කතාව සංක්ෂිප්ත කරනවා වැඩි නැද්ද....සිද්ධි ටික උඩින් කියාගෙන යනවට වැඩිය රසවත් දෙබස් කණ්ඩ එහෙම දාල හදල ගත්ත නම් නියමෙට තියෙයි කියල හිතෙනවා...


ඉන්න අයගේ කමෙන්ට් බලන්නැතිව ඔයා කතාව දාන්නකෝtnx for the comment..ehema kaloth nam katawa lassanai ...etakota diga wadi wenawa...meke inna aya eka eka dewal kiyawi...![]()

katawa ayeth heta danawa..dan nam type karanna baha...![]()



ඉන්න අයගේ කමෙන්ට් බලන්නැතිව ඔයා කතාව දාන්නකෝ
![]()



සුදු පූසා කියන්නේ මගෙ පෙට් නේම් එකsudu pusa ai sinha munak dagena inne...![]()


tnx for the comment..ehema kaloth nam katawa lassanai ...etakota diga wadi wenawa...meke inna aya eka eka dewal kiyawi...![]()
ඉන්න අයගේ කමෙන්ට් බලන්නැතිව ඔයා කතාව දාන්නකෝ
![]()
paniya.සිංහළයා;11783950 said:මට නිදිමතයි .....![]()

මේකේ තව තුන් දෙනෙක්වත් ඉන්නවා ශුවර්,..

ඔහොම කම්මැලි වෙලා බෑ...මට හිතෙන විදියට කට්ටිය මේක ජෝක් එකට අරන් තියෙන්නේ කතාවේ සිද්ධි ගොඩක් ඉක්මනට වේගන යන නිසා...එකයි එහෙම කිව්වේ....

