බම්ප්
අර led 3 color board කැලි හැඩේට හයි කරලා ඒවාට විඩියො ඒකක් දාලා නේද මචන් මම තොරන බලන්න නම් ගියේ නැ
![]()
![]()
බම්ප්
අර led 3 color board කැලි හැඩේට හයි කරලා ඒවාට විඩියො ඒකක් දාලා නේද මචන් මම තොරන බලන්න නම් ගියේ නැ
![]()
![]()
SL walta ewa enna thawa kaalayak yawi..... Full color LED modules Controller cards use karala video/animation play karanawa.
![]()
![]()
![]()


thanks machn elaFull color LED modules Controller cards use karala video/animation play karanawa.
![]()
![]()
![]()











hee he.. oke maha deyak na ban.. loku LED panels walin design karapu video eka play karanwa. video eka hadana kena thama ithin Real thorane wage light patterns design karanna one.Modulator ekak tru control wenne USB or Serial PORT.
Uba ULTRA concerts bala la nadda? ewaye oya technology sahenna issarahin innawa ban... ewaye light designing apita hitha gannath ba...SL walta ewa enna thawa kaalayak yawi.....




hee he.. oke maha deyak na ban.. loku LED panels walin design karapu video eka play karanwa. video eka hadana kena thama ithin Real thorane wage light patterns design karanna one.Modulator ekak tru control wenne USB or Serial PORT.
Uba ULTRA concerts bala la nadda? ewaye oya technology sahenna issarahin innawa ban... ewaye light designing apita hitha gannath ba...SL walta ewa enna thawa kaalayak yawi.....
එල් ඊ ඩී පැනල් එකක් බන් විඩියෝ එකයි බල්බ්ස් රටාවයි දෙකම ඔකේ දාන්න පුලුවන් නේ.



