සීලින් ෆෑන් / පෙදස්ට්රල් ෆෑන්
මචන්ලා සීලින් ෆෑන් වලට ලොකු කරන්ට් එකක් පිච්චෙන්නෙ එහෙම නැත්තන් පෙදස්ට්රල් ෆෑන් වලට ද ?
සීලින් ෆෑන්
පෙදස්ට්රල් ෆෑන්
සීලින් ෆෑන් වලට
සීලින් ෆෑන් වලට
සිලින් ෆැන් 1ක් වෝල් ෆැන්3ක් දන්න විදිහට
ceiling fan eka widiyata orbit fan ekak danna wall eke danna amaru nam kohehari.
standard ceiling fans - more energy consumed
මොකක්ද උපුලයියේ ඒ හරුපෙ...තේරුනේ නැහැ කියපු දේ... තේරෙන සිංහලෙන් කියන්නකො අයෙමත්..
+++++
Machanz, ceiling fan walata current / electricity yanawa normal pedestral standing fan ekata wadaa 


ලොකු වෙනසක්ද බන් ? දන්නවනන් දැනුවත් කරපන් කොච්චර ද කියල දෙකේ වෙනස
+++++
motor eke power consumption eka thama. loku torque ekak onene bara thatu tika karakawannaයාළුවා;23286468 said:Technically නම් දන්නෙ නෑ හැබැයි සීලින් ෆෑන් එක දාල තියෙද්දි ෆෑන් එක කැරකෙනවා වගේම මීටරෙත් කැරකෙනවා. පෙදස්ට්රල් එකට එහෙම නෑ![]()

![]()
![]()
බිත්තියේ ෆෑන් දාන්න අමාරු නම් හරි වැඩි පුර cඔවෙර් කරගන්න ඔනෙ නම් උඩ රූපී තියෙන විදියේ ඕර්බිට් ෆෑන් එකක් දාන්න පුලුවන්.
කරන්ට් එක අඩුවෙන් යන්නේ. ඵලදායී.
බ්රෑන්ඩඩ් ගන්න.
Machanz, ceiling fan walata current / electricity yanawa normal pedestral standing fan ekata wadaa
Normally, ceiling fan ekaka power consumption balapaanne:
Speed
Size
Modern accessories (lights etc.)
Normal Sri Lankan fans use about 20 to 80 watts (sure naha)
But samahara fans 120 watts use karanawalu (internet anuwa)
Pedestral or tables fans use karanne about 50 watts but depend wenawa size eka anuwa
Overall, pedestral fan babaalage face eka lagin thiyanna epaa
Ceiling fan hodhai gedara room eka tikak usa nam and loku nam
Ceiling fan eke cool wena area eka godak wadi
Normal Air Condition systems wala current eka 10 - 50 times wadi (depends on temperature)
අපේ ගෙදර සීලින් ෆැන් 2ක් අයින් කරලා ස්ටෑන්ඩ් ෆෑන් 2ක් දැම්ම. කරන්ට් බිල් එක ටිකක් දැනෙන ගානක් අඩු උනා.
යාළුවා;23286468 said:Technically නම් දන්නෙ නෑ හැබැයි සීලින් ෆෑන් එක දාල තියෙද්දි ෆෑන් එක කැරකෙනවා වගේම මීටරෙත් කැරකෙනවා. පෙදස්ට්රල් එකට එහෙම නෑ![]()

motor eke power consumption eka thama. loku torque ekak onene bara thatu tika karakawanna
ඕක අහන්න දෙයක්ද බං.අනිවා සීලින් ෆෑන් වලට.සීලින් ෆෑන් වල පෙති බර වැඩි නිසා වැයවෙන විදුලිය වැඩියි.කොමන් සෙන්ස් බං ඕවා..![]()

ඕක අහන්න දෙයක්ද බං.අනිවා සීලින් ෆෑන් වලට.සීලින් ෆෑන් වල පෙති බර වැඩි නිසා වැයවෙන විදුලිය වැඩියි.කොමන් සෙන්ස් බං ඕවා..![]()

Bump
Bump
Ceiling fan 75 w, pedestal 55 w
යාළුවා;23287330 said:කියල වැඩක් නෑ බං ඕන එකක් බර දාල ගහද්දි අමාරුයිනෙ. කොමන් සෙන්ස් බං ඕවා..![]()