හදිස්සියි ඉගෙනුමට උදව්වක් ඔ්න

dilshanv89

Member
Oct 24, 2017
45
6
0
හදිස්සියි ඉගෙනුමට උදව්වක් ඔ්න

Machan la mata ikmanata education loan ekak ganna ona...
Salary wala prashnayak na...

Eth prashne mata welawata padi gewanne na company eken...

HSBC eken kiwwa niyamitha date ekata padi watenne nathi nisa loan ekak denna ba kiala

MSc eka next week patan gannawa...

Bohoma hadissiy... Mata me issue eka ekka loan ekak ganna puluwan bank ekak kiyanwada... 5lakhs tamay ona
 

patzz

Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    Machan la mata ikmanata education loan ekak ganna ona...
    Salary wala prashnayak na...

    Eth prashne mata welawata padi gewanne na company eken...

    HSBC eken kiwwa niyamitha date ekata padi watenne nathi nisa loan ekak denna ba kiala

    MSc eka next week patan gannawa...

    Bohoma hadissiy... Mata me issue eka ekka loan ekak ganna puluwan bank ekak kiyanwada... 5lakhs tamay ona

    CDB or gramiya bankuwa balanna. Ungen ganna lesi. But salary date ekata waten nathi eka case. Company ekath ekka katha karala hada ganna.