වීඅයිපී පැත්තක තියාංකො වාස්තු ලබ්බක් අහලවත් නැති සුද්දන්ට දැන් කෙළ වෙලාද තියෙන්නෙ වාස්තු විද්යානුකූලව ලැට් වළත් කපන සිංහලුංට සාපේක්ශවvip la owa kada kada hadanne eka nisa kiyala danne nedda![]()
වීඅයිපී පැත්තක තියාංකො වාස්තු ලබ්බක් අහලවත් නැති සුද්දන්ට දැන් කෙළ වෙලාද තියෙන්නෙ වාස්තු විද්යානුකූලව ලැට් වළත් කපන සිංහලුංට සාපේක්ශවvip la owa kada kada hadanne eka nisa kiyala danne nedda![]()
wahalaka gehuwama eka yata inna unta kelawenawa kiyanne, eken giyama unta aulak na, mn kiyapuwa neweine minissunge wiswasaneවීඅයිපී පැත්තක තියාංකො වාස්තු ලබ්බක් අහලවත් නැති සුද්දන්ට දැන් කෙළ වෙලාද තියෙන්නෙ වාස්තු විද්යානුකූලව ලැට් වළත් කපන සිංහලුංට සාපේක්ශව
සුද්දො වාස්තු ලබ්බක් දන්නෑනෙ ඉතින් කොහොමද උං කෙළවෙන්නැති වෙන්න වහලෙ ගහගන්නෙwahalaka gehuwama eka yata inna unta kelawenawa kiyanne, eken giyama unta aulak na, mn kiyapuwa neweine minissunge wiswasane

unge thiyanawa neda eka eka edahili widi ? black magic e wage ewa , ?සුද්දො වාස්තු ලබ්බක් දන්නෑනෙ ඉතින් කොහොමද උං කෙළවෙන්නැති වෙන්න වහලෙ ගහගන්නෙ![]()
බ්ලැක් මැජික් වලිං ආපදාවක් නොවෙන විදිහට ලැට් වළක් කපාපු සුද්දෙක් ගැන අහල තියේදunge thiyanawa neda eka eka edahili widi ? black magic e wage ewa , ?
වාස්තු විද්යාවට කරන්න පුලුවන් එක වැඩක් කියලා කරලා පෙන්නන්න කියපන්සුද්දෝ අපේ උන්ට කියලා හදවපු පරණ ගොඩ නැගිලි වල වැඩ කරපු අපේ උන් වාස්තු විද්යාවෙන් ඒවගේ වාසය කරන උන්ට කෙල වෙලාම යන්න හදලා තියෙනවා කියන ඒක ඇත්තද ?

uba kiyanne suddanta edahili na kiyalada mokuth ?බ්ලැක් මැජික් වලිං ආපදාවක් නොවෙන විදිහට ලැට් වළක් කපාපු සුද්දෙක් ගැන අහල තියේද
ehanm ape salli wiyadam kara kara maha un hadanne araවාස්තු විද්යාවට කරන්න පුලුවන් එක වැඩක් කියලා කරලා පෙන්නන්න කියපන්![]()
මං කියන්නෙ සුද්දන්ට වාස්තු විද්යාව කියල එකක් අහලවත් නැති එකෙන් කිසිම පාඩුවක් වෙලා නෑ කියලuba kiyanne suddanta edahili na kiyalada mokuth ?

eka nam man danne na mn ahala thiyenne issra budlings walata ara wede karala thiyenawa kiyala ita passe ewage inna beri wenawa kiyalaමං කියන්නෙ සුද්දන්ට වාස්තු විද්යාව කියල එකක් අහලවත් නැති එකෙන් කිසිම පාඩුවක් වෙලා නෑ කියල![]()
උඹලා ඔව්ව විස්වාස කරනවද බන්.uba kiyanne suddanta edahili na kiyalada mokuth ?
ehanm ape salli wiyadam kara kara maha un hadanne ara
------ Post added on Jun 11, 2023 at 9:42 PM
rate maha unඋඹලා ඔව්ව විස්වාස කරනවද බන්.
uba dekke nedda buildings wagayak wikunanna yanawa parana, ewage kes thiyanawa kiyana eka prasiddaineකොමන් සෙන්ස් තියෙනවානේ. සුද්දොන්ට වාස්තු විද්යාව නොදන්නකම නිසා කෙළවෙලාද නැද්ද?eka nam man danne na mn ahala thiyenne issra budlings walata ara wede karala thiyenawa kiyala ita passe ewage inna beri wenawa kiyala
suddo wenai api wenaine mn kiwe mn ahala thiyena dewal, owa man liyapuwa neweineකොමන් සෙන්ස් තියෙනවානේ. සුද්දොන්ට වාස්තු විද්යාව නොදන්නකම නිසා කෙළවෙලාද නැද්ද?
suddo wenai api wenaine

mn kiwe mn ahala thiyena dewal, owa man liyapuwa neweine
ubata sinhala unge ewa ekka ariyas ekak thiyana ekata man pali nane bnඅපිට විතරද එතකොට ලැට් වළ වාස්තු විජ්ජානුකූලව හරි දිසාවෙං තිබ්බෙ නැත්තං කෙළවෙන්නෙ
ලියන්නා කෙසේ ලීවත් කියවන්නා කොමන් සෙන්ස් ඇතුව කියවන්න එපෑ
mn liyapuwada owaඩබල් ටේප් එකේ ගම් එක ටික ටික ගැලවිලා යද්දි වහලෙ ඔලුවෙ තියෙයිඔවු... ඔවු... අවුල් වඩු බාස්ට කියන්න ඇණ ගහන්න එපා, ඩබල් ටේප් ගහල අලවන්න කියල...
ape gam wala nam 99% owa balanawa , colombo wahalawal gahanna yana un nam kiyanne mokakwath balanne na ohe gahanawa kiyalaකොමන් සෙන්ස් තියෙනවානේ. සුද්දොන්ට වාස්තු විද්යාව නොදන්නකම නිසා කෙළවෙලාද නැද්ද?
ape gam wala nam 99% owa balanawa
ubata sinhala unge ewa ekka ariyas ekak thiyana ekata man pali nane bnmn liyapuwada owa
