සිරසේ චමත්කාරය කාන්තා පරපුර වනසයිද?

shan4djfun

Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,011
    4,603
    113
    macho man nam agree na ube talk ekata, mokada this is a new and good idea. uba kiyana kathawe 100% atta newei, koi kellat mod wenna kamathi, me kello kohowat vikunuwe nane + kohomada danne hama kellama duppat kiyala. THINK
     

    randika2

    Junior member
  • Dec 2, 2007
    174
    4
    18
    රත්නපුර
    ඔයාගේ කතාව සහතික ඇත්ත මචන්.සිරසේ උන් කවදත් කලේ අපේ සංස්කෘතියට නොගැලපෙන දේවල් නේ.:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
     

    $hiñe

    Well-known member
  • Apr 27, 2010
    7,926
    1,054
    113
    Elakiri.Com 4 eva
    macho man nam agree na ube talk ekata, mokada this is a new and good idea. uba kiyana kathawe 100% atta newei, koi kellat mod wenna kamathi, me kello kohowat vikunuwe nane + kohomada danne hama kellama duppat kiyala. THINK

    duppath kiyala adahas kale madyama panthika kiyana ekai nethuwa supiri paul ho yamak karahaki paul nemei .. ounnta mewa awashya ne anith eka oun me wage channel ekaka vikinenna kamathi ne.....

    eth ahinsaka , samaje gana danumak nethi aya thama mewata ahu wenne ..... reality kiyala kaleth mekama thamai.. ahinsaka tharuna jeevitha welanda bandayak karagannawa.. eken koti ganan hamba karanawa...meketh ehemama thamai meka karanne fasion designers la and saloon wala anugrahayen... mehema unama ewata thamai waasi... channel dan hadanne..monahari karala market karanna
     

    $hiñe

    Well-known member
  • Apr 27, 2010
    7,926
    1,054
    113
    Elakiri.Com 4 eva
    Ow ban mun hitane kellek tint karama gonek kiyala.. :D manasika rogiyoy , irisiyakarayoy.. haha. :D:D

    kello konde tint nemei thatte gawath kamak ne... eeta wada me wage thuttu 2 wedasatahan karana nalika nisa minissunge sithuwili thamaa mota wenne...
    mole thiyena miniha owata ahu wenne ne... eth samaharu hithanne oka hari loku deyak kiyala ... anna e wage eun thama channel walin hoyanne.... e wage ayawa allagena murunga aththe udinma thibbama un hithanne ithin un thama loku kiyala...
     

    shanefarcry

    Well-known member
  • Dec 15, 2006
    1,108
    28
    48
    kello konde tint nemei thatte gawath kamak ne... eeta wada me wage thuttu 2 wedasatahan karana nalika nisa minissunge sithuwili thamaa mota wenne...
    mole thiyena miniha owata ahu wenne ne... eth samaharu hithanne oka hari loku deyak kiyala ... anna e wage eun thama channel walin hoyanne.... e wage ayawa allagena murunga aththe udinma thibbama un hithanne ithin un thama loku kiyala...

    e ubala hithagena inna widiya, mole nathi minissunta kiyyanna one ehenam owa nobala inna kiyala:angry:
     

    ugmdjmali

    Member
    Feb 22, 2007
    1,175
    69
    0
    CMB, Dehiwala
    kello konde tint nemei thatte gawath kamak ne... eeta wada me wage thuttu 2 wedasatahan karana nalika nisa minissunge sithuwili thamaa mota wenne...
    mole thiyena miniha owata ahu wenne ne... eth samaharu hithanne oka hari loku deyak kiyala ... anna e wage eun thama channel walin hoyanne.... e wage ayawa allagena murunga aththe udinma thibbama un hithanne ithin un thama loku kiyala...

    ekata minisunta hodaa education ekak dena ona.. etakota meh wage programs walata ena aya nati wela nikanma close wei.. mulin ewa hadana ona. Education eka hadana rate palakayo danagana ona.