හන්සිගේ කුලුදුල් නව කතාව ...(ආදරණිය ලෝචනා )

angel_hansi

Banned
Jun 2, 2011
821
228
0
ayeth katawa danne hawasata..dan mata karanna wada wagayak tiyenawa...oyala me katwa wihiluwak wage wenna ati..meka tamai e unata atta...ada samajaye dakinna tiyena de...nway oyalata kamathi comment 1k danna...a hama comment 1ma mama satutin bara gannawa...oyala monawa kiuwath katawa mama digatama liyanawa...
 
  • Like
Reactions: harry dias

sameerasugath

Well-known member
  • Dec 1, 2008
    1,571
    111
    63
    අනිවා....හංසි මමත් ඔයාගෙ කතාවට උපරිම සහයෝගය දෙනවා...මට ඔයා ගැන හරි ආඩම්බරයි
    ඔයා දිරිය කාන්තාවක්
     

    rukey184

    Well-known member
  • Aug 14, 2010
    4,420
    680
    113
    on earth
    ayeth katawa danne hawasata..dan mata karanna wada wagayak tiyenawa...oyala me katwa wihiluwak wage wenna ati..meka tamai e unata atta...ada samajaye dakinna tiyena de...nway oyalata kamathi comment 1k danna...a hama comment 1ma mama satutin bara gannawa...oyala monawa kiuwath katawa mama digatama liyanawa...

    :growl::growl::growl::growl::growl::growl::no::no::no::no::no::no::no::no:

    ada samajaye ohoma seen naaaa rich kollo poor kelanta bokka denneth na ,rich kello poor kollanta bokka denneth na owa thibbe kopi kaleee.narakada different situation 1k demmoth like bamara walalla film or like the book palama yata ."palama yata" anna katha loweth na lovi gaheth na.... oya liyanne seeni bola uba liyanne seeni boola awane ban
     

    Ali patiya

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    5,523
    344
    83
    ගෙදර බන්.
    කොහොමින් කොහොම හරි අනුත්තරයි කලනයි Unity Plasa එකේ ටෝනර් රීපිල් කරන කඩෙන් ගෙනාපු බත් පාර්සල් දෙක අමාරුවෙන් කෑව.කාල ඉවර වෙලා අනුත්තරා සාලෙට ආවා.
    සාලෙට එනකොටම සාලෙ තිබුන Phone එක රිං වෙනව ඇහුණ.ඒත් කෝල් එක ගන්න යන්න කලින් Phone එක කට් වුණා.අනුත්තරාට එතකොට තමයි මතක් වුනේ රිං කරන්න ඇත්තේ මාධව කියල
    අනුත්තරා Phone එක ළඟට ලිහින් මාධවට කෝල් එකක් අරන් රිසිවරය කනේ තියා ගත්ත

    අනුත්තරා - හෙලෝ මට මාධවට කතා කරන්න පුළුවන්ද
    දුරකථනය -ආයුබෝවන්...
    ශ්‍රී ලංකා ඉටලිකොම් ආයතනය ඔබ සාදරයෙන් පිළිගනිමු
    සිංහල භාෂාව සඳහා අංක 01 ඇතුලත් කරන්න
    දෙමළ භාෂාව සඳහා අංක 02 ඇතුලත් කරන්න

    අනුත්තරා සිය භාෂා මාධ්‍ය වශයෙන් අංක 01 ඇතුලත් කර සිංහල භාෂාව තෝරා ගනී

    දුරකථනය -අන්තර්ජාල හා ප්‍රීෙප්ඩ් පැකේජ පිළිබඳ විමසීම සඳහා අංක 01 ඇතුලත් කරන්න
    අපගේ නවතම අධිවේගී ADSL බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් සේවාව පිළිබඳ විමසීමට අංක 02 ඇතුලත් කරන්න
    එසේත් නැතිනම් පාරිභෝගික මහතකු ඇමතීම සඳහා දුරකථනයේ රැඳී සිටීමට අංක03 යොදන්න

    අනුත්තරා අංක 03 යොදා පාරිභෝගික මහතකු ඇමතීමට දුරකථනයේ රැඳී සිටී...


    :lol::lol::lol:
     

    snoop

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    5,892
    997
    113
    New York, USA
    ayeth katawa danne hawasata..dan mata karanna wada wagayak tiyenawa...oyala me katwa wihiluwak wage wenna ati..meka tamai e unata atta...ada samajaye dakinna tiyena de...nway oyalata kamathi comment 1k danna...a hama comment 1ma mama satutin bara gannawa...oyala monawa kiuwath katawa mama digatama liyanawa...

    ලියන්න ලියන්න.. ඔය ලියන ඒවා වචනයක්වත් කියෙව්වේ නැතත් මේක ෆුන් ෆන් thread එක. හොඳට හිනා වෙන්න පුළුවන්. :lol::lol:
     

    thilzz

    Well-known member
  • Jun 1, 2008
    14,138
    1,088
    113
    පොළොවෙ පස් යට
    [FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]කළන - අනූ, මේ බලන්න පත්තරේ ෂෝක් කාර් එකක් තියනවා [/FONT]
    [FONT=&quot]අනුත්තරා- කෝ බලන්න..... අනේ ෂෝයි අපි අනේ අපේ මේ පරණ [/FONT][FONT=&quot]Toyota Vios එක විකුණලා අළුත් නිසාන් B11 එකක් ගමු. කොහෙද මේ වියෝස් එකේ හැමදාම ගමනක් යන්න ගියොත් මග නතර වෙනවනේ[/FONT]

    [FONT=&quot]කළන- ඒක නම් ඇත්ත බබෝ..මටත් මේ [/FONT][FONT=&quot]Toyota Vios එක එපා වෙලා තියන්නෙ....අඩු ගානෙ Power Steering වත් නෑනෙ.ගමනක් යන්න ගියාම මේක කරකවලාම උරිස් පත්ත රිදෙනවා[/FONT]

    [FONT=&quot]අනුත්තරා-පව් ඔයා[/FONT]


    :lol::lol:
     

    852369

    Member
    Jan 15, 2009
    655
    35
    0
    hiroshima
    ආපු කස්ටමර් කවුද කියලා බලන්න ලෝචනා ගියා... ඇවිල්ල හිටියේ වයස 55ත් පැනපු කොල්ලෙක්...


    "හෆොයි නාකි යකෙක්නේ. මුන්ටත් ගෙදරකට වෙලා ඉන්න බැරි හැටි. අනික මුන් ගාටනවනේ. ඈනුම් ගිහිල්ලා පන යනවා..... ලෝචනා හිත යටින් බැන්නා.. :growl:

    කොහොමින් කොහොමින් හරි කාමරේකට ගිහිල්ලා දෙන්නා වැඩේ පටන් ගත්තා.... :P:P

    කිව්වත් වගේම නාකියා ගාටනවා.. හති අරිනවා.. ලෝචනාට දැන් ටිකක් බයයි වගේ.. නාකියා මෙතනම වල කජ්ජ ගහයිද දන්නෑ..... ලෝචනාගේ හිත කෙදිරුවා.. :baffled:

    කොහොමහරි පැයක් විතර ගියා.
    ගාටලා ගාටලා නාකියත් නතර උනා.:oo:
    ඒත් එක්කම ලෝචනාට පොඩි අමුත්තක් දැනුනා.:rolleyes:
    නිකන් යෝනිය දිගේ මොනා හරි යනවා වගේ..:frown: දනි පනි ගාලා ලෝචනා නැගිට ගත්තා. නාකියා කොන්ඩම් එකක් යූස් කරල නැද්ද දෙය්යනේ.. :confused:
    ලෝචනාගේ දෙලෝ රත් උනා..
    :shocked:
     
    Last edited: