සොෆ්ට්වෙයාර් ඉංජිනේරුවරිය ලීක් කරයි!

UbeThaththa

Well-known member
  • Apr 15, 2025
    3,948
    5,202
    113
    ටඉකෙන ඉස්ටෝරිනෙ උට්ටො දැං තියෙන්නෙ, මෙහෙ වරෙං මෙව්ව බලන්ට @sinhawanshaya :ROFLMAO:
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    අඩෝ මෙහෙම කෙල්ලෙක් මටත් හිටියා බං.
    ලංකාවේ එක්තරා සල්ලිකාර මූල්‍ය ආයතනයක field officers ලාගේ app එක හදලා maintain කළේ එයා.

    ඒකි මගේ ෆෝන් එක hack කරලා මම දන්නෙත් නැතිව මගේ cam එක on කරලා ආතල් ගොඩක් දුන්නා.
    Mic එක ඔන් කරලා මම කතා කරන ඒවා අහන් ඉන්නවා වගේ වැඩත් කළා.

    ඒකි ඒ වැඩේටම app එකකුත් හැදුවා.
    මම පස්සේ ඉල්ලුවා ඕක අපිට විකුනන්න පුලුවන්, දෙන්න කියලා.

    ඔක්කොම files එක pen එකක දාලා මගෙත් එක්ක ඉද්දීම ගංගාරාමේ ළඟින් වතුරට දැම්මා.

    දැන් ලංකාවේ නෑ.
    (හැබැයි මම මේ කියන්නේ ඔයා ගැන කියලා ඔයා දන්නවා සහ මම කිරියේ ඉන්න නිසා ඔත්තු බලනවා කියලත් මම දන්නවා.)
    😋
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    අඩෝ මෙහෙම කෙල්ලෙක් මටත් හිටියා බං.
    ලංකාවේ එක්තරා සල්ලිකාර මූල්‍ය ආයතනයක field officers ලාගේ app එක හදලා maintain කළේ එයා.

    ඒකි මගේ ෆෝන් එක hack කරලා මම දන්නෙත් නැතිව මගේ cam එක on කරලා ආතල් ගොඩක් දුන්නා.
    Mic එක ඔන් කරලා මම කතා කරන ඒවා අහන් ඉන්නවා වගේ වැඩත් කළා.

    ඒකි ඒ වැඩේටම app එකකුත් හැදුවා.
    මම පස්සේ ඉල්ලුවා ඕක අපිට විකුනන්න පුලුවන්, දෙන්න කියලා.

    ඔක්කොම files එක pen එකක දාලා මගෙත් එක්ක ඉද්දීම ගංගාරාමේ ළඟින් වතුරට දැම්මා.

    දැන් ලංකාවේ නෑ.
    (හැබැයි මම මේ කියන්නේ ඔයා ගැන කියලා ඔයා දන්නවා සහ මම කිරියේ ඉන්න නිසා ඔත්තු බලනවා කියලත් මම දන්නවා.)
    😋
    Another day has been saved for the citizens of CMB :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    Quote
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,037
    8,369
    113
    Kotahena
    ඔක්කොම files එක pen එකක දාලා මගෙත් එක්ක ඉද්දීම ගංගාරාමේ ළඟින් වතුරට දැම්මා
    ඔක්කොම copy කරන්න මහන්සි වෙන්නේ නැතුව shift delete කරන්නේ නැතුව මාළුන්ට මලකඩ වතුර හදපු ගොං programming dramatical huththi කියල balapan


    @tupac97
    මෙන්න වැඩක්.

    අපේ එකෙක් wath leak video ඉල්ලන්නේ නෑ උඹ වත් ඇවිත් ඉල්ලපන් ඔන්න 🙃

    ලින්ක් නැද්ද... (vice versa)
    Gay
    ------ Post added on Jan 14, 2026 at 12:00 PM
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    ඔක්කොම copy කරන්න මහන්සි වෙන්නේ නැතුව shift delete කරන්නේ නැතුව මාළුන්ට මලකඩ වතුර හදපු ගොං programming dramatical huththi කියල balapan






    ------ Post added on Jan 14, 2026 at 12:00 PM
    උඹත් නිකම් ගෑනුන්ගේ නාට්ටි දන්නේ නෑ වගේ කතාව.
     

    biIIionaire

    Well-known member
  • Jan 2, 2026
    262
    324
    63
    අඩෝ මෙහෙම කෙල්ලෙක් මටත් හිටියා බං.
    ලංකාවේ එක්තරා සල්ලිකාර මූල්‍ය ආයතනයක field officers ලාගේ app එක හදලා maintain කළේ එයා.

    ඒකි මගේ ෆෝන් එක hack කරලා මම දන්නෙත් නැතිව මගේ cam එක on කරලා ආතල් ගොඩක් දුන්නා.
    Mic එක ඔන් කරලා මම කතා කරන ඒවා අහන් ඉන්නවා වගේ වැඩත් කළා.

    ඒකි ඒ වැඩේටම app එකකුත් හැදුවා.
    මම පස්සේ ඉල්ලුවා ඕක අපිට විකුනන්න පුලුවන්, දෙන්න කියලා.

    ඔක්කොම files එක pen එකක දාලා මගෙත් එක්ක ඉද්දීම ගංගාරාමේ ළඟින් වතුරට දැම්මා.

    දැන් ලංකාවේ නෑ.
    (හැබැයි මම මේ කියන්නේ ඔයා ගැන කියලා ඔයා දන්නවා සහ මම කිරියේ ඉන්න නිසා ඔත්තු බලනවා කියලත් මම දන්නවා.)
    😋
    මොන හුප්තක් ද