galawan yanna pluan. e kaale nam gaana adui. den kohomada danne naha. hariyata Concrete daala nettam kaalayak yaddi pupuranawa. de nam ganan ati me system ekat

    Amano sheet walin mama dakala tyenawa kattiya cover karanawa. nettam kola dela gahanna.gas wawala
    ------ Post added on Oct 24, 2025 at 8:44 AM