මට අර කල්ල සෙට් වෙන්නෙම් නැ බන්
ඌ මෙලෝ රහකට නැති චරිතයක්.
කොමික් වලත් ජේම්ස් ඔල්සන් ට ඉන්නේ කල්ලෙක්ද බන්
මෙලෝ රහක් නැති සීරියස් එකක් .. CW එකෙන් වත් හැදිලා ආවොත් හොඳයි ...

![]()
කොමික් වල සුදු චරිතයක් වගේ.. ඇර කල්ලට හරියට රඟ පාන්නවත් තේරෙන් නෑ..
මම සුපර්ගර්ල් නිසා ඔක්කොම බැලුවා![]()
ඔය මොන superhero උනත් smallville වලට ලං කරන්න හරි පුළුවන් එකකට තියෙන්නේ gotham විතරයි.CW උන්ගේ වැඩ childish වැඩි. Fox නම් සුපිරියට DC comics කරනව. netflix ලත් සුපිරියට marvel's comics කරනවා. ABC උනුත් CW ලා වගේම boring .