හිරු ටීවී - ඇමරිකන් embassy එක ඇතුලේ ඇමරිකන් මිලිටරි එක ලු. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭
kukku baba Well-known member Nov 14, 2009 17,791 15,541 113 Lankawe Jun 13, 2025 #1 Reactions: nadimal, wissnshaftler, olu bakka and 9 others
monson Well-known member May 7, 2007 25,777 28,926 113 Jun 13, 2025 #2 ලහිරු වීරසේකර කියන්නෙත් හිටපු මෝඩ ජෙප්පෙක්නේ Reactions: bladeable, ITGuy25, 2osama and 2 others
BAHIRAWA2020 Well-known member Mar 29, 2020 1,346 1,181 113 Jun 13, 2025 #4 me sutta.... islamic suttaige putala ewilla mata hikewwoth bara gannawada...... ehenm mn oya embasya ain karala denawa... kukku baba said: Click to expand...
me sutta.... islamic suttaige putala ewilla mata hikewwoth bara gannawada...... ehenm mn oya embasya ain karala denawa... kukku baba said: Click to expand...
SimMaster Well-known member Dec 16, 2015 9,881 13,159 113 Jun 13, 2025 #5 ෆෝන් එකක් කැමරා එකක් හම්බුන අඩු කුලේ පොන්නයෙක්නේ මූ. යකෝ හැම එම්බසී එකකම ඔහොම තමා හුත්තෝ. අපේ එම්බසී වල අපේ හමුදාවේ අයත් ඉන්නවා. ගොන් කමයි අම්මා අප්පගේ කුලෙයි පෙනනවා සමාජෙට Reactions: chanakamanjula, nadimal, bladeable and 7 others
ෆෝන් එකක් කැමරා එකක් හම්බුන අඩු කුලේ පොන්නයෙක්නේ මූ. යකෝ හැම එම්බසී එකකම ඔහොම තමා හුත්තෝ. අපේ එම්බසී වල අපේ හමුදාවේ අයත් ඉන්නවා. ගොන් කමයි අම්මා අප්පගේ කුලෙයි පෙනනවා සමාජෙට
wca Well-known member Nov 14, 2017 2,949 5,290 113 Jun 13, 2025 #6 නැතුව ඉතින් බන් ඇමරිකන් තානාපති කාර්යාල ඉතියෝපියන් හමුදාව ඉන්නද.හිරු ටීවී ඒකාල අද තමයි ඇමරිකන් එම්බසි එක දැකලා තියෙන්නේ.. අව්රුදු 40කට වැඩි කාලයක් ඔය එම්බසි එක ඔතනම තමයි රෙනෝ Reactions: ITGuy25, kukku baba, Cypress and 2 others
නැතුව ඉතින් බන් ඇමරිකන් තානාපති කාර්යාල ඉතියෝපියන් හමුදාව ඉන්නද.හිරු ටීවී ඒකාල අද තමයි ඇමරිකන් එම්බසි එක දැකලා තියෙන්නේ.. අව්රුදු 40කට වැඩි කාලයක් ඔය එම්බසි එක ඔතනම තමයි රෙනෝ
DiksonAlex Well-known member Sep 7, 2021 5,611 5,604 113 Colombo Jun 13, 2025 #7 kukku baba said: Click to expand... ඩස්පි ට්රම්ප් පකයා ලංකාවට ඓන ටැකස් එකක් ගැහුවා නේව...ඒ වේසිගේ පුතාගේ ඔලුව කුරුවල් වෙලා..ඕකුන්ව බිමට දාලා එලියිට ඇදල දාලා දෙන්න ඕන ඇමරිකන් තන් වලින් බීව ඒවා මතක් වෙන්න Reactions: 2osama and nppcheguevara
kukku baba said: Click to expand... ඩස්පි ට්රම්ප් පකයා ලංකාවට ඓන ටැකස් එකක් ගැහුවා නේව...ඒ වේසිගේ පුතාගේ ඔලුව කුරුවල් වෙලා..ඕකුන්ව බිමට දාලා එලියිට ඇදල දාලා දෙන්න ඕන ඇමරිකන් තන් වලින් බීව ඒවා මතක් වෙන්න
Reincarnator Well-known member May 20, 2022 12,743 31,085 113 අපායෙ දොරකඩ Jun 13, 2025 #8 kukku baba said: Click to expand... හත්තිලව්වයි විලි ලැජ්ජාවයි
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,887 1 51,876 113 ප*යාගල sorry.com Jun 13, 2025 #9 මේ වගෙ $රි ගොන්නු අල්ලල ඇට දෙක තලන්න ඔනේ Reactions: hapriyankara, Reincarnator and SimMaster
deanXX Well-known member Oct 15, 2013 21,597 16,454 113 Jun 13, 2025 #10 Reactions: Troop and Nidarshana_k
clumsyhulk Well-known member Sep 20, 2024 8,477 13,105 113 🌎 Jun 13, 2025 #11 හූ කිව්වේ කාටද? සුදු මහත්තයෙක් ටද
nevermindNevergiveup Well-known member Jul 28, 2017 28,471 36,420 113 මැදමහනුවර Jun 13, 2025 #12 මී හරකෙක්
sinhawanshaya Well-known member Jul 28, 2024 13,947 11,381 113 Jun 13, 2025 #13 kukku baba said: Click to expand... In general, hamudawa thamai, mokakda waradda?
N nppcheguevara Well-known member Feb 13, 2023 8,866 9,115 113 ulan bator Jun 13, 2025 #14 Amarican embasy eka pitpasse beach ekath un salli deela aran thiyenne!
C cstasy Well-known member Aug 31, 2022 2,638 1 5,963 113 Jun 13, 2025 #15 us embassy එකේ නිළ ඇදුමින්ම ඇමරිකන් හමුදාව ඉන්නවා
Troop Well-known member May 22, 2014 5,790 2,728 113 Jun 13, 2025 #16 penawane ithin.. mun wage gobba hut3%#ge puthala thamai issara idan hema detama wirudda wela kada kappal karala damme
penawane ithin.. mun wage gobba hut3%#ge puthala thamai issara idan hema detama wirudda wela kada kappal karala damme
Mahesh Wanasinghe Well-known member May 28, 2023 15,038 15,544 113 New Zealand Jun 13, 2025 #17 monson said: ලහිරු වීරසේකර කියන්නෙත් හිටපු මෝඩ ජෙප්පෙක්නේ Click to expand... ඕකාගේ ගෑනිත් දැන් හිරු එකේ වැඩ කරන්නේ
monson said: ලහිරු වීරසේකර කියන්නෙත් හිටපු මෝඩ ජෙප්පෙක්නේ Click to expand... ඕකාගේ ගෑනිත් දැන් හිරු එකේ වැඩ කරන්නේ
SLhuman Well-known member Jan 8, 2016 4,079 4,635 113 Jun 13, 2025 #18 but he has a point. the premises of an embassy is owned by that respective country, if someone runs and hides there the sri lankan police cannot just walk in and catch him they need permission
but he has a point. the premises of an embassy is owned by that respective country, if someone runs and hides there the sri lankan police cannot just walk in and catch him they need permission
pavithra_uk Well-known member Oct 6, 2009 53,561 22,257 113 Gotland Jun 13, 2025 #19 බිරිතාන්ය එම්බසි එකේ ලංකාවේ හමුදාවේ එකෙක්ට නේද එක පාරක් කේස්වැටුනේ
C Cypress Well-known member Jul 22, 2021 16,177 27,654 113 Jun 13, 2025 #20 මූ වගේ මීහරකෙක් යකෝ මෝඩ මූසලයෙක් වැඩ තර්ජක කුරුට්ටා, කැම්පස් හිඟන්නා. කැම්පස් යන ගුපියෝ අමු ගොඩේ ගන්කබරයෝ වගේ Reactions: SimMaster
මූ වගේ මීහරකෙක් යකෝ මෝඩ මූසලයෙක් වැඩ තර්ජක කුරුට්ටා, කැම්පස් හිඟන්නා. කැම්පස් යන ගුපියෝ අමු ගොඩේ ගන්කබරයෝ වගේ