උඹ දන්නවද මේ මේ කොටස් ඉහළ යයි කියලා predict කරන්නේ කොහොමද? අර EXPOLANKA එකේ කොටස් අච්චර ඉහළ ගිහින් දොක් ගාලා පහළ වැටෙන්න හේතුව මොකද්ද බන්.10K yes denawa
උඹ දන්නවද මේ මේ කොටස් ඉහළ යයි කියලා predict කරන්නේ කොහොමද? අර EXPOLANKA එකේ කොටස් අච්චර ඉහළ ගිහින් දොක් ගාලා පහළ වැටෙන්න හේතුව මොකද්ද බන්.10K yes denawa
Eka manipulate parak uneඋඹ දන්නවද මේ මේ කොටස් ඉහළ යයි කියලා predict කරන්නේ කොහොමද? අර EXPOLANKA එකේ කොටස් අච්චර ඉහළ ගිහින් දොක් ගාලා පහළ වැටෙන්න හේතුව මොකද්ද බන්.![]()
ID එකේ ඇඩ්රස් එකේනං ඉන්නෙ අවුලක් නෑඑල වැඩක්.
මගෙ නමට බිල් එන්නෙ නැති එකයි අවුල .
Oka wahala danne naththe ai ehenm?stocks kiyannw scam ekak kiyalai handunneththi kiyanne bn
Puluwan mama Bartleet witharai danata use kare e nisa anik aya gana kiyanna danne na bartleet eka mata dunna 10K walata anik ewagen 100K nathuwa ba kiwwaOnline trading app eka dena brokers kauda? Mage dan inna broker wenas karanna puluwanda?
jeppo scam karanna asai ne ban... un itin e nisa thiyan innawa..Oka wahala danne naththe ai ehenm?
Oke scam nam wene na manipulate wenawa hugak welawata ewagen prayojana gannawa minissujeppo scam karanna asai ne ban... un itin e nisa thiyan innawa..
uba kiyanne handunneththi maththiya buruwek kiyalada?Oke scam nam wene na manipulate wenawa hugak welawata ewagen prayojana gannawa minissu
Hadunneththi maththaya aththak kiwwa nam neda api eka gana katha karanna ona. E yaka borune kiyanne kata ariyothuba kiyanne handunneththi maththiya buruwek kiyalada?
Advisor කියන්නෙ කවුද? මොකටද එහෙම කෙනෙක්?First Capital Securities 10,000LKR walin denawa ATrad app eka.. Unge service ekat hodai, Register una gaman IT eken ewanawa login details.. Hoda research reports ewanawa Whatsapp group wala. Advisor karayath awlak na
Advisor gen ona ekak ahaganna puluwan. Shares gana witharak neme, Stock market gana danne nathi dewal, Company eka haraha karaganna ona wada wage etc...Advisor කියන්නෙ කවුද? මොකටද එහෙම කෙනෙක්?
Sirawata, mata epa una, aye giye na, mama gaththe asha Philips eke, meli rahak na unnamstock broker ge loku kam balanna giyamane epa wenne.
Thanks bro, unta maru unanam hari, call ekak deela balannamFirst Capital Securities 10,000LKR walin denawa ATrad app eka.. Unge service ekat hodai, Register una gaman IT eken ewanawa login details.. Hoda research reports ewanawa Whatsapp group wala. Advisor karayath awlak na