සුපිරි වෙලදසැල් Vs අහිංසක වෙළදුන්
ගත්තේ කජුවත්තෙන්
රීපොස්ට් නම් සොරි
ගත්තේ කජුවත්තෙන්
රීපොස්ට් නම් සොරි
ඔයාගෙ කතාව ගැනත් නම් ටිකක් හිතන්න ඕන තමයි.prashne thiyenne eyalagen ganna dewal pirisidu da kiyana eka.
mama dakala thiyena hugak eva harima apirisidui. api danne ne super market eke thiyena eva clean da kiyala.but apirisidui kiyala penne nane.


සුපිරි වෙළද සැල් වල වැඩ කරන මිනිස්සුත් ඒ පඩියෙන් අවශ්ය දේවල් මිලදී ගන්නවා දරුවෝ ඉස්කෝලේ යවනවා.
දෙපැත්තක් තියනවා,පාරිබෝගිකයෝ විදිහට ලාබ පහසු ගුණාත්මක දේ බලල ගන්නවා
owprashne thiyenne eyalagen ganna dewal pirisidu da kiyana eka.
mama dakala thiyena hugak eva harima apirisidui. api danne ne super market eke thiyena eva clean da kiyala.but apirisidui kiyala penne nane.
සහෝ හරි.. නමුත් මෙහෙම දෙයක් තියෙනවා.. ඔය Food City වල තියෙන පළතුරු සහ එළවළු වර්ගත් 100% ගුණාත්මක භාවයෙන් යුක්තයි කියලා අපිට කියන්න බැහැ.. මොකද ඒවට කල් තබාගන්න බෙහෙත් වර්ග විදිනවා.. සහෝ Food City එකෙන් ඇපල් ගෙඩියක් හරි දොඩම් ගෙඩියක් හරි අරගෙන බලන්නකො.. ඔයාට වැටහෙයි..සහෝ හරි.. නමුත් මෙහෙම දෙයක් තියෙනවා.. ඔය Food City වල තියෙන පළතුරු සහ එළවළු වර්ගත් 100% ගුණාත්මක භාවයෙන් යුක්තයි කියලා අපිට කියන්න බැහැ.. මොකද ඒවට කල් තබාගන්න බෙහෙත් වර්ග විදිනවා.. සහෝ Food City එකෙන් ඇපල් ගෙඩියක් හරි දොඩම් ගෙඩියක් හරි අරගෙන බලන්නකො.. ඔයාට වැටහෙයි..



prashne thiyenne eyalagen ganna dewal pirisidu da kiyana eka.
mama dakala thiyena hugak eva harima apirisidui. api danne ne super market eke thiyena eva clean da kiyala.but apirisidui kiyala penne nane.
