හැමෝම මට -රෙප්ස් දාපල්ලා ජෝක් එකක් නෙමේ.... පුලුවන් හැම එකාම මට -රෙප්ස් දාපල්ලා
T thinkbeforepost Member Apr 6, 2010 79 1 0 Apr 7, 2010 #1 හැමෝම මට -රෙප්ස් දාපල්ලා ජෝක් එකක් නෙමේ.... පුලුවන් හැම එකාම මට -රෙප්ස් දාපල්ලා
sharki333 Well-known member Feb 7, 2008 6,280 294 83 mal waththe!!! Apr 7, 2010 #4 ai uba scuvy wa pass karannada yanne eka karannanam godak mahansi wenna wei
T thinkbeforepost Member Apr 6, 2010 79 1 0 Apr 7, 2010 #5 උඹලා නම් මහ කැත මිනිස්සු බන්..... ඉල්ලුවම දෙන්නෙත් නැහැ නෙ
sharki333 Well-known member Feb 7, 2008 6,280 294 83 mal waththe!!! Apr 7, 2010 #6 machan mama thama katawath -rep deela naha.
T thinkbeforepost Member Apr 6, 2010 79 1 0 Apr 7, 2010 #7 sharki333 said: machan mama thama katawath -rep deela naha. Click to expand... මට දියන් කෝ
Money Mike Well-known member Jun 20, 2009 2,379 79 48 Apr 7, 2010 #8 nikan dena de ne ithin.. onna dunna !
sharki333 Well-known member Feb 7, 2008 6,280 294 83 mal waththe!!! Apr 7, 2010 #9 thinkbeforepost said: මට දියන් කෝ Click to expand...