සූර්ය පැනල සවිකරන කෙනෙක් ඉන්නවද

bokaRaj

Well-known member
  • Dec 4, 2008
    3,332
    7,230
    113
    පුනර්ජනනීය බලශක්ති එකේ ලියාපදිංචි ආයතනයක් වෙන්න ඕනි
    what is the benefit of this
     

    JananRush

    Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    I got a quote for 1.2M for 5Kw on grid.. is this still cheap or ripoff?
    For 5 Kw I guess Its Good
    they usually use more than 10x 540W panels ( 50x10=500,000)
    Inverter Price will be 200,000
    so with other expenses and warranty, it will be ok.

    the issue is before 2 - 3 months ago the 540W panel Price was 30,000,

    what to do for Sri Lanka?
     
    • Like
    Reactions: TCB Rox

    bokaRaj

    Well-known member
  • Dec 4, 2008
    3,332
    7,230
    113
    its
    For 5 Kw I guess Its Good
    they usually use more than 10x 540W panels ( 50x10=500,000)
    Inverter Price will be 200,000
    so with other expenses and warranty, it will be ok.

    the issue is before 2 - 3 months ago the 540W panel Price was 30,000,

    what to do for Sri Lanka?
    450*11 pannels and MIN 5000TL-X inverter
    i bet prices will go up more
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,367
    30,170
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    වගකීමක් සහිතව සොල පැනල සවිකරන කෙනෙක් ඉන්නවද කම්පැනි එකක් උනත්කමක් නැහැ පුනර්ජනනීය බලශක්ති එකේ ලියාපදිංචි ආයතනයක් වෙන්න ඕනි දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවවනම් කියනවද
    මෙයා තමයි ඉතිං @AnuradhaRa
     

    asankadinesg

    Well-known member
  • Mar 25, 2008
    5,084
    1
    1,278
    113
    බොරලැස්ගමුව
    Mehemai Une,

    540W x 4 Panels ( 50x4)
    EPEVER Hybrid Inverter ( 100,000)
    Leaf Battery 28 Modules with BMS (150,000 + 20,000)

    and Other main Accessories ( 50,000 )

    Onna oyawage ganak tamai mata giye..
    Installation mama karagatta nisa tikak mila adu une..
    sinewave inverter ganna tiyanawada? nattam aliexpress eken dammoth shipping karanawada?
    mama danata podi system ekak gahanna inne. pannel tamai aula. maara ganan kiyanne.
     

    Rated_R

    Well-known member
  • Apr 7, 2010
    6,820
    3,608
    113
    Internet
    offgrid gahanawa nam ona karana badu tika wenama ganna. ethakota warranty ananmanan thiyena ewwata lebei,

    fix karanna berinam ekata witharak hoda electrician kenek ta kiyala karaganna.

    cost eka double wage yanawa company walata yanna giyoth.
     
    • Like
    Reactions: TCB Rox

    gobaby

    Well-known member
  • May 17, 2007
    2,678
    1,259
    113
    S.P
    Kiyanna Mokada Karala denna Ona? DIY group deka tunakin wadi wistara hoyaganna Puluwan... Mama Ape Gedara Full time Solar walin Duwanna Patangatta...
    wistara Ona Nam kiyanna...
    2kw solar system එකක් ගහන්න කීයක් විතර යයිද ? Electrician කෙනෙක්ට කියලා කර ගත්තොත් බඩු වෙනම අරගෙන ?
     
    • Like
    Reactions: zid2021

    meeka

    Well-known member
  • Oct 1, 2008
    5,494
    6,344
    113
    ඉන්නවා මචං එළකිරි එකේ කොල්ලෙක් කරනවා හොර බොරු නැ .,, කෝල් එකක් අරන් බලහන්.

    @001flyD මෙයාගේ තමයි..​


    ItgELIE.jpg
    no respond neh
     

    sameera_1986

    Active member
  • Sep 20, 2016
    227
    38
    28
    වගකීමක් සහිතව සොල පැනල සවිකරන කෙනෙක් ඉන්නවද කම්පැනි එකක් උනත්කමක් නැහැ පුනර්ජනනීය බලශක්ති එකේ ලියාපදිංචි ආයතනයක් වෙන්න ඕනි දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවවනම් කියනවද
    paradigm solar

    වගකීමක් සහිතව සොල පැනල සවිකරන කෙනෙක් ඉන්නවද කම්පැනි එකක් උනත්කමක් නැහැ පුනර්ජනනීය බලශක්ති එකේ ලියාපදිංචි ආයතනයක් වෙන්න ඕනි දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවවනම් කියනවද
    paradigm solar
    ------ Post added on Mar 31, 2022 at 8:07 AM
     

    Attachments

    • 444.JPG
      444.JPG
      55 KB · Views: 42

    saman.kumara333

    Well-known member
  • May 2, 2018
    926
    616
    93
    Mehemai Une,

    540W x 4 Panels ( 50x4)
    EPEVER Hybrid Inverter ( 100,000)
    Leaf Battery 28 Modules with BMS (150,000 + 20,000)

    and Other main Accessories ( 50,000 )

    Onna oyawage ganak tamai mata giye..
    Installation mama karagatta nisa tikak mila adu une..
    Inverter eka kw kiyada? Kohenda gaththe?
     
    • Like
    Reactions: JananRush

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    වගකීමක් සහිතව සොල පැනල සවිකරන කෙනෙක් ඉන්නවද කම්පැනි එකක් උනත්කමක් නැහැ පුනර්ජනනීය බලශක්ති එකේ ලියාපදිංචි ආයතනයක් වෙන්න ඕනි දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවවනම් කියනවද
    pm ekak danna
     

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    මන්ජුවා වැඩේ කරගත්තා ද බන් මගේ වැඩේ තාම කොට උඩ මෙ සතියෙ තමා

    ජින්පිනා බයියෝ ඔක්කොම දෙන ආතල් ටික දානව මියුරු බයියා ඉතින් පත සයිස්ම
    ------ Post added on Mar 31, 2022 at 9:15 AM
     
    • Haha
    Reactions: manjulabw

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    මන්ජුවා වැඩේ කරගත්තා ද බන් මගේ වැඩේ තාම කොට උඩ මෙ සතියෙ තමා

    ජින්පිනා බයියෝ ඔක්කොම දෙන ආතල් ටික දානව මියුරු බයියා ඉතින් පත සයිස්ම
    ------ Post added on Mar 31, 2022 at 9:15 AM
    oder eka damma battery ekai inverter ekai. panel 6 k gatta. uba wade karanawanam battery/ inverter eka oder karala idapan.
    anna dan oders gannawa
     

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    2kw solar system එකක් ගහන්න කීයක් විතර යයිද ? Electrician කෙනෙක්ට කියලා කර ගත්තොත් බඩු වෙනම අරගෙන ?
    සෝලා පැනල් 4ක් වත් ඔන දන්න විදියට එ ටිකටම 180ක් වගෙ යනව

    oder eka damma battery ekai inverter ekai. panel 6 k gatta. uba wade karanawanam battery/ inverter eka oder karala idapan.
    anna dan oders gannawa
    ඇඩ්මින් සර්විස් එක දැක්කා මම ඒත් ඉතින් එච්චර බජට් නෑ මන්ජුවා ඒක නේ අලියා තමා ඉන්වර්ටර් එක 34ක් කරන්න දෙයක් නෑ දැම්මා දැනට ඉතිම් යූ පී එස් Reverse පිහිට තමා
    ------ Post added on Mar 31, 2022 at 9:49 AM
     
    • Sad
    Reactions: manjulabw