ayeth katawa danne hawasata..dan mata karanna wada wagayak tiyenawa...oyala me katwa wihiluwak wage wenna ati..meka tamai e unata atta...ada samajaye dakinna tiyena de...nway oyalata kamathi comment 1k danna...a hama comment 1ma mama satutin bara gannawa...oyala monawa kiuwath katawa mama digatama liyanawa...












දනි පනි ගාලා ලෝචනා නැගිට ගත්තා. නාකියා කොන්ඩම් එකක් යූස් කරල නැද්ද දෙය්යනේ.. 
