කලින් උන් මීට වඩා හොදයි බන්ඇත්තටම කියනවනම් ,government had no clue එ කියන්නෙ කලින් ආන්ඩු හිටියනම් මිට වඩා හොදට කරනව කියල නෙමෙ, but malima also fucked up
කලින් උන් මීට වඩා හොදයි බන්
කලින් උන් මීට වඩා හොදයි බන්
අර ONAIR එකට ඉස්සරහට P එකක් දාන්න බැරිද ?ඇමතිතුමා comment section එක නාය යාගෙන එද්දි නම් ඉක්මනට limit කරලා disaster management කරා
![]()
ඇත්තටම කියනවනම් ,government had no clue එ කියන්නෙ කලින් ආන්ඩු හිටියනම් මිට වඩා හොදට කරනව කියල නෙමෙ, but malima also fucked up
කලින් උන් මීට වඩා හොදයි බන්