මේ කතාවෙ එන දෙන්නගෙ පලවෙනි ලමය තමයි උඹසුනිමල් පොන්ස්




සිල්වියා මැඩම් ලෝචනා ව කාමරේකට අරගෙන ගියා ...
මේක තමයි sir ගේ office රූම් එක... තව ටිකකින් sir ඒවි ..ලෝචනා එතකන් වැඩි වෙලා ඉන්නකෝ..
හොදයි මැඩම් ...
සිල්වියා මැඩම් මහා haiyen දොර වහ ගෙන එලියට ගියා ....කරේ ඇතුලට යනකොටයි ලෝචනා දැක්කේ එතන ඇදක් තියෙනවා කියලා ...ලෝචනා ලොකු බයක් දැනුනා ...ලෝචනා කාමරේ දොර අරින්න හැදුවත් ඒක lock කරලා...ලොකු අනතුරක් සේයාවක් ලෝචානට ඉවෙන් වගේ දැනුනා ...
වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ sir කාමරේට ආවා...
හලෝ ලෝචනා ...
ඒ කට හඩින් ලෝචනා තිගැස්සිලා ගියා ...සිර මහා අමුතු විදියට හිනා වේවි ලෝචනා ලගටම ආවා...
ලෝචනා sir ව පෙරලගෙන දුවන්න හැදුවත් ඒක ගගට කපපු ඉනි වගේ උනා ...sir එක්ක පොර බැදුවා...
එත් ඒ අවාසනාවන්ත හෝරාවේදී ...නපුරු කොටියෙක්ට අහු උන මුව පොඋවෙක් වගේ ...sir ගේ අසාවන් වලට ලෝචනා බිලි උනා ...
තමන් තවත් වරක් අමාරුවේ වැටිලා කියලා ලෝචනා ට දැනෙන කොට වෙන්න ඕනි දේ වෙලා ඉවරයි ....
ලෝචනා පැය ගානක් වැලහින්නක් වගේ ඇඩුව ...
එත් කදුළු වලට උණු වෙන රටක් තිබුන කෙනෙක් එතන හිටියේ නැහැ ...ඒ මුසල රාත්රියේදී තවත් නරුමයන් කීප දෙනෙක්ගේ මන දොළ සපුරන්න උනා ලෝචනා ට ...
අඩන්න එපා ලෝචනා ...
හුරු පුරුදු කටහඩක් නිසා ලෝචනා ඔලුව උස්සල බැලුවා ...
නතාෂා උඹ ....
එහෙනම් උඹත් මේවට හඋල් ...උඹ මාව kawa ... මගේ මුළු ජීවිතේම විනාශ කලා ...තොට හොදක් වෙන්නේ නැහැ ...
ලෝචනා නතාෂාගේ ඔලුවට ගහමින් කෑ මොර දුන්නා ..
ටික වෙලාවකින් නතාෂාගේ වචන වලට ලෝචනා ඇහුන්කන් දෙන්න ගත..
ඔහොම තමයි ...මෙතැනට එන ගොඩක් ළමයි මුල් දවසේ ගොඩක් අඩනවා ....එත් ටික දවසක් යනකොට ඕව ඉබේම හරි යනවා...
මටත් උනේ උඹට වෙච දේම තමයි ...
ai මට මුලින් මේවා කිඋවේ nathe ...එහෙනම් මම මෙහෙම අමාරුවේ වැටෙන්නේ නැනේ..
මට උඹ ගැන දුකයි බන්...එත් මම කියලා මොනවා කරන්නද ...උඹව මේකෙන් බේර ගන්න මටත් උවමනාව තිබ්බ...එත් අපි සිල්වියා මැඩම් ගේ රුකඩ වගෙඉ ...එයා කියපු එක නොකලොත් මම ගෙදර ගිහින් හමාරයි ...මට සමා වෙයන් ලෝචනා ...මමත් උඹ වගේම අසරණ කෙල්ලෙක් බන් ...මට කියලා කරන්න දෙයක් නෑ ....
පොඩි උං එහෙම මේ කෑල්ල බලලා අහු වෙන්නේ නෑ,..
මමත් මේ ගෙදරට හොරෙං බැලුවේ,..පොඩි උං එහෙම මේ කෑල්ල බලලා අහු වෙන්නේ නෑ,..
මමත් මේ ගෙදරට හොරෙං බැලුවේ,..












18 + eewa dannooo 
පොඩි උං එහෙම මේ කෑල්ල බලලා අහු වෙන්නේ නෑ,..
මමත් මේ ගෙදරට හොරෙං බැලුවේ,..
ilaga part eka enakan asawen balan inne mama nam
ane patiyo ada mama nathuwa paluwenda hitiye.
hari hari mama dan awane..
dan danna kathaawa.ane patiyo ada mama nathuwa paluwenda hitiye.
hari hari mama dan awane..
dan danna kathaawa.


කලන Unity Plaza එකට ගිහින් බත් පැකට් දෙකක් අරගෙන ආවා.
අනුත්තරා බත් පැකට් දෙකෙන් එකක් අරගෙන මේසෙ උඩින් තියලා දිග හැරියා
බත් එකේ පරිප්පුයි මඤ්ඥොක්ක කොළයි පොළොස් ඇඹුලකුයි තිබුණා.අනුත්තරා බත් කන්න පටන් ගත්තා..කලනත් බත් එක දිග ඇරන් කන්න පටන් ගත්තා
අනුත්තරා- මොන මල ජරාවක් ගෙනල්ලද මන්දා..මෙලෝ යකෙකුට කටේ තියන්න බෑ.. කොහෙන්ද මේ බත් පාර්සල් ගත්තෙ
කළන-ඇයි බබා අර Unity Plaza එකේ තියන ටෝනර් රීපිල් කරන කඩෙන්
අනුත්තරා-ආය ඒකෙන් ගන්න එපා..උඩ තට්ටුවෙ තියන Computer Parts තියන කඩේකින් ගේන්න





ane patiyo ada mama nathuwa paluwenda hitiye.
hari hari mama dan awane..
dan danna kathaawa.


mage tread eke mokada tawa kata danne..oya wenama danna..![]()

dan GT uba kiyana kiyana hatiyata memberslata niwadu denne uba GT ta hamadama ube ammawa nikan denawada ? ane palayan yanna awajathakya, GT ube pukata ekak deela elawala dai![]()




api dennage kathawa liyanna kale hari dan.
eika thamayi gembaa,..![]()
tho mokada gal ibbo..me thread eke ehema ube mudukku gathiya pennuwoth gtrz ta kiyala ubata niwaduwak aran denawa.

