'හිජාබ්' තහනම් කරන්නැයි බොදු බල සේනා සංවිධ&#35

kukku baba

Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    'හිජාබ්' තහනම් කරන්නැයි බොදු බල සේනා සංවිධ&#35

    මුස්ලිම් කාන්තාවන්ගේ ඇඳුම වන ‘හිජාබ්’ ඇඳුම තහනම් කරන්නැයි තමන් රජයෙන් ඉල්ලා සිටින බව බොදුබල සේනා සංවිධානයේ මහ ලේකම් ගලබොඩවත්තේ ඥනසාර හිමියෝ පවසති. එම ඇඳුම ඇඳි විට මුහුණ නොපෙනෙන නිසා ත‍්‍රස්තවාදීන් හට සිය ත‍්‍රස්ත කි‍්‍රයා සිදු කිරීමට එම ඇඳුම උපකාරයක් වන බව උන්වහන්සේ සඳහන් කරති. එලෙසම අපරාධ ලෝකයේ ඉහළින්ම වැජඹුණු පාතාල නායකයෙකු වන මාමාස්මිව ඝාතනය කිරීම පිළිබඳ ආරක්ෂක අංශවලට ස්තූති කරන බව ද උන්වහන්සේ වැඩිදුරටත් සඳහන් කළේය.

    bodu-bala-sena.jpg

     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    ඕක ඩිරෙක් කරන්නෙ නැතුව සියලුම ආගම් වලට අයට අඳින්න පුලුවන් විදියට ජාතික ඇඳුම විතරක් නීතිගත කලානම් ඉවරයි.
     

    Pathirana 83

    Banned
    May 21, 2012
    231
    77
    0
    කැරි පොන්න බොදුබල සේනා , තොපිලා මෙච්චර යුද්දයක් තිබ්බ කාලෙක මොන බිජ්ජක් වත් තහනම් කරන්න එපා කියලා ඉඳලා යුද්ද ඉවර උනාට පස්සේ තව උද්දයක් ලංකාවේ පටන් ගන්න විදේශ බලවේග වල ඒජන්ත උන් සමග හොර සාකච්චා කරනවා නේද ?

    මේ පොන්න රැල හිජබ් කියන්නේ මොකක්ද කියලවත් දන්නේ නෑ
    මෙන්න හිජබ් එකක්

    Hijab11.jpg


    හිජබ් එකක් ඇඳට කොහෙද යකෝ ආරක්ෂාවට තර්ජනයක් වෙන්නේ ? , මේක ඕනෑම රටක මුස්ලිම් කාන්තාවක් අඳින ඇඳුමක් නේ පොන්න වෙසිලගේ පුතා , මේ මුණ හොඳට පෙන්නේ , ඇයි අතගාලත් බලන්න ඕනේ ද?


    මේ
    බොදුබල කැරියෝන්ට ඕනේ හිජබ් එකක් තහනම් කරන්න නෙමේ , රටේ අසමගියක් ඇති කරලා , රටේ අපහු උද්දයක් ඇති කරන්න.
     
    Last edited:

    Pathirana 83

    Banned
    May 21, 2012
    231
    77
    0
    ඕක ඩිරෙක් කරන්නෙ නැතුව සියලුම ආගම් වලට අයට අඳින්න පුලුවන් විදියට ජාතික ඇඳුම විතරක් නීතිගත කලානම් ඉවරයි.

    හිජබ් කියන්නේ ජාතික ඇඳුමක් නෙමේ නේ පොන්නයෝ,
    කඩේ මළු ගෙන්නත්, කක්කුස්සි යන්නත් එහෙනම් ජාතික ඇඳුම ඇඳන් යන්න තමා වෙන්නේ
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    ඕක ඩිරෙක් කරන්නෙ නැතුව සියලුම ආගම් වලට අයට අඳින්න පුලුවන් විදියට ජාතික ඇඳුම විතරක් නීතිගත කලානම් ඉවරයි.
    :lol::lol::lol::lol::lol::rofl::rofl::rofl::rofl:
    lol tho nam amuma amu gobba atha daruwek
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,086
    113
    invoke db "Injected Memory"
    ඕක ඩිරෙක් කරන්නෙ නැතුව සියලුම ආගම් වලට අයට අඳින්න පුලුවන් විදියට ජාතික ඇඳුම විතරක් නීතිගත කලානම් ඉවරයි.

    ඔය කිව්ව් .. යකො,ඔච්චර ආත්මාර්ථ කාමී වෙන්න එපා . .



    CEB එකෙ උන් එහෙම සරම ඇදගෙන ලයිට් කනුවල එහෙම නගින්නෙ කොහොමද බොල? ? දන්නවනෙ අද කාලෙ කෙල්ලොන්ගෙ විසේ., .. :rofl::rofl::rofl:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    කැරි පොන්න බොදුබල සේනා , තොපිලා මෙච්චර උද්දයක් තිබ්බ කාලෙක මොන බිජ්ජක් වත් තහනම් කරන්න එපා කියලා ඉඳලා උද්දේ ඉවර උනාට පස්සේ තව උද්දයක් ලංකාවේ පටන් ගන්න විදේශ බලවේග වල ඒජන්ත උන් සමග හොර සාකච්චා කරනවා නේද ?

    ridila
     

    Pathirana 83

    Banned
    May 21, 2012
    231
    77
    0

    තොගේ අම්මයි තාත්තයි තව උද්දෙකින් බෝම්බයකින් පිපිරිලා මරුනෝත් , කාටද රිදෙන්නේ කියලා බලපන් , උම්බලනම් මහා පාපකාරී පොන්න රැලක් . ඇයි තොපිට යුද්දේ නැතුව පාළුද ?
    තොගේ AVATER එකෙන්ම පේනවා තෝ රට දෙකඩ කරන්න පොරකන JVP වේසිගෙ පුතෙක් කියලා. ඇයි ලංකාවේ තොපිල සිංහල කොල්ලෝ අමු අමුවේ මරලා තාම ඇතිවෙලා නැද්ද ? කැරියා
     
    Last edited:

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    ඔය කිව්ව් .. යකො,ඔච්චර ආත්මාර්ථ කාමී වෙන්න එපා . .



    CEB එකෙ උන් එහෙම සරම ඇදගෙන ලයිට් කනුවල එහෙම නගින්නෙ කොහොමද බොල? ? දන්නවනෙ අද කාලෙ කෙල්ලොන්ගෙ විසේ., .. :rofl::rofl::rofl:

    :lol::lol::lol::lol::lol::rofl::rofl::rofl::rofl:
    lol tho nam amuma amu gobba atha daruwek
    තොපිට වැරදිලා. මම කිව්වෙ, ප්‍රසිද්ධ ස්ථානවල ඉන්නකොට අඳින්න පුලුවන් එකම සන්ස්කෘතික ඇඳුම ජාතික ඇඳුම විතරක් කරන්න කියල

    ** සිවිල් ජනතාව, කලා කටයුතුවලදි හැර
     
    Last edited:

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    adath open ATM ekakadith mata pitipasse hitapu kenata kiwwa helmet eka galawala salli ganna kiyala.... Ninjawathee kenek awanam mokuth naa...
     

    DANEWMEN

    Well-known member
  • Jun 12, 2007
    7,909
    98
    48
    44
    The place I love to live....
    Good Idea machan.....!
    Humba aththa oya hijabayata yatawela kochchara dewal karanawada. ganja, kudu transport karanne mun thamai oya hijabaya dagana.

    kiyannath deyakda religion eka wekunan kana huruaththane.
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    තොගේ අම්මයි තාත්තයි තව උද්දෙකින් බෝම්බයකින් පිපිරිලා මරුනෝත් , කාටද රිදෙන්නේ කියලා බලපන් , උම්බලනම් මහා පාපකාරී පොන්න රැලක් . ඇයි තොපිට යුද්දේ නැතුව පාළුද ?
    තොගේ AVATER එකෙන්ම පේනවා තෝ රට දෙකඩ කරන්න පොරකන JVP වේසිගෙ පුතෙක් කියලා. ඇයි ලංකාවේ තොපිල සිංහල කොල්ලෝ අමු අමුවේ මරලා තාම ඇතිවෙලා නැද්ද ? කැරියා
    රටේ භාගයක් මැරුනත් මේකනම් කරන්නම ඕන
     

    Dragonborn

    Member
    Apr 22, 2013
    135
    19
    0
    ඔතන කියන්නේ නිකාබ් එක ගැනයි, හයිජාබ් එක නෙවෙයි. මෙතනින් බලාගන්න ස්ලාම් වල ඇදුම් වලට කියන නම. බුර්කා අදින්නේ ඇෆ්ගනිස්ථානයේ විතරයි මම දන්න හැටියට. එතකොට නිකාබ් එක ගොඩක් රටවල අදිනවා (ප්‍රංශේ තහනම් කරා ඒක ළගදි)



    hijab1.jpg
     

    Feedback.

    Well-known member
  • Jul 18, 2011
    2,349
    461
    83
    ow ithin muslim ayata eka neethiyakui anith ayata eka neethiyakui wenna ba... oka thahanam karanawanam hondai nathnam thawath prashna athiwei
     

    DANEWMEN

    Well-known member
  • Jun 12, 2007
    7,909
    98
    48
    44
    The place I love to live....
    කැරි පොන්න බොදුබල සේනා , තොපිලා මෙච්චර යුද්දයක් තිබ්බ කාලෙක මොන බිජ්ජක් වත් තහනම් කරන්න එපා කියලා ඉඳලා යුද්ද ඉවර උනාට පස්සේ තව උද්දයක් ලංකාවේ පටන් ගන්න විදේශ බලවේග වල ඒජන්ත උන් සමග හොර සාකච්චා කරනවා නේද ?

    මේ පොන්න රැල හිජබ් කියන්නේ මොකක්ද කියලවත් දන්නේ නෑ, හිජබ් එකක් ඇඳට කොහෙද යකෝ ආරක්ෂාවට තර්ජනයක් වෙන්නේ ?

    මේ කැරියෝන්ට ඕනේ හිජබ් එකක් තහනම් කරන්න නෙමේ , රටේ අසමගියක් ඇති කරලා , රටේ අපහු උද්දයක් ඇති කරන්න.[/COLOR][/SIZE]

    Thopila monawada ratawenuwen kare kiyahnko?? umbalata renna puke guu nathiwa itiye yuddakaley dan nikan kahinna anawa.

    Umbala thamai thawayuddayakata apiwa adalaganne. umbalata denne LTTE ekata dunnawage thamai. gori Humbayo....!!

    Umbalage un thamai oya redda asse ringagana karanna thiyena kupadikam, horawada, sakkilikam karanne. higakapan yako.. oyatawada wadagath.
     

    Pathirana 83

    Banned
    May 21, 2012
    231
    77
    0
    Thopila monawada ratawenuwen kare kiyahnko?? umbalata renna puke guu nathiwa itiye yuddakaley dan nikan kahinna anawa.

    Umbala thamai thawayuddayakata apiwa adalaganne. umbalata denne LTTE ekata dunnawage thamai. gori Humbayo....!!

    Umbalage un thamai oya redda asse ringagana karanna thiyena kupadikam, horawada, sakkilikam karanne. higakapan yako.. oyatawada wadagath.

    RIDILA TM
     

    janiranga

    Junior member
  • Aug 1, 2012
    445
    17
    18
    තොගේ අම්මයි තාත්තයි තව උද්දෙකින් බෝම්බයකින් පිපිරිලා මරුනෝත් , කාටද රිදෙන්නේ කියලා බලපන් , උම්බලනම් මහා පාපකාරී පොන්න රැලක් . ඇයි තොපිට යුද්දේ නැතුව පාළුද ?
    තොගේ AVATER එකෙන්ම පේනවා තෝ රට දෙකඩ කරන්න පොරකන JVP වේසිගෙ පුතෙක් කියලා. ඇයි ලංකාවේ තොපිල සිංහල කොල්ලෝ අමු අමුවේ මරලා තාම ඇතිවෙලා නැද්ද ? කැරියා
    ane pala hamba pako... topi hitan inne topi hari kerumo kiyalada. ane ponna hukannala denaganin topi higakanna ape ratata apu gada keriyanta dava ipadichcha karumakkarayo kiyala.. lagadima tope redi gelavenava.. eka denila tamai tota oya ridila tiyenne. ane pau hamba gadaya... :p