




macho man nam agree na ube talk ekata, mokada this is a new and good idea. uba kiyana kathawe 100% atta newei, koi kellat mod wenna kamathi, me kello kohowat vikunuwe nane + kohomada danne hama kellama duppat kiyala. THINK
methana inna bagayak sewalayo, munwa yawanna ona gal yugayata![]()
manasika rogiyoy , irisiyakarayoy.. haha. 

methana inna bagayak sewalayo, munwa yawanna ona gal yugayata![]()



ගල් යුගය තව ටිකකලෙකින් එන්නෙ
තාම ගල බාගෙටනෙ පෙන්නගෙන පාරෙ යන්නෙ...![]()

Ow ban mun hitane kellek tint karama gonek kiyala..manasika rogiyoy , irisiyakarayoy.. haha.
Ow ban mun hitane kellek tint karama gonek kiyala..manasika rogiyoy , irisiyakarayoy.. haha.
uba ethakota nobala ari ane pala![]()
mama kiyanne eka nemeine... me samaje hara paddathiya thama me api apima vinasa karaganne.... ow ban mun hithan inne kotta adala, makeup dala yanakota baduwak kiyala

kello konde tint nemei thatte gawath kamak ne... eeta wada me wage thuttu 2 wedasatahan karana nalika nisa minissunge sithuwili thamaa mota wenne...
mole thiyena miniha owata ahu wenne ne... eth samaharu hithanne oka hari loku deyak kiyala ... anna e wage eun thama channel walin hoyanne.... e wage ayawa allagena murunga aththe udinma thibbama un hithanne ithin un thama loku kiyala...

umba hithuwada mama thumpane kiyala???
![]()
kello konde tint nemei thatte gawath kamak ne... eeta wada me wage thuttu 2 wedasatahan karana nalika nisa minissunge sithuwili thamaa mota wenne...
mole thiyena miniha owata ahu wenne ne... eth samaharu hithanne oka hari loku deyak kiyala ... anna e wage eun thama channel walin hoyanne.... e wage ayawa allagena murunga aththe udinma thibbama un hithanne ithin un thama loku kiyala...