මම ඉන්නෙ ලන්කාවෙනෙ බ්න්.අරක නගිනවත් හොරයි.සුද්දියො අරන් අමාරු වෙඉWhy not you? What the issue?
DAFAQ!
Turning your kids into Buddhists destroy their rational thinking
> අනිවාර්යයෙන් ලමයි buddhist karapan
Fuck you for forcing something on kids. They aren't your prisoners.
Why not you? What the issue?
> සුද්දියක්
Racist bastard!!
Should make sure kids are catholic to protect their rational thinking. Also it’s important to feed religious stuff from early age otherwise they can refuse later.

> අරක නගිනවත් හොරයිමම ඉන්නෙ ලන්කාවෙනෙ බ්න්.අරක නගිනවත් හොරයි.සුද්දියො අරන් අමාරු වෙඉ
True, but girls from West are betterOkoma genu ekai ban name eka witarai wenas

Okoma genu ekai ban name eka witarai wenas
Apo ow bn 25 pennata passe kelinma kapati ammandila.appriyay.ekama walle pol.anith un karana ewamai un karanneth.ekama pattern ekaපට්ටම කථාව මේක..බැන්ඳහම ඔක්කොම ඵකම වල්ලෙ පොල්..ෆන් ඵකට ලව් කර කර ඉන්න කාලේ විතරයි කෙල්ලො පට්ට..වයස 25ට අඩු කෙල්ලො තමා පට්ටම ෆන්..25න් 30න් පස්සෙ උන් වෙනම සීන් ඵකක්.
Suger mummyla gena kiwama thamai ubata fire wenneමම ඉන්නෙ ස්ට්රිපර් කෙනෙක් එක්ක . පට්ට ඉතින්