හන්සිගේ කුලුදුල් නව කතාව ...(ආදරණිය ලෝචනා )

angel_hansi

Banned
Jun 2, 2011
821
228
0
අමන්ද ලෝචනා එක්ක පැනල ගියා කියලා දැන ගත්හම එයාලගේ අම්මල ගොඩක් දුක් උනා...තාත්තා නම් දුකෙන් වගේම පුදුම කේන්තියකින් හිටියේ ... අමන්ද යි ලෝචනා යි බොහොම සතුටින් හිටියා ...නමුත් ඒ සතුට වැඩි කල් තිබුනේ නැහැ ...අමන්ධ හදිසි අනතුරකින් නැති උනා ...ලෝචනා ගොඩක් අසරණ උනා ...ලෝචනට කරන්න දෙයක් නැතුව අන්තිමටම ආයෙත් ආවේ එයාගේ අම්මල ගාවටම යි .ටික කාලයක් යනකොට ලෝචනට ළමයෙක් ලැබුනා ...ලෝචනා තවත් අසරණ උනා ...අන්තිමට ලෝචනා තීරණය කලා කොළඹ garment රස්සාවකට යන්න ..ඒ රස්සාව දුක් විදලා මහන්සි වෙලා කලත් ලැබුණු මුදලින් ලෝචනට paula nadathu කරන්න අමාරු උනා ...පස්සේ ලෝචනා රට යන්න හැදුව ...ලෝචනගේ මුළු දෛවයම වෙනස් උනේ නතාෂා නිසා ...නතාෂා ත් නතර වෙලා හිටියේ ලෝචනා නතර වෙලා හිටපු බොඩිමේමයි . නතාෂා වඩා කරන තැනට ලොචනටත් එන්න කිඋව ...කොළඹ ගෙන්දගම පොලව නුහුරු ලෝචනා නතාෂාගේ ඉල්ලීමට එකග උනා ...අන්තිමට ලෝචනා නතර උනේ කැරෝකේ එකක ...ලෝචනට තිබුනේ කැරෝකේ ඒකට එන customers ලට කොහොම හරි වැඩියෙන් පොවන්න ...වැඩියෙන් පොවන තරමට ලැබෙන කොමිස් එකත් වැඩි උනා ...මුලින්ම අකමැති උනත් නතාෂා ගේ වචන වලට එකග වෙලා ලෝචනා කැරෝකේ එකක වැඩට ගියා ...අතට හොද ගානක් ලැබෙන නිසා ලෝචනත් මේ ජොබ් ඒකට හුරු උනා ...කැරෝකේ ඒකට හැමදාම එන customer කෙනෙක් හිටියා .... එයා අමල් ...අමල් හැමදාම කැරෝකේ ඒකට ආවේ බොන්න ..ලොචන්ත් එක්කත් කතා කරන්න අමතක කලේ නැහැ ... ලෝචනා අම්ලව දැක්කේ බොහොම වැදගත් මහතයෙක් විදියට ...පෙනුමෙන් මැදි වයසේ හිටපු අමල් හා ලෝචනා හිතවත් වෙන්න වැඩි කාලයක් ගියේ නැහැ ...අමල් ලෝචනගේ කතාව අහල ගොඩක් දුක් උනා...මෙචර ඉගෙන ගෙන මේවගේ තැනක වඩා කරන එක ගැන තවත් ගොඩක් දුක් උනා...අමල් පොරෝඋන්දු උනා ලෝචනට එයා අදුරන company 1n ජොබ් එකක් හොයල දෙන්නම් කියලා...ලොචනටත් ගොඩක් සතුටුයි ...

 

SP22614

Well-known member
  • Jun 15, 2007
    13,584
    1,373
    113
    404 not found
    අමන්ද ලෝචනා එක්ක පැනල ගියා කියලා දැන ගත්හම එයාලගේ අම්මල ගොඩක් දුක් උනා...තාත්තා නම් දුකෙන් වගේම පුදුම කේන්තියකින් හිටියේ ... අමන්ද යි ලෝචනා යි බොහොම සතුටින් හිටියා ...නමුත් ඒ සතුට වැඩි කල් තිබුනේ නැහැ ...අමන්ධ හදිසි අනතුරකින් නැති උනා ...ලෝචනා ගොඩක් අසරණ උනා ...ලෝචනට කරන්න දෙයක් නැතුව අන්තිමටම ආයෙත් ආවේ එයාගේ අම්මල ගාවටම යි .ටික කාලයක් යනකොට ලෝචනට ළමයෙක් ලැබුනා ...ලෝචනා තවත් අසරණ උනා ...අන්තිමට ලෝචනා තීරණය කලා කොළඹ garment රස්සාවකට යන්න ..ඒ රස්සාව දුක් විදලා මහන්සි වෙලා කලත් ලැබුණු මුදලින් ලෝචනට paula nadathu කරන්න අමාරු උනා ...පස්සේ ලෝචනා රට යන්න හැදුව ...ලෝචනගේ මුළු දෛවයම වෙනස් උනේ නතාෂා නිසා ...නතාෂා ත් නතර වෙලා හිටියේ ලෝචනා නතර වෙලා හිටපු බොඩිමේමයි . නතාෂා වඩා කරන තැනට ලොචනටත් එන්න කිඋව ...කොළඹ ගෙන්දගම පොලව නුහුරු ලෝචනා නතාෂාගේ ඉල්ලීමට එකග උනා ...අන්තිමට ලෝචනා නතර උනේ කැරෝකේ එකක ...ලෝචනට තිබුනේ කැරෝකේ ඒකට එන customers ලට කොහොම හරි වැඩියෙන් පොවන්න ...වැඩියෙන් පොවන තරමට ලැබෙන කොමිස් එකත් වැඩි උනා ...මුලින්ම අකමැති උනත් නතාෂා ගේ වචන වලට එකග වෙලා ලෝචනා කැරෝකේ එකක වැඩට ගියා ...අතට හොද ගානක් ලැබෙන නිසා ලෝචනත් මේ ජොබ් ඒකට හුරු උනා ...කැරෝකේ ඒකට හැමදාම එන customer කෙනෙක් හිටියා .... එයා අමල් ...අමල් හැමදාම කැරෝකේ ඒකට ආවේ බොන්න ..ලොචන්ත් එක්කත් කතා කරන්න අමතක කලේ නැහැ ... ලෝචනා අම්ලව දැක්කේ බොහොම වැදගත් මහතයෙක් විදියට ...පෙනුමෙන් මැදි වයසේ හිටපු අමල් හා ලෝචනා හිතවත් වෙන්න වැඩි කාලයක් ගියේ නැහැ ...අමල් ලෝචනගේ කතාව අහල ගොඩක් දුක් උනා...මෙචර ඉගෙන ගෙන මේවගේ තැනක වඩා කරන එක ගැන තවත් ගොඩක් දුක් උනා...අමල් පොරෝඋන්දු උනා ලෝචනට එයා අදුරන company 1n ජොබ් එකක් හොයල දෙන්නම් කියලා...ලොචනටත් ගොඩක් සතුටුයි ...


    :rofl: හික්zz,... මෙන්න තවත් එකෙක්,..
    :dull: අමල්
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,568
    16,398
    113
    :eek: මම හිතන් හිටියේ කෙල්ලෝ දෙන්නෙක් යාලු වෙලා කියලා..
    :) ෂෝයි කතාව..
    :oo: මේ ඔයා මේක කොහෙන් බලාගෙනද ලියන්නේ.
    :baffled: මමත් මේ වගේම එකක් ලිව්වා.පොඩි කාලේ..


    :) කලින් එකේ වගේ අපි මේකෙත් සප් එකක් දෙන්නම්..
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,568
    16,398
    113
    :confused: ඉතින් ඉතින් ඊට පස්සේ..
    :P ස්පයිඩර් මෑනුයි සුපර් මාණුයි හොරු ටික අල්ල ගත්තෙයි.
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,568
    16,398
    113
    පොප් කොර්න් ඕනේ කාටද. කතාව බලන ගමන් පොප් කොර්න් කන්න එන්න. රුපියල් 50යි
    :nerd: මේ...රු 15 ට කොච්චර දෙනවද?
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,568
    16,398
    113


    tatta bonna wiyadam kala tamayi..eth amma randu karala podi ganak hari ara gatta...hugak welawata bilayi rata enne ...e welawata salli aragena tibuna...tatta nati unata passe ehema labena podi mudalawath nati una..
    :baffled: තට්ට? තට්ට කුකුලාද?