සිරසේ තිබ්බ ඩිජිටල් තොරණ වැඩ කරන හැටි දන ක#

akmaadj

Well-known member
  • Sep 8, 2014
    1,250
    586
    113
    සිරසේ තිබ්බ ඩිජිටල් තොරණ වැඩ කරන හැටි දන ක#

    vesak-tele-thorana.jpg

    සිරසේ තිබ්බ ඩිජිටල් තොරණ වැඩ කරන හැටි දන කෙනෙක් කියා දෙන්න පුවන්ද එලෙක්ට්‍රොනික් පාර්ට් එක?ලග ගත්ත පොටෝස් තියේනම් දාන්න මේකටම:):):)
     
    Last edited:

    IDG

    Well-known member
  • Aug 3, 2012
    14,166
    3,146
    113
    34
    වාහන ගොඩේ
    බම්ප්
    අර led 3 color board කැලි හැඩේට හයි කරලා ඒවාට විඩියො ඒකක් දාලා නේද මචන් මම තොරන බලන්න නම් ගියේ නැ
    led-screen-p10.jpg


    images
     

    akmaadj

    Well-known member
  • Sep 8, 2014
    1,250
    586
    113
    බම්ප්
    අර led 3 color board කැලි හැඩේට හයි කරලා ඒවාට විඩියො ඒකක් දාලා නේද මචන් මම තොරන බලන්න නම් ගියේ නැ
    led-screen-p10.jpg


    images

    mth balan giye ne mchn math hitn aham thama ela
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,770
    28,909
    113
    Full color LED modules Controller cards use karala video/animation play karanawa.

    20130520175016_51506.jpg


    Full-color-video-LED-screens-control-system.jpg


    542698383_366.jpg


     
    Last edited:

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    එල් ඊ ඩී පැනල් එකක් බන් විඩියෝ එකයි බල්බ්ස් රටාවයි දෙකම ඔකේ දාන්න පුලුවන්‍ නේ.
     

    C h o p p e

    Well-known member
  • Dec 27, 2010
    11,916
    704
    113
    පාතාලේ
    hee he.. oke maha deyak na ban.. loku LED panels walin design karapu video eka play karanwa. video eka hadana kena thama ithin Real thorane wage light patterns design karanna one.Modulator ekak tru control wenne USB or Serial PORT.

    Uba ULTRA concerts bala la nadda? ewaye oya technology sahenna issarahin innawa ban... ewaye light designing apita hitha gannath ba... :D SL walta ewa enna thawa kaalayak yawi.....
     

    ghostcode

    Member
    May 7, 2015
    22
    11
    0
    i haven't went there. but as the others said it seems like they have used led panels. you can hire led panels if you need.
     

    akmaadj

    Well-known member
  • Sep 8, 2014
    1,250
    586
    113
    hee he.. oke maha deyak na ban.. loku LED panels walin design karapu video eka play karanwa. video eka hadana kena thama ithin Real thorane wage light patterns design karanna one.Modulator ekak tru control wenne USB or Serial PORT.

    Uba ULTRA concerts bala la nadda? ewaye oya technology sahenna issarahin innawa ban... ewaye light designing apita hitha gannath ba... :D SL walta ewa enna thawa kaalayak yawi.....

    :lol::lol::lol::lol:
     

    prashan3000

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    3,923
    1,004
    113
    මාධ්‍ය කාරයෝ අරුගේ මුගේ වෙසක් කලාපේ කියල වෙසක් බලන එක මිනිස්සුන්ට එපා කරවල තියෙන්නේ.
     

    mAjIc hAt

    Well-known member
  • May 24, 2014
    13,181
    837
    113
    බස් එක අදිනකන් ස්ටෑන්ඩ් එකේ ගහලා තිබ්බ
    තොරණ බැලුවා බන් :)
     

    RUBI_8888

    Member
    Oct 1, 2013
    14
    3
    0
    hee he.. oke maha deyak na ban.. loku LED panels walin design karapu video eka play karanwa. video eka hadana kena thama ithin Real thorane wage light patterns design karanna one.Modulator ekak tru control wenne USB or Serial PORT.

    Uba ULTRA concerts bala la nadda? ewaye oya technology sahenna issarahin innawa ban... ewaye light designing apita hitha gannath ba... :D SL walta ewa enna thawa kaalayak yawi.....

    WWE eke thiyenne ban awrudu ganaka idan. mehe unta owa thama magic wage


    https://www.youtube.com/watch?v=e-rdgB_19Fg
     
    Last edited:

    sp4chamara

    Well-known member
  • Aug 25, 2008
    3,991
    858
    113
    in My WolRd.
    mcn..LED video board ekak hadala ekata thorana video ekak danawa..nattan ".swf" flash file ekak daanawa...mage video board eke flash file thoranak ekak damma..Hikz...