හම්බයොන්ට පිස්සුද නැත්තම් අපිට පිස්සුද?

suranga84

Well-known member
  • Nov 20, 2006
    20,029
    1,654
    113
    EBUWE...
    මොන හු^^ක්ද මංදා බං. උන්ට හොඳනම් අපිට මොකද. එලකිරියේ ෆස්ට් පේජ් එකේ බාගෙට බාගයක් "රිසානා ගේ බෙල්ල කපයි" රිසානගේ අරක කපයි මේක කපයි .. උන්ව හදපු අම්මා තාත්තට හොඳයිනම් අපිට මොකද බං.
    දැන් මේ රිසානාගේ ගෙදර අල්ලා ඇවිල්ලද නැත්නම් අම්මා අල්ලගේ ගෙදර ගිහින්ද
     
    • Like
    Reactions: sali07

    dotaxxx

    Active member
  • Jun 28, 2012
    790
    96
    28
    මොන හු^^ක්ද මංදා බං. උන්ට හොඳනම් අපිට මොකද. එලකිරියේ ෆස්ට් පේජ් එකේ බාගෙට බාගයක් "රිසානා ගේ බෙල්ල කපයි" රිසානගේ අරක කපයි මේක කපයි .. උන්ව හදපු අම්මා තාත්තට හොඳයිනම් අපිට මොකද බං.
    දැන් මේ රිසානාගේ ගෙදර අල්ලා ඇවිල්ලද නැත්නම් අම්මා අල්ලගේ ගෙදර ගිහින්ද

    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    bulza

    Well-known member
  • Apr 21, 2010
    3,986
    367
    83
    පාතාලේ
    හමබයොන්ට පුරුදු කරමු මල්පැනි බොන්න.
    මල් පැනි බී ගෙදරට වී සැපට හුකන්න..

    සිංහල ගෑනුන්ට කරදර වී නොවී තියෙන්න
    ශාරියා නීතියෙ දැන් ගේයි ද ඔන්න:lol::lol:


    Patta oiii :lol::lol::lol:
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Hora birth certificate eka haduweth ALLAH da?

    230795_148620718624904_1704119359_n.jpg


    එක එක සංවිධාන, කාන්තා සංවිධාන එකතුවෙලා සවුදියේදී හම්බයෝ මරල දාපු රිසානා වෙනුවෙන් සාදරනේ ඉෂ්ට කරන්න කියල කෑගහනවා. ඒ උනාට දැන් බලනකොට රිසානාගේ අම්මත් කියනවා අල්ලාහ් දුව ගත්තු නිසා උනුත් එකට එකන්ගලු. අනේ අම්මප මෙහෙමත්නයින්ට කිරි පොවලා වැඩක් නෑ. හරක්ට මොනා දුන්නත් උන් කන්නේ තණකොළ විතරයි. මෝඩ ජාතියක්. මේවා අහනකොට හිතෙනවා, යකෝ රිසානාත් පණපිටින් හිටියනම් කියාවි අල්ලාහ් ගෙනියන එක කමක් කියල. දැන්වත් උඹල ඔය වෙනුවෙන් කෑගහන එක නවත්තපලල්ල. නයින්ට කිරි පොවලා වැඩක් නෑ. හරක්ට මොනා දුන්නත් උන් කන්නේ තණකොළ විතරයි.

    ඉස්සුවෙ මුහුණු පොතෙන්

    ------Risana ge wayasa aduwen dala hora birth certificate eka hadala dunneth Allah da ????? Hora balu wade karala thiyenne Allah. Allawa arrest karanna ona.
     
    Last edited:

    kites

    Well-known member
  • Feb 18, 2010
    7,881
    1,679
    113
    mona p*k*tada un risanawa beraganna kiyala illuwe.nikan hitiyanama harine allahta ona magulak karaganna kiyala.nodakin mehemath ammala..
     

    sanhen143

    Active member
  • Oct 14, 2011
    123
    37
    28
    mage yaluwekuth lankawe kellek nisa upset aken mata kiwwa den dawsa4 vitara kalin.u duken hitiye paw kiyala.
    mama kiwwa rizana ge family ayai,pujakajoi kamak ne kiyanawanam ubata tiyena amaruwa mokada kiyala ahuwa....
    yaluwa ta malapenna hambayoth akka....hahhahahha:D