සුළි සුළං එනව කියලා දන්නේ නෑලු . .

dilann

Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,968
    167,785
    113
    එකමත් එක රටක
    ඇත්තටම කියනවනම් ,government had no clue එ කියන්නෙ කලින් ආන්ඩු හිටියනම් මිට වඩා හොදට කරනව කියල නෙමෙ, but malima also fucked up
    කලින් උන් මීට වඩා හොදයි බන්

     

    Cyber Punk

    Well-known member
  • Jul 6, 2025
    384
    851
    93
    Night City
    ඇමතිතුමා comment section එක නාය යාගෙන එද්දි නම් ඉක්මනට limit කරලා disaster management කරා 🤡

    image.png
     

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,229
    20,865
    113
    හස්තිශෛලපුර
    කලින් උන් මීට වඩා හොදයි බන්


    Anuraya fail mekedi nam..

    Et balapan meke Cyclone ekata namakut tiyenawa.. Ditwa ekedi Nov 27, dawal weddi tamai cyclonic storm level ekata awe.. ehinda mewage level ekata ready wenna ba kohomat..

    Eth mita wada godak anaturu adu karaganna tibba, minissu tika danuwath kala nam.. Minissu ready welaneh inne ona ekakata etakota..