බැරි එක හරි උනත් එහෙම කරන්න පුලුවන් කියල ගනන් හදලම කිව්ව නිසානෙ මේ අහන්නෙ කට්ටිය ඒකනෙ අවුලඔය කියන විදිහට කියන තරන් තෙල් අඩු කරන්න බෑ. Fx rate එකත් එක්ක තමා price එක තීරණේ කරන්න වෙන්නෙ. අනුර තියා මොක ආවත් එච්චර තමා. Export වැඩි කලොත් dollar සංචිත වැඩි කරගත්තොත් ඕක කරන්න පුළුවන්. එහෙම නැතුව මොන බයිල ගැහුවත් බෑ.
රනිල් ආවත් අනුර ආවත් සජිත් ආවත් හිතන හිතන ඔන ඕන විදිහට prices අඩු කරන්න බෑ
එහෙම නෑ පුළුවන්. කොමිස් එක ගන්න එකා හොයාගත්ත ගමන් ඕක 100කින් විතර එක පාර අඩු කරනවා.ඔය කියන විදිහට කියන තරන් තෙල් අඩු කරන්න බෑ. Fx rate එකත් එක්ක තමා price එක තීරණේ කරන්න වෙන්නෙ. අනුර තියා මොක ආවත් එච්චර තමා. Export වැඩි කලොත් dollar සංචිත වැඩි කරගත්තොත් ඕක කරන්න පුළුවන්. එහෙම නැතුව මොන බයිල ගැහුවත් බෑ.
රනිල් ආවත් අනුර ආවත් සජිත් ආවත් හිතන හිතන ඔන ඕන විදිහට prices අඩු කරන්න බෑ
balamu mewa karanna kochchara kal yanwada kiyala

ඡ්න්ද පොරොන්දු නං අතිශෝක්ති වැඩිනෙ කොහොමත්. ඒ කියන ඒව ඒ විදිහටම බලාපොරොත්තු වෙන්න එපා. එහෙම කිවුව කියල ඇගට දැනෙන ගාණකින් එක පාර අඩු කරන්න බෑ ඒ කියන්නෙ 50 100 වගේ ප්රමාණ වලින් අඩු කරන්න බෑ. මොකද අනුර ආව කියල පොර ඇලඩින් හරි ගොඩ් කෙනෙක් හරි නෙමේනෙ economy එක සින් ගාල වෙනස් වෙන්න. Oil කියන්නෙ globally trade වෙන දෙයක්. එතකොට මොකක් හරි රට ඇතුලෙ ප්රශ්නයක් නිසා abnormally එක පාර වැඩි උනොත් ආයෙ ඒ වැඩි වෙච්ච speed එකෙන් අඩු වෙන්නෙ නෑ. Step by step අඩු වෙන්නෙ. ඇගට දැනන තරමෙ ගානකින් අඩු වෙන්න තව අවුරුදු 5ක් යනව. ඒක තමා ඇත්ත කතාව. කවුරු කොහොම මොනව කිවුවත් සහ කවුරු පාලනය කරන්න ආවත්.බැරි එක හරි උනත් එහෙම කරන්න පුලුවන් කියල ගනන් හදලම කිව්ව නිසානෙ මේ අහන්නෙ කට්ටිය ඒකනෙ අවුල
අපි නන් 2/3 කත් දීලා තව අවුරුදු 5කුත් දීලා තමා ඔව්ව බලන්නේ.පොඩ්ඩක් ඉවසලා ඉන්න බැරි හැටි. ගනින්කෝ මේ කිරියේ උන්ගෙන් ආදර්ශ.
නැතුව නැතුව. ඉවසන්න ඕන.අපි නන් 2/3 කත් දීලා තව අවුරුදු 5කුත් දීලා තමා ඔව්ව බලන්නේ.
balamu mewa karanna kochchara kal yanwada kiyala
Tax eka adu kaloth government services moneyඔය කියන විදිහට කියන තරන් තෙල් අඩු කරන්න බෑ. Fx rate එකත් එක්ක තමා price එක තීරණේ කරන්න වෙන්නෙ. අනුර තියා මොක ආවත් එච්චර තමා. Export වැඩි කලොත් dollar සංචිත වැඩි කරගත්තොත් ඕක කරන්න පුළුවන්. එහෙම නැතුව මොන බයිල ගැහුවත් බෑ.
රනිල් ආවත් අනුර ආවත් සජිත් ආවත් හිතන හිතන ඔන ඕන විදිහට prices අඩු කරන්න බෑ