Pinata ugannana tika ehemma tiyeddi wena ayata opportunity ekak denna place ekak hadana ekath odd thamayi.
සමහර fields තියෙනව මචන් ඒකට නුසුදුස්සො යැව්වොත් දුක් වින්දින්නෙ උන් විතරක් නෙමෙයි මුලු රටමයි
මට doctor කෙනෙක් වෙන්න ආස උනාට මට ඒකට අවශ්ය සුදුසුකම් නැතිව සල්ලි බලෙන් doctor කෙනෙක් උනොත් දුක් විඳින්නෙ / මැරෙන්නෙ මගෙන් බේත් ගන්න එවුන්
උන්ට private practice කරගන්නත් බැරි එකේ උන් government hospital වෙලා බේත් දිදි ඉඳියි දැක්කනෙ saitm දාපු වෙලාවෙත් Private hospital වලින් උන්ට intern දෙන්න කැමති උනේ නෑනෙ උන් රින්ගුවෙත් government ඒවගෙ පිනට බේත් ගන්න එන උන්ට බේත් දෙන්නනෙ
ඒ දේ ගොඩක් fields වලට අදාලයි
පේනවනෙ නුසුදුස්සොන්ට බලය දීල රටට වෙලා තියෙන දේ යමතාක දුරකට උන්ට අත දාගන්න බැරි වෙලාතියෙන්නෙ උසස් අධ්යාපනයට විතරයි
රාජිතයගෙ පුතා Colombo medical faculty ගිය විදිය ඒත් first year exam කරගන්න බැරිව ඇනගත්ත විදිය මතක ඇතිනෙ
හැමෝටම ආසවල් තියෙනව ඒත් ආසයි කියල මිනිහගෙ ආසාව නිසා සමාජෙට වෙන්නෙ අයහපතක්නම් මිනිහගෙ ආසාව ගැනද සමාජේ යහපත ගැනද ප්රමුඛතාව දෙන්න ඕනි?