හති වැටෙනකම් ගැහුවොත්ද වැඩ්ඩෙක් වෙන්නේ

Psiko

Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍
    p5eg9Qw.jpg
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    විද්යාත්මකව පැහැදිලි කරන්න

    sira kellekta hathi wetenakan hanuma dara palanawa wage gahala mn weddak kiyala pennuwata wedak naha,
    ekita mentally satisfy wenna gahanna ona, mentally satis unoth thamai physically satis wenne. ekata loweth hathi dagena gahala wedak naha.
    anika mentally, physically satis wenna gahannama ona kiyalath naha,

    kellekta/ ganiyekta, pirimiyek laga a badenna ona badeema athi unaham nikanma pantiya wet wenawa (aexperiance eken kiyanne)
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,174
    10,032
    113
    sira kellekta hathi wetenakan hanuma dara palanawa wage gahala mn weddak kiyala pennuwata wedak naha,
    ekita mentally satisfy wenna gahanna ona, mentally satis unoth thamai physically satis wenne. ekata loweth hathi dagena gahala wedak naha.
    anika mentally, physically satis wenna gahannama ona kiyalath naha,

    kellekta/ ganiyekta, pirimiyek laga a badenna ona badeema athi unaham nikanma pantiya wet wenawa (aexperiance eken kiyanne)
    mu kiyana ekata man ekagai. kellath kiiwe man katha karna vidiyta, soft touch ekata wet wenawa kiyala.
     

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,993
    18,663
    113
    34
    Hell
    sira kellekta hathi wetenakan hanuma dara palanawa wage gahala mn weddak kiyala pennuwata wedak naha,
    ekita mentally satisfy wenna gahanna ona, mentally satis unoth thamai physically satis wenne. ekata loweth hathi dagena gahala wedak naha.
    anika mentally, physically satis wenna gahannama ona kiyalath naha,

    kellekta/ ganiyekta, pirimiyek laga a badenna ona badeema athi unaham nikanma pantiya wet wenawa (aexperiance eken kiyanne)

    Body count?🤭
     
    • Haha
    Reactions: Psiko

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,241
    27,945
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    ජෝක් නෙවේ බන්. දැන් බලපන් අපේ එකී. මම මි හරකෙක් වගේ තඩි ඩයල් එකක්. ඒත් නිපල් එක ඇල්ලුවත් එකී වෙට් වෙනවා. ඇයි. එකී මට ආදරේ නිසා. තොගීකිත් ඒවගේ තම. තෝ හි කිවත් වෙට් වෙනවා.
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,174
    10,032
    113
    ජෝක් නෙවේ බන්. දැන් බලපන් අපේ එකී. මම මි හරකෙක් වගේ තඩි ඩයල් එකක්. ඒත් නිපල් එක ඇල්ලුවත් එකී වෙට් වෙනවා. ඇයි. එකී මට ආදරේ නිසා. තොගීකිත් ඒවගේ තම. තෝ හි කිවත් වෙට් වෙනවා.
    ow ban uba kiyana eka hari. mageth kari loku badak tiyenne walahek vage lagakadi idan.
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,241
    27,945
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    a adare hinda thamai kella satis wenne, a nisa hathi wetenakan gahala wedak naha, satis wenna puluwan wena ekek hoyagena yanawa
    ඔව් බන් මේ හුත්තලාට තේරෙන්නේ නෑනේ.
    මුන් හිතන්නේ පෝර්න් වගේ පලන්න ඕන කියලනේ