ලොක්කා මම පාවිච්චි කරන්නේ අලුත්ම අලුත් කැම්රියක් . අලුත් කිව්වේ ජපන්නු පට්ට ගහපු අලුත් එකක් නෙවෙයි.. කඩෙන් ගත්තු අලුතෙන්ම ගත්තු අලුත්ම එකක්. trad Sunny එක ගැන මම මුලදී ඔයාට කිව්වේ ඔයාල පාවිච්චි කරනවයි කියන හොන්ඩා කියන වටිනා කියන වාහන වර්ගය ගැන compare කරන්නයි. මගේ Camry එක 140 ට යනකොට accord එක හුලන් පාරටත් පාරේ එහා මෙහා විසික් වෙනවා. මමනම් 170 ට speed කරන්න උත්සහ කරන්නේ නැහැ, මොකද පොලිසියෙන් අල්ලගත්තොත් ලයිසන් එකට පොයින්ට් එකක් දෙකක් නොමිලේම ලැබෙන නිසා.. Camry එක 140 ට මුළු දුරෙන් 90% ක් drive කරලත් හැතැක්ම 1400 (කිලෝමීටර් නෙවෙයි හොඳේ ) ක් ගිහින් එන්නත් යන්නේ තෙල් ලීටර් 90 යි ලොක්කා. ඒ කියන්නේ තෙල් ටැංකි දෙකයි..
අර හුලන් පාරට විසිවෙන කතාව පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරපංකෝ... මොකද වාහන දෙකම ආසන්න වශයෙන් එක සමාන බර.. මන් හිතන්නේ Camry එක 140 ට යනකොට නවත්තලා තියෙන Accord එකක් වෙන්න ඇති විසි උනේ... අඩේ එහෙම විසි වෙන්නේ කොහොමද කියලා මට හිතා ගන්න බෑ...පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරපංකෝ... 1480kg විතර බර වාහනයක් විසි වෙන්න තරන්....
අනික Automatic/ CVT පදින උන්ට මොන Driving Pleasure ද.....


ඔහේ ඔටුවා වගේ පාගාගෙන යන්න විතරනේ තියෙන්නේ...




