ඔව් ඇවිල්ල රෙඩි වෙලා ඉන්න ජනවාරි වෙද්දි ඕක බහිනවදැන් ගන්න එපා. Aspi 13000+
Eham kiyanna ba bn eka tama risk eka loss wennath puluwan profit wennath puluwan oka long term ayata loku aulakna samaharu dividend walata invest karanwanecommercial Bank eke wage stock dan buy kaloth 1year wage weddi 50% wage wadi weida bn
Mmth tikak interest subject ekata bt loku knowledge ekak naha
------ Post added on Nov 30, 2024 at 12:45 PMEham kiyanna ba bn eka tama risk eka loss wennath puluwan profit wennath puluwan oka long term ayata loku aulakna samaharu dividend walata invest karanwa
Mulin 1000k invest karala 100k hoyanna oya salli serama dala oka nathi karagnne nathwaAdo business idea ekak diynko 10laks wage invest karala 10% wage monthly profit ganna puluwn
------ Post added on Nov 30, 2024 at 12:45 PM
Ela bro thanks advice ektaMulin 1000k invest karala 100k hoyanna oya salli serama dala oka nathi karagnne nathwa
Real state hodai podi idam kallak gana ita passe eka value ekak enakota wikunanna tikak wadiyenEla bro thanks advice ekta![]()
commercial Bank eke wage stock dan buy kaloth 1year wage weddi 50% wage wadi weida bn
Mmth tikak interest subject ekata bt loku knowledge ekak naha
. But I think unlikely. Open for discussion.