සුද්දිට ටෝක් කරන්න ගිහින් රටේ නම කෑම

codegeek

Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    සුද්දිට ටෝක් කරන්න ගිහින් රටේ නම කෑම

    මේ වගේ වේසිගෙ පුතාලා ඉන්නකල් සුද්දෝ අපේ රටට එයිද.සුද්දන්ට බයක් තනියම උනත් යන්න පරිසරයක් හදලා දෙන්න ඕනි හරිනම් මෙහෙම කරපු එකාව අල්ලලා දඩුවම් දෙන්න ඕනි .සුද්දෝ හිතයි ලංකාවත් මුම්බායි වගේ ස්ත්‍රී දුෂණ කරන එවුන් පිරුන රටක් කියලා

     

    KavinduDD

    Well-known member
  • Dec 21, 2017
    3,223
    1
    562
    113
    6:32
    අර නානාගේ ටෝක් දැක්කාද ගැනියෙක් තනියෙන් එහෙ මෙහෙ යනවා දැක්කාම බය වෙන්න ඇති වුන්ගේ යටත් බෝ වෙයි කියලා
     

    KavinduDD

    Well-known member
  • Dec 21, 2017
    3,223
    1
    562
    113
    lassana dakala tama arun kellawa ussanna hadanne

    කෙල්ල ටෝක් කරනවාට වඩා ඔතන ස්කං එකක් යන්නේ
    ගයිඩ් කරන්නම් කියලා සල්ලි කඩා ගන්න කලින් සුද්දෙක් මේ ගැන විදියෝ එකකකුත් දාලා තිබ්බා .
    පුළුවන් වුනොත් අනලාම දැයි
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්

    මේකෙ ඒ කොල්ලා මේකිට හැමිනෙන්න කතාකරන්නෙ නෑ නෙහ් බන්?? mirissa tourist zone එකේ ලංකාවෙ උන් forignersල එක්ක deal කරන විදියත් එක්ක මේ මොනවද කියල හිතෙනවා :lol: මේකි ඕනවට වැඩිය අරගෙන video හදලා attentionඑක ගන්න දගලන සීන් එකක් මටනම් පේන්නේ :rofl:


    :love: ගොඩක් සුද්දො මට කියල තියෙනව, උන් ලංකාවෙ ඇවිදිද්දි ලංකාවෙ මිනිසු හැමෝම වගේ Hi, How are you , tc වගේ දේවල් friendlyව හිනා වෙලා කියල යනව, වෙන රටවල් වල එහෙම නෑ ලංකාවෙ මිනිස්සු හරි හොදයි කියල කියල තියෙනව, ඒක අපි පොඩි කාලෙ ඉදන්මත් කරන දෙයක් නෙහ්, :D සුද්දෙක් දැක්කොත් hello කියල හරි හයියෙන් කෑ ගහනවනෙහ් පොඩි කාලෙ :lol: මටනම් ඒක පට්ට ආතල් පාරෙදි දකින දකින් සුද්දොන්ට හායි ගාන එක :D (පොඩි එකා කාලෙ)
     
    Last edited:

    ryandok

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    13,684
    1
    3,804
    113
    වලපල්ලේ
    එකෙක්ට එන්නෙක්ට ප්‍රසිද්දියේ ෂොට් එක දුන්නා නං ආයේ කිසි එකෙක් ඔය වරද කරන්නේ නෑ. මුස්ලිම් නීතියේ වටිනාකම ඕකයි. ගෑනුන්ට රෑ 12 ට උනත් බය නැතුව පාරේ යන්න පුළුවන්.
     

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    Indonesian unta kawuda ban suddiyo kiyanne!! :lol: warna andathawak thiyenawada??
    Meyage pawula ahawal agame, habai 2017 di meya agamen ain wela thiyenawa. Indonesiawe wadiyen inne ahawal agame aya ne.
     
    Last edited:

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    Indonesian unta kawuda ban suddiyo kiyanne!! :lol: warna andathawak thiyenawada??

    :lol::lol::lol::lol::lol: ඒක ඩෝහ්...

    ඒත් මචං Indonesianද නැත්ද අදාල නෑ, පිට රටකින් මේ රටට ආපු මනුස්සයෙක් ආයෙ මේ රටින් යනකම් මූන දෙන හැම මගුලටම ලංකාවෙ හැමෝගෙම තමා රෙදි ගැලවෙන්නෙහ් :dull:
     

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    :lol::lol::lol::lol::lol: ඒක ඩෝහ්...

    ඒත් මචං Indonesianද නැත්ද අදාල නෑ, පිට රටකින් මේ රටට ආපු මනුස්සයෙක් ආයෙ මේ රටින් යනකම් මූන දෙන හැම මගුලටම ලංකාවෙ හැමෝගෙම තමා රෙදි ගැලවෙන්නෙහ් :dull:

    Aniwa. eka aththa machan. :sorry::( podi bite ekak damme muuta.
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,041
    8,370
    113
    Kotahena
    :lol::lol::lol::lol::lol: ඒක ඩෝහ්...

    ඒත් මචං Indonesianද නැත්ද අදාල නෑ, පිට රටකින් මේ රටට ආපු මනුස්සයෙක් ආයෙ මේ රටින් යනකම් මූන දෙන හැම මගුලටම ලංකාවෙ හැමෝගෙම තමා රෙදි ගැලවෙන්නෙහ් :dull:

    ඇත්ත
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本

    මේකෙ ඒ කොල්ලා මේකිට හැමිනෙන්න කතාකරන්නෙ නෑ නෙහ් බන්?? mirissa tourist zone එකේ ලංකාවෙ උන් forignersල එක්ක deal කරන විදියත් එක්ක මේ මොනවද කියල හිතෙනවා :lol: මේකි ඕනවට වැඩිය අරගෙන video හදලා attentionඑක ගන්න දගලන සීන් එකක් මටනම් පේන්නේ :rofl:

    :love: ගොඩක් සුද්දො මට කියල තියෙනව, උන් ලංකාවෙ ඇවිදිද්දි ලංකාවෙ මිනිසු හැමෝම වගේ Hi, How are you , tc වගේ දේවල් friendlyව හිනා වෙලා කියල යනව, වෙන රටවල් වල එහෙම නෑ ලංකාවෙ මිනිස්සු හරි හොදයි කියල කියල තියෙනව, ඒක අපි පොඩි කාලෙ ඉදන්මත් කරන දෙයක් නෙහ්, :D සුද්දෙක් දැක්කොත් hello කියල හරි හයියෙන් කෑ ගහනවනෙහ් පොඩි කාලෙ :lol: මටනම් ඒක පට්ට ආතල් පාරෙදි දකින දකින් සුද්දොන්ට හායි ගාන එක :D (පොඩි එකා කාලෙ)

    ඒත් මීට වඩා අපේ මිනිස්සු හැදෙන්න ඕන..ගෝඨ ඵ්ක කරයි කියල හිතනව..
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ඉන්දොනිශියන් ලස්සනයි නේද

    100%ක් ෂුවර් ඕකි සුද්දෙක්ට කලවම් වුන ඵකියක්.ඔරිජිනල් ඉන්දුනීසියන් උන්ගෙ ලස්සනක් නෑ.තොල් දෙකත් ගුරාමින්ගෙ වගේ..පුක,තන් දෙක නම් හොඳට තියෙනවා පොඩි කාලෙ ඉඳන් හරක් මස් ගිලින නිසා.ඒ උනාට කොටයි..