සුද්දිට ටෝක් කරන්න ගිහින් රටේ නම කෑම

KavinduDD

Well-known member
  • Dec 21, 2017
    3,223
    1
    562
    113
    එකෙක්ට එන්නෙක්ට ප්‍රසිද්දියේ ෂොට් එක දුන්නා නං ආයේ කිසි එකෙක් ඔය වරද කරන්නේ නෑ. මුස්ලිම් නීතියේ වටිනාකම ඕකයි. ගෑනුන්ට රෑ 12 ට උනත් බය නැතුව පාරේ යන්න පුළුවන්.

    උබ ඇත්තටමද කිව්වේ මම නම් රට රාජ්‍ය වල ඇවිදලා නැහැ ගෑනුන්ට රෑ 12 ට උනත් බය නැතුව පාරේ යන්න පුළුවන්. මේක ඇත්තද :oo:
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    එකෙක්ට එන්නෙක්ට ප්‍රසිද්දියේ ෂොට් එක දුන්නා නං ආයේ කිසි එකෙක් ඔය වරද කරන්නේ නෑ. මුස්ලිම් නීතියේ වටිනාකම ඕකයි. ගෑනුන්ට රෑ 12 ට උනත් බය නැතුව පාරේ යන්න පුළුවන්.

    පුක තමා. උන් කල්ලි පිටින් රේප් කරන්නෙ :rofl: ගෑනියෙක් අතවර කරගත්තොත් ඒකිටයි ගල් ගහල මරන්නෙ
     

    HMP36

    Member
    Jan 12, 2018
    18
    2
    3
    LOL
    5hB5L5l.png
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    එකෙක්ට එන්නෙක්ට ප්‍රසිද්දියේ ෂොට් එක දුන්නා නං ආයේ කිසි එකෙක් ඔය වරද කරන්නේ නෑ. මුස්ලිම් නීතියේ වටිනාකම ඕකයි. ගෑනුන්ට රෑ 12 ට උනත් බය නැතුව පාරේ යන්න පුළුවන්.

    :lol:අාාාාහ් JVP ලොක්ක මොහොමඩ්ගෙ නෑයෝ වගේ.:rofl:නැත්නම් මුස්ලිම් නීති ගැන දන්නෙ නැද්ද?මේ ළගදි සවුදි අරාබියේ ඉන්දුනීසියන් කෙල්ලෙක්ගෙ බෙල්ල කපල මැරුවා..හේතුව තමා ඒකිව රේප් කරන්න අාපු ඵකෙක්ට පිහියෙන් අැනීම..හරි වටින මුස්ලිම් නීති නේද ඕයි ඒවා..:rofl:.

    https://amp.news.com.au/world/middl...k/news-story/8d5ee3f6d75ff93223d90e34df4f99d1
     
    Last edited:

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    පුක තමා. උන් කල්ලි පිටින් රේප් කරන්නෙ :rofl: ගෑනියෙක් අතවර කරගත්තොත් ඒකිටයි ගල් ගහල මරන්නෙ

    :rofl:අනේද කියන්නෙ..මට පේන්නෙ ඒ අාගමේම ඵකෙක්ද කොහෙද..:rofl:
     

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,077
    4,633
    113
    පුක තමා. උන් කල්ලි පිටින් රේප් කරන්නෙ :rofl: ගෑනියෙක් අතවර කරගත්තොත් ඒකිටයි ගල් ගහල මරන්නෙ


    boru kiyanna epa yako....eheme scene ekek naa..


    pakistan walai indiawalai oka karata.


    that is the indian cultural problem.:D:D:D
     

    Master malli

    Well-known member
  • Jun 4, 2018
    10,970
    10,572
    113
    ආශික්ලන්තෙ

    මේකෙ ඒ කොල්ලා මේකිට හැමිනෙන්න කතාකරන්නෙ නෑ නෙහ් බන්?? mirissa tourist zone එකේ ලංකාවෙ උන් forignersල එක්ක deal කරන විදියත් එක්ක මේ මොනවද කියල හිතෙනවා :lol: මේකි ඕනවට වැඩිය අරගෙන video හදලා attentionඑක ගන්න දගලන සීන් එකක් මටනම් පේන්නේ :rofl:


    :love: ගොඩක් සුද්දො මට කියල තියෙනව, උන් ලංකාවෙ ඇවිදිද්දි ලංකාවෙ මිනිසු හැමෝම වගේ Hi, How are you , tc වගේ දේවල් friendlyව හිනා වෙලා කියල යනව, වෙන රටවල් වල එහෙම නෑ ලංකාවෙ මිනිස්සු හරි හොදයි කියල කියල තියෙනව, ඒක අපි පොඩි කාලෙ ඉදන්මත් කරන දෙයක් නෙහ්, :D සුද්දෙක් දැක්කොත් hello කියල හරි හයියෙන් කෑ ගහනවනෙහ් පොඩි කාලෙ :lol: මටනම් ඒක පට්ට ආතල් පාරෙදි දකින දකින් සුද්දොන්ට හායි ගාන එක :D (පොඩි එකා කාලෙ)



    මිරිස්සේ ටෝක් කරන්නේ බඩ වෙන්නම ...surf කරන එවුන් අල්ලන කෑලි දැක්කම පිස්සු තද කොර අපිට
     

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    මිරිස්සේ ටෝක් කරන්නේ බඩ වෙන්නම ...surf කරන එවුන් අල්ලන කෑලි දැක්කම පිස්සු තද කොර අපිට

    Dakunu asiawe thamai ban pitin apu kenekta manamala talk danne. lankawa tikak hondai indiawata wadiya. :angry: wena ratawalwala ehema karanne naha. paduwe sancharaya karanna denawa. :dull:
    Ithin mol amaruwa thiyena keepa denek arenna anik unta ratama epa wenawa paduwe inna nodi pare yana un eka eka ewa kiyanna gaththama.