හිටපු ජනපතිට ගේ වචන සෙට් ඒක පාවිච්චි කරන &#35

nmcjanaka

Well-known member
  • Jul 22, 2014
    886
    340
    63
    හිටපු ජනපතිට ගේ වචන සෙට් ඒක පාවිච්චි කරන &#35

    aththa machan mahinda yudde kare na thamai, yudde kare 3 forces ekai police ekai,habai MR yudde iwarakaranna oders karapu eka vitharai kare,
    poddak aththeethaya diha balahalla, wadamarachchi operation eken prabhakaranwa wata karala gahaddi indiawen udin kama damma,dala a kalaye lankawe janadipathi thumata kiwwa yudde nawaththanna kiyala, nathnam prathivipaka walata redi wenna kiyala baya karala yudde nawaththuwa,premadasala mokada kare kiyala danno danithi kotinta ayuda tika dunna,chandrikage/ranilge kale mokada une kiyala dannawa,nathnam hoyala balahalla,MR 100% hoda minihek nemei thamai,MR ge kale kotiyata gahaddi ngo karayoi america,british,norway un mokada kare kiyala dannawa,MR ta full treat eka damma yudde nawaththanna,habai MR bayawela konda namuwe na,ape kalin un wage,yudde cup eka MR,SF wagema 3 forces ekatai police ekatai samawa bedila yanawa,methanasdi kiyanna ona SF uparimayen kara,oya athare navy commander wagema army commander athara seethala yuddekuth thibba kiyala dannathnam ekath hoyala dana ganilla man dannawa,mokada man navy 2007 idan inna ekek .Mr ewath balance karagena wede goda da gaththa,ewagema yudde awasana kale kotinge armed ships tikata wede dunna kiyala dannawane,a tika awanam api marichcha than wala gasuth hadila agasuth koti kapala vikunala, rate nayakaya hatiyata MR kisima dekata konda naman nathiwa gaththa theeraneta vitharai man garu karanne,ubalath adeta garu karahalla, mokada 3 forces eka kochchara hodata yudde karath wedak na,a welawe kalin un wage bayawela yudde nawaththanna kiwwanam ada lankawata aba saranai, anna a theerane vitharak gaththa ekatawath ubala salakahalla SF ge wachana set eka MR pavichchi karan nathiwa,mokada eka apita sinhalayo hatiyata hoda na, man ayeth kiyanne MR 100% hoa nayakayek neme,man garu karanneth anith aya garu karannath ona anna a deta vitharai!!!!!!!!
    :)sinhalayata jayawewa:)