හිරේදී මට පු# ඇරියා .. please උදව් කරපල්ලා .!

Rage Guy

Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    muge boru ban.ohoma mu kiyana widiyata paya 2kta 4kn wage puke ariyanan thread dada inna wenne ne hospital eke inna wenne puka iragena hellena beruwa.mu attanan kiyanne enan hodata puka dila puka padam wetcha ekek wenna one.
     

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    Man nam hithanne mu kiyanne aththa. Kari wade wela thiyenne. Maragena marenna thibune bung mona huttak da
     

    Night.Wolf

    Member
    Jan 28, 2016
    23
    7
    0
    මේක ජෝක් එකකට ගන්න එපා බන් . සීරියස් කියන්නේ .
    මචං ල මන් ගිය සතියේ තෙරෙඩ් එකක් දැම්ම නේ කෙල්ලගේ කේස් එක ගැන ?
    කොහොම හරි ළමා හා කාන්තා කාර්යාංශයෙන් මාව ඇතුලට දැම්මා .

    ගිය සතියේ තෙරෙඩ් එක :

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1730453

    හිරේදී ගොඩක් සක්කිලි වැඩ උනා බන් මට .
    දවස් 7 ක් ඉදියා . දවස් 7 ම එක එකා මාරුවෙන් මාරුවට එක එක ඒවා කරා බන් .
    කියන්නත් ලැජ්ජයි . උන් හිරේට දාන හැම අඩු වයසේ කොල්ලෙක්ටම එහෙම කරනවා ලු . ඇත්ත වෙන්න ඇති . මුන්ගේ ළඟ බේබි ක්‍රීම් , කොන්ඩම් එහෙමත් ළඟ තියනවා .
    එහෙම දේවල් කරන්නේ කෙල්ලොන්ගේ කෙස් වලට ඇතුලට එන උන්ට ලු .

    හැම දේකටම ඔලුව නමන් කරන දේවල් වලට හා කියාගෙන ඉදියේ තිබුන කැ# බය නිසා .
    උබල නම් හිරේ යන්න හීනෙකින් වත් හිතන්න එපා බන් .
    මට මේවා කියන්නත් කෙනෙක් නැහැ . අනික ලැජ්ජයි බන් කියන්නත් .
    හැමදාම 3 න් 4 දෙනෙක් පැය දෙකක් විතර පු# අරිනවා බන් එපා කියද්දී .

    4 දෙනෙක් අතින් අතවරයට ලක් උනා බන් . කොටින්ම කියනව නම් මට හරියට ටොයිලට් යන්නත් බෑ බන් . මේකට ඇක්ෂන් එකක් ගන්න බැරිද මට ? :( :angry:

    ඕක ජොබ් එක කරගනින්..
     

    SLCRI

    Well-known member
  • Feb 28, 2011
    8,076
    1,060
    113
    P1120092_ElBeso.JPG
     

    nadeeraLK

    Banned
    Sep 25, 2015
    2,978
    157
    0
    ඔව් ඔව් හිලේම එකක් ඕනි අපිට සුවර් නෑ

    ඔව් හතර දෙනෙක්‌ ඇරියනම් පුක පුරාම හිල ඇති ෆොටෝ ගන්නත් අමාරුවක් වෙන 1ක් නැහැ
     

    padiri

    Banned
    Feb 21, 2016
    720
    108
    0
    දැන් ඉතින් ගුද මාර්ගය අදායම් මාර්ගය කර ගත්ත නම් හරි
     

    DimuthTharindu

    Well-known member
  • Dec 10, 2014
    3,713
    681
    113
    Behind you ✔
    උබ බොරු නම් කියන්නේ ඉතින් කතා කරලා වැඩක් නැහැ....
    ඇත්තනම්... ලැජ්ජාව පැත්තක තියලා නඩු දාපන්.
    උබ ඔහොම හිටියොත් ඕක තව එකෙකුට වෙන්න පුළුවන්.
    දැම්ම කරන දෙයක් කරපන්. සිරා කියන්නේ මචන්.
    රට ගැනවත් හිතලා මොකක්හරි action එකක් ගනින්.
     
    Last edited: