ubata aniwa manasikawa aulak thiyanawa @Nadun26. samahara wita ubata deyak kyanna aththe elakiri eke un witharak wennath puluwan...
uba gihin mano waidyawarek hambaweyan..
wihiluwata newe man me kiwe...
eka thama karanna thiyana hondama de.
ubata podi detath aul yana dial ekak. risk ekak ganna ba, aulak awa gaman thaniyama face karanna ba.
samahara wita ewa uba podi kaledi ube manasata una dewal nisa sidda una ewa wenna puluwan. owata hariyatama beheth denna puluwan doctor kenekta thama. aththatama eka nisa ghn doctor kenek hamba wenna.. eka thama karanna thiyana hndama de.
uba gihin mano waidyawarek hambaweyan..
wihiluwata newe man me kiwe...
eka thama karanna thiyana hondama de.
ubata podi detath aul yana dial ekak. risk ekak ganna ba, aulak awa gaman thaniyama face karanna ba.
samahara wita ewa uba podi kaledi ube manasata una dewal nisa sidda una ewa wenna puluwan. owata hariyatama beheth denna puluwan doctor kenekta thama. aththatama eka nisa ghn doctor kenek hamba wenna.. eka thama karanna thiyana hndama de.