සෙක්ස් කරන්න ගිහින් චාටර්ම වෙච්ච දවස?

Apr 25, 2018
69
13
0
සෙක්ස් කරන්න ගිහින් චාටර්ම වෙච්ච දවස?

උම්බල සෙක්ස් කරන්න ගිහින් වැඩිපුරම චාටර් වෙච්ච දවස කවද්ද?
මෙක උනේ ඔපිස් ට්‍රිප් එකක් ගිය දවසක. අපේ ඔපිස් එකේ කෑල්ලක් මම කරා ටික කාලයක්. ඒක ලවු එකක් නෙමෛ. දෙන්නටම තිබුන ලින්ගික අවශ්‍යතා පිරිමහගන්න තිබ්බ උවමනවක්. අනුරාදපුර ට්‍රිප් එක ගිය වෙලේ අනිත් උන් එලියට යනකන් ඉදල මම එකිව පෙරලගත්ත කාමරේ. ඒකි හිටිය ක්ආමරේ තා යාලුවෙක් එක්ක හිටියෙ. උන් එලියට ගිහින් හිටියෙ. මම ඇදේ ඔබාගෙන *ම්බ පැලෙන්න දුන්න. මම දැක්ක අනිත් කෙල්ලගෙ යට ඇදුම් එල්ලල තියෙනව රැක් එකක. මම අරකිට කිව්ව මම සුවද බලන්න ආසයි කියල. එකි දන්නව මම යට ඇදුම් සීන් එකේ ඉන්නෙ කියල. මම අරකට අනින ගමන් අනිත් කෙල්ලගෙ යට ඇදුම් ඉබ ඉබ හිටියෙ. දිර ඇරගෙන අර කෙල්ල ඇතුලට ආව. සුකන එක නොන්ඩි උනට කමක් නෑ. ඒක අරකි දන්නව. එකිගෙ යට ඇදුම් සින් එකට එකිට අප්සට් ගිය. රස්සවෙනුත් අස් උන.
 

KOTA NIHAL

Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    Dawasak nuge goda GILIZ eka gawa uda thttuwe spa ekakata giya,salli dunnama athulata gihin thora ganna kiwwa ekiyak,balanakota eka anti kenay hitiye enna sar mama vithray inne ada kiyala adala wage athulata gatthe,mata kara ganna deyka neha apahu salli illannath beha ona huttak kiyla anga hodagena ande ala una me anti pita masaj karala udata ena gaman oyata ona deyak kiyanna kiyla saya tikak udata issuwa mata sansare epa una eda nam ,yata saya sathi gankin hodala neha,vinadi 5n athe parak ghgena enna awa,hariyata nengeth neha eda nam.oya wage siddi tawa tiyenawa
     
    • Like
    Reactions: ChoraKolla

    thilaapiya

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,062
    287
    83
    Dawasak nuge goda GILIZ eka gawa uda thttuwe spa ekakata giya,salli dunnama athulata gihin thora ganna kiwwa ekiyak,balanakota eka anti kenay hitiye enna sar mama vithray inne ada kiyala adala wage athulata gatthe,mata kara ganna deyka neha apahu salli illannath beha ona huttak kiyla anga hodagena ande ala una me anti pita masaj karala udata ena gaman oyata ona deyak kiyanna kiyla saya tikak udata issuwa mata sansare epa una eda nam ,yata saya sathi gankin hodala neha,vinadi 5n athe parak ghgena enna awa,hariyata nengeth neha eda nam.oya wage siddi tawa tiyenawa

    kohe giyath, sex thread nam KOTA ethana. :lol::lol::lol: chora seen ekak ne ban wela thiyenne
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    Dawasak nuge goda GILIZ eka gawa uda thttuwe spa ekakata giya,salli dunnama athulata gihin thora ganna kiwwa ekiyak,balanakota eka anti kenay hitiye enna sar mama vithray inne ada kiyala adala wage athulata gatthe,mata kara ganna deyka neha apahu salli illannath beha ona huttak kiyla anga hodagena ande ala una me anti pita masaj karala udata ena gaman oyata ona deyak kiyanna kiyla saya tikak udata issuwa mata sansare epa una eda nam ,yata saya sathi gankin hodala neha,vinadi 5n athe parak ghgena enna awa,hariyata nengeth neha eda nam.oya wage siddi tawa tiyenawa

    හම්මො කොටෝ

    හැරිලා එන්න තිබ්බේ
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    හම්මො කොටෝ

    හැරිලා එන්න තිබ්බේ

    dawas ganak mokuth nethiwa indala bijja pelenna wage hitiye,aneka salli gatthma apahu denneth neha ban,apahu dawask mama ekata giya salli denna kalin kello pennanna kiwwa mama,kari nakiya beha kiwwa mama harila awa,apahu giye neha kisima dawasaka
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    dawas ganak mokuth nethiwa indala bijja pelenna wage hitiye,aneka salli gatthma apahu denneth neha ban,apahu dawask mama ekata giya salli denna kalin kello pennanna kiwwa mama,kari nakiya beha kiwwa mama harila awa,apahu giye neha kisima dawasaka

    33 කාමරේ අහනවා බන් ලන්ච් ටය්ම එකේ

    ස්පා සින් එක

    නොගිය එක හොදය බන්,
     

    araki

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    3,787
    2,563
    113
    dxb
    meke ahanne sex karanna gihin charter wechcha ewa... athe Gahanna gihin wechcha ewa newei mama hithanne

    Dawasak nuge goda GILIZ eka gawa uda thttuwe spa ekakata giya,salli dunnama athulata gihin thora ganna kiwwa ekiyak,balanakota eka anti kenay hitiye enna sar mama vithray inne ada kiyala adala wage athulata gatthe,mata kara ganna deyka neha apahu salli illannath beha ona huttak kiyla anga hodagena ande ala una me anti pita masaj karala udata ena gaman oyata ona deyak kiyanna kiyla saya tikak udata issuwa mata sansare epa una eda nam ,yata saya sathi gankin hodala neha,vinadi 5n athe parak ghgena enna awa,hariyata nengeth neha eda nam.oya wage siddi tawa tiyenawa
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    Tawa dawask giya galkisse pot ekakata,salli gewala nala karala masj eka yana athre kellage ehen mehen allala gahnna set kara ganna haduwe,kella kiwwata 32 k wage athi kanda honday,udin gedi allanna hadanakota meki kiwwa ehema beha oyata okkoma karanna dennam issella salli denna kiyala,mama dannawa unge hati okkoma salli gannakam vithray,meki nikam katha kale ghnna unath denna kamathiy wage,modaya wage 1000/= dunna,salli gattha vithray meki ikmanta athe ghla badu tika yawanna lasthiya,denime shipper eka vithray galawanna dunne,bluse eka ussala bra eka udin ona nam allanna kiwwa bra galawanna beha kiwwa,mata mala penala hitiye mama kiwwa mage salli denna mokuth ona neha kiyala,meki hena sadde ehema beha kiwwa,mama wadiya kiyawanna giye neha mata ahenawa me hutti counter ekata gihin kiynawa mama ewa mewa allala karadara karanawa kiyla,mamawa wash room gihin aynata wenna dorak tiyenawa counter yanne nathiwa enna eken eliyata enna awa,apahu ekata giye neh,habay eke mama 4/5 serayak ghlath tiyenawa.
     

    richlife

    Well-known member
  • Oct 14, 2012
    13,123
    2,753
    113
    වැලිවේරිය...
    පරිස්සමෙන් පලයන් බන්,

    ඔවය් යන්න එපා අපරාදේ සල්ලි

    ගැනිට කියල දීපන් ඔය ස්පා එකේ කරන ටික

    ගැනිට දීපන් සල්ලි ටික :(

    ඔව්.. ඉතුරු සල්ලි දුන්නොත් අන්න එතකොට ආයේ පොස්ට් එකක් දාපන් වෙච්ච චාටර්ම සීන් එක කියලා..:rofl::P