Answered හැමෝම අහන කොටස් වෙළදපල හෙවත් Stock Exchange එකට එන්නෙ කොහොමද?

Cjforever

Junior member
  • Nov 30, 2024
    72
    74
    18
    Panadura
    commercial Bank eke wage stock dan buy kaloth 1year wage weddi 50% wage wadi weida bn
    Mmth tikak interest subject ekata bt loku knowledge ekak naha
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    commercial Bank eke wage stock dan buy kaloth 1year wage weddi 50% wage wadi weida bn
    Mmth tikak interest subject ekata bt loku knowledge ekak naha
    Eham kiyanna ba bn eka tama risk eka loss wennath puluwan profit wennath puluwan oka long term ayata loku aulakna samaharu dividend walata invest karanwane
     

    Cjforever

    Junior member
  • Nov 30, 2024
    72
    74
    18
    Panadura
    Ado business idea ekak diynko 10laks wage invest karala 10% wage monthly profit ganna puluwn

    Eham kiyanna ba bn eka tama risk eka loss wennath puluwan profit wennath puluwan oka long term ayata loku aulakna samaharu dividend walata invest karanwa
    ------ Post added on Nov 30, 2024 at 12:45 PM
     

    maverick44

    Well-known member
  • Dec 10, 2021
    672
    709
    93
    commercial Bank eke wage stock dan buy kaloth 1year wage weddi 50% wage wadi weida bn
    Mmth tikak interest subject ekata bt loku knowledge ekak naha

    Currently YOY to 40% up . So another 50% would be very difficult unless lot of foreigners come and invest at CSE.
    I think things like ratings upgrades , debt restructuring already priced in to the price. Also it will be difficult to improve earnings going forward as interest rates are coming down. So interest income will fall.
     
    Last edited:

    maverick44

    Well-known member
  • Dec 10, 2021
    672
    709
    93
    PBV is like 0.6 , broker huts are predicting to appreciate further more. May be from 2 years. Anyway lets hope it will go up further 40% :yes:. But I think unlikely. Open for discussion.