විද්යාත්මකව පැහැදිලි කරන්නwes baduwaktanam kohoma gahuwath ekai,
habai sira kellekta hathi wetenakan gahala wedak naha
විද්යාත්මකව පැහැදිලි කරන්න
mu kiyana ekata man ekagai. kellath kiiwe man katha karna vidiyta, soft touch ekata wet wenawa kiyala.sira kellekta hathi wetenakan hanuma dara palanawa wage gahala mn weddak kiyala pennuwata wedak naha,
ekita mentally satisfy wenna gahanna ona, mentally satis unoth thamai physically satis wenne. ekata loweth hathi dagena gahala wedak naha.
anika mentally, physically satis wenna gahannama ona kiyalath naha,
kellekta/ ganiyekta, pirimiyek laga a badenna ona badeema athi unaham nikanma pantiya wet wenawa (aexperiance eken kiyanne)
sira kellekta hathi wetenakan hanuma dara palanawa wage gahala mn weddak kiyala pennuwata wedak naha,
ekita mentally satisfy wenna gahanna ona, mentally satis unoth thamai physically satis wenne. ekata loweth hathi dagena gahala wedak naha.
anika mentally, physically satis wenna gahannama ona kiyalath naha,
kellekta/ ganiyekta, pirimiyek laga a badenna ona badeema athi unaham nikanma pantiya wet wenawa (aexperiance eken kiyanne)
ඒ එකී උබට ආදරේ හින්ද නැතුව තොගේ පකක් හින්ද නෙවේmu kiyana ekata man ekagai. kellath kiiwe man katha karna vidiyta, soft touch ekata wet wenawa kiyala.
ඒ එකී උබට ආදරේ හින්ද නැතුව තොගේ පකක් හින්ද නෙවේ
ඒ එකී උබට ආදරේ හින්ද නැතුව තොගේ පකක් හින්ද නෙවේ
ජෝක් නෙවේ බන්. දැන් බලපන් අපේ එකී. මම මි හරකෙක් වගේ තඩි ඩයල් එකක්. ඒත් නිපල් එක ඇල්ලුවත් එකී වෙට් වෙනවා. ඇයි. එකී මට ආදරේ නිසා. තොගීකිත් ඒවගේ තම. තෝ හි කිවත් වෙට් වෙනවා.
ow ban uba kiyana eka hari. mageth kari loku badak tiyenne walahek vage lagakadi idan.ජෝක් නෙවේ බන්. දැන් බලපන් අපේ එකී. මම මි හරකෙක් වගේ තඩි ඩයල් එකක්. ඒත් නිපල් එක ඇල්ලුවත් එකී වෙට් වෙනවා. ඇයි. එකී මට ආදරේ නිසා. තොගීකිත් ඒවගේ තම. තෝ හි කිවත් වෙට් වෙනවා.
ඔව් බන් මේ හුත්තලාට තේරෙන්නේ නෑනේ.a adare hinda thamai kella satis wenne, a nisa hathi wetenakan gahala wedak naha, satis wenna puluwan wena ekek hoyagena yanawa